- Mesaj
- 762
- Çözümler
- 48
- Beğeni
- 618
- Puan
- 909
- Ticaret Puanı
- 0
merhabalar yohara sistemi için debuf etkilerini tam olarak eklemeye çalışıyorum
VIT = eğer istenilen statü karşılanmıyorsa hp yarıya düşer karakterin
RES = eğer istenilen statü karşılanmıyorsa hareket hızı yarıya düşer karakterin
bu ikisini hallettim fakat str ve int olayında tıkandım
bknz.
şöyle bir kod ekledim fakat hiç bir değişiklik olmuyor yanlış yerdemi düzenleme yapıyorum saldırı değeri efsunu nerede hesaplanıyor bilgisi olan varmı ?
VIT = eğer istenilen statü karşılanmıyorsa hp yarıya düşer karakterin
RES = eğer istenilen statü karşılanmıyorsa hareket hızı yarıya düşer karakterin
bu ikisini hallettim fakat str ve int olayında tıkandım
bknz.
char.h:
case POINT_ATT_GRADE:
{
#ifdef ENABLE_CONQUEROR_LEVEL
if (IsConquerorMap(GetMapIndex()) && IsPC())
{
int value = 0;
int aValue = 0;
value = GetPoint(POINT_SUNGMA_STR);
aValue = SECTREE_MANAGER::instance().GetSungmaValueAffectByRegion(GetMapIndex(), AFFECT_SUNGMA_STR);
if(value < aValue)
SetPoint(type, 500);//örnek olsun diye 500 yaptım sadece /2 olacak normalde
else
SetPoint(type, GetPoint(type) + amount);
val = GetPoint(type);
}
else
{
SetPoint(type, GetPoint(type) + amount);
val = GetPoint(type);
}
#else
SetPoint(type, GetPoint(type) + amount);
val = GetPoint(type);
#endif
}
break;
şöyle bir kod ekledim fakat hiç bir değişiklik olmuyor yanlış yerdemi düzenleme yapıyorum saldırı değeri efsunu nerede hesaplanıyor bilgisi olan varmı ?