Çözüldü Parlatma Taşı Özellik

  • Konuyu açan Konuyu açan MCB
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 3
  • Gösterim Gösterim 103
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

MCB

Yardımsever Üye
Premium Üye
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
421
Çözümler
30
Beğeni
231
Puan
515
Ticaret Puanı
1
Herkese öncelikle merhaba;
Kostüm parlatma taşını az çok bilirsiniz özet geçecek olursak Kostüm Parlatma Taşını itemin üzerine sürüklediğimizde renk seçme paneli açılır ve renk seçilir o kostüme o renkte effekt gider.

Benim sorum bu efekt bu kostüme verildiğinde özellik vermesini istiyorum. Kısacası renk seçimi yapıldığında o kostüme örneğin 3k hp versin şeklinde.
Umarım açıklayıcı bir anlatım olmuştur. Sadece fikir amaçlı açıyorum bu konuyu nasıl bir yol izlenebilir?
 
Çözüm
Kodu bu şekilde düzenledim ve çalıştı kullanacak arkadaşlar için kısaca anlatacak olursak;
if (item->GetAttributeCount() < 1) // 1 olan kısım max count. bunu arttırırsanız o kostüme her taş ile efekt eklediğinizde o özellikten 1 tane daha ekler.
item->SetForceAttribute(item->GetAttributeCount(), APPLY_MAX_HP, 3000); // APPLY_MAX_HP : Efsun attr ismi | 3000 : Efsun değeri.

@xenfero `ya teşekkürlerimi sunuyorum onun fikrinden yola çıkarak bu sonuca ulaşıldı.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (item->GetAttributeCount() < 1)
    {
        item->SetForceAttribute(item->GetAttributeCount(), APPLY_MAX_HP, 3000);
    }
Herkese öncelikle merhaba;
Kostüm parlatma taşını az çok bilirsiniz özet geçecek olursak Kostüm Parlatma Taşını itemin üzerine sürüklediğimizde renk seçme paneli açılır ve renk seçilir o kostüme o renkte effekt gider.

Benim sorum bu efekt bu kostüme verildiğinde özellik vermesini istiyorum. Kısacası renk seçimi yapıldığında o kostüme örneğin 3k hp versin şeklinde.
Umarım açıklayıcı bir anlatım olmuştur. Sadece fikir amaçlı açıyorum bu konuyu nasıl bir yol izlenebilir?
Kostüm parlatma sisteminde şu bloğu bulun cmd_general.cpp de olacaktır.


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    item->SetSocket(1, BStat);
    item2->SetCount(item->GetCount() - 1);

Altına Ekleyin


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (item->GetAttributeCount() < 7)
    item->SetForceAttribute( item->GetAttributeCount()-1, efsunkodu, efsunorani);
 
Kostüm parlatma sisteminde şu bloğu bulun cmd_general.cpp de olacaktır.


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    item->SetSocket(1, BStat);
    item2->SetCount(item->GetCount() - 1);

Altına Ekleyin


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
if (item->GetAttributeCount() < 7)
    item->SetForceAttribute( item->GetAttributeCount()-1, efsunkodu, efsunorani);
işe yaramadı maalesef
 
Kodu bu şekilde düzenledim ve çalıştı kullanacak arkadaşlar için kısaca anlatacak olursak;
if (item->GetAttributeCount() < 1) // 1 olan kısım max count. bunu arttırırsanız o kostüme her taş ile efekt eklediğinizde o özellikten 1 tane daha ekler.
item->SetForceAttribute(item->GetAttributeCount(), APPLY_MAX_HP, 3000); // APPLY_MAX_HP : Efsun attr ismi | 3000 : Efsun değeri.

@xenfero `ya teşekkürlerimi sunuyorum onun fikrinden yola çıkarak bu sonuca ulaşıldı.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (item->GetAttributeCount() < 1)
    {
        item->SetForceAttribute(item->GetAttributeCount(), APPLY_MAX_HP, 3000);
    }
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst