[Python] Kemer Envanterini Fast Point Menüsü Olarak Kullanın

Kaiser

Admin
Admin
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
3.950
Çözümler
381
Beğeni
3.997
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
ii0yces.gif


Görüldüğü üzere, pencereye eklenen itemlerin tek bir tuşla işlenmesini sağlamaktadır.​



uiInventory.py dosyasında aratın:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
self.minBtn = None

Altına ekleyin:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
self.UseItemBelt = None

Aratın:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
self.minBtn = self.GetChild("MinimizeBtn")

Altına ekleyin:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
self.UseItemBelt = self.GetChild("UseBeltItemsButton")

Aratın:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
self.minBtn.SetEvent(ui.__mem_func__(self.CloseInventory))

Altına ekleyin:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
self.UseItemBelt.SetEvent(self.ActivateAll)

Dosyanın en altına ekleyin:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
    def ActivateAll(self):
        for i in xrange(item.BELT_INVENTORY_SLOT_COUNT):
            slotNumber = item.BELT_INVENTORY_SLOT_START + i
            net.SendItemUsePacket(slotNumber)


uiscript / beltinventory.py dosyasında aratın:

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
                        ## Belt Inventory Slots
                        {
                            "name" : "BeltInventorySlot",
                            "type" : "grid_table",

                            "x" : 5,
                            "y" : 5,

                            "start_index" : item.BELT_INVENTORY_SLOT_START,
                            "x_count" : 4,
                            "y_count" : 4,
                            "x_step" : 32,
                            "y_step" : 32,

                            "image" : "d:/ymir work/ui/public/Slot_Base.sub"
                        },

Altına ekleyin:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
                        {
                            "name" : "UseBeltItemsButton",
                            "type" : "button",
                            "x" : 0,
                            "y" : 138,
                            "horizontal_align" : "center",
                            "default_image" : BUTTON_ROOT + "AcceptButton00.sub",
                            "over_image" : BUTTON_ROOT + "AcceptButton01.sub",
                            "down_image" : BUTTON_ROOT + "AcceptButton02.sub",
                        },
 
güzel konuda bug var felan diyolardı varmı sence bişey denedin mi hiç
 
güzel konuda bug var felan diyolardı varmı sence bişey denedin mi hiç
Eski filese eklemiştim ancak o filesı bıraktığım içi detaylı kurcalamadım. Benim göz attığım kadarıyla bir bug falan göremedim, fakat tespit edenler olursa konu altından belirtebilir.
 
Merhabalar daha önceki projemde kullanmıştım oraya koyulan bazı nesneler (tatlılar, güç veren balıklar,punç vb. gibi) özellerikleri "bu etki kullanılıyor" uyarısı vermeden sürekli üst üste stacklenebiliyordu. Kullanacak arkadaşların dikkatli olmasını dilerim :)
Eski filese eklemiştim ancak o filesı bıraktığım içi detaylı kurcalamadım. Benim göz attığım kadarıyla bir bug falan göremedim, fakat tespit edenler olursa konu altından belirtebilir.
 
Üst