Çözüldü Pack düzenlemesi sonrası görev butonları görünmüyor?

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

razuning

MT Üye
MT Üye
Mesaj
164
Çözümler
3
Beğeni
126
Puan
734
Ticaret Puanı
0
Selamlar, Ben yeni bir alt yapıya giriştim ve detaylı şekilde yapmaya çalışıyorum kalabalık olan packleri düzgünce birleştirdim bir çok sorununu halletim iki sorun kaldı bir tanesi de bu sorun bir diğeri ise kostümle alakalı bu sorunun çözümü nedir bilen var mı?

1710145636439.webp
 
Çözüm
PythonQuest.cpp:
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
PyObject * questGetQuestData(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)
{
    int iIndex;
    if (!PyTuple_GetInteger(poArgs, 0, &iIndex))
        return Py_BadArgument();

    CPythonQuest::SQuestInstance * pQuestInstance;
    if (!CPythonQuest::Instance().GetQuestInstancePtr(iIndex, &pQuestInstance))
        return Py_BuildException("Failed to find quest by index %d", iIndex);

    CGraphicImage * pImage = NULL;
    if (!pQuestInstance->strIconFileName.empty())
    {
        std::string strIconFileName;
        strIconFileName = "d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/";
        strIconFileName += pQuestInstance->strIconFileName.c_str();
        pImage = (CGraphicImage...
PythonQuest.cpp:
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
PyObject * questGetQuestData(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)
{
    int iIndex;
    if (!PyTuple_GetInteger(poArgs, 0, &iIndex))
        return Py_BadArgument();

    CPythonQuest::SQuestInstance * pQuestInstance;
    if (!CPythonQuest::Instance().GetQuestInstancePtr(iIndex, &pQuestInstance))
        return Py_BuildException("Failed to find quest by index %d", iIndex);

    CGraphicImage * pImage = NULL;
    if (!pQuestInstance->strIconFileName.empty())
    {
        std::string strIconFileName;
        strIconFileName = "d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/";
        strIconFileName += pQuestInstance->strIconFileName.c_str();
        pImage = (CGraphicImage *)CResourceManager::Instance().GetResourcePointer(strIconFileName.c_str());
    }
    else
    {
        {
            std::string strIconFileName = "season1/icon/scroll_open.tga"; // görev iconu <<<<<<
            pImage = (CGraphicImage *)CResourceManager::Instance().GetResourcePointer(strIconFileName.c_str());
        }
    }

    return Py_BuildValue("sisi",    pQuestInstance->strTitle.c_str(),
                                    pImage,
                                    pQuestInstance->strCounterName.c_str(),
                                    pQuestInstance->iCounterValue);
}
 
Çözüm
Benim gibi bu pack işlerine uzak olan insanlar için akıllarında bulunsun bundan sonra 3 yer değil 4 yerde icon veya kod araması yapacağım @Kaiser teşekkürler çözüm için

PythonQuest.cpp:
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
PyObject * questGetQuestData(PyObject * poSelf, PyObject * poArgs)
{
    int iIndex;
    if (!PyTuple_GetInteger(poArgs, 0, &iIndex))
        return Py_BadArgument();

    CPythonQuest::SQuestInstance * pQuestInstance;
    if (!CPythonQuest::Instance().GetQuestInstancePtr(iIndex, &pQuestInstance))
        return Py_BuildException("Failed to find quest by index %d", iIndex);

    CGraphicImage * pImage = NULL;
    if (!pQuestInstance->strIconFileName.empty())
    {
        std::string strIconFileName;
        strIconFileName = "d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/";
        strIconFileName += pQuestInstance->strIconFileName.c_str();
        pImage = (CGraphicImage *)CResourceManager::Instance().GetResourcePointer(strIconFileName.c_str());
    }
    else
    {
        {
            std::string strIconFileName = "season1/icon/scroll_open.tga"; // görev iconu <<<<<<
            pImage = (CGraphicImage *)CResourceManager::Instance().GetResourcePointer(strIconFileName.c_str());
        }
    }

    return Py_BuildValue("sisi",    pQuestInstance->strTitle.c_str(),
                                    pImage,
                                    pQuestInstance->strCounterName.c_str(),
                                    pQuestInstance->iCounterValue);
}
 
Benim gibi bu pack işlerine uzak olan insanlar için akıllarında bulunsun bundan sonra 3 yer değil 4 yerde icon veya kod araması yapacağım @Kaiser teşekkürler çözüm için
Rica ederim, ek olarak season packlerini çok kurcalamanı tavsiye etmem, hatta hiç ellemesen bile olur. Onlar biraz teferruatlı olabiliyor.
Ya da illa yapacaksan season packlerinde gereğinden fazla dikkatli olmanı öneririm.
 
Rica ederim, ek olarak season packlerini çok kurcalamanı tavsiye etmem, hatta hiç ellemesen bile olur. Onlar biraz teferruatlı olabiliyor.
Ya da illa yapacaksan season packlerinde gereğinden fazla dikkatli olmanı öneririm.
Emin ol onu dün çok iyi anladım dün kendime vakit ayırma günümdü önce season packlerini ellemeden önce dümdüz şekilde packleri birleştirdim sonra patch1 ve season packlerini aldım en son her şeyi tarattım pack tarafında neye hangi kodu yazmam gerektiğini bilmiyorum acaba buraya ymir work mü yoksa season1 silinip öyle bırakılacak mı diye çok düşündüm deneme yanılma yöntemiyle buldum en son tavşan kostümlerini giyebiliyorum ama yürüyemiyorum onuda msmlerine bağladım çünkü pc kısmında msmler var onu roottakine eklerim muhtemel

1710146931901.webp
 
Emin ol onu dün çok iyi anladım dün kendime vakit ayırma günümdü önce season packlerini ellemeden önce dümdüz şekilde packleri birleştirdim sonra patch1 ve season packlerini aldım en son her şeyi tarattım pack tarafında neye hangi kodu yazmam gerektiğini bilmiyorum acaba buraya ymir work mü yoksa season1 silinip öyle bırakılacak mı diye çok düşündüm deneme yanılma yöntemiyle buldum en son tavşan kostümlerini giyebiliyorum ama yürüyemiyorum onuda msmlerine bağladım çünkü pc kısmında msmler var onu roottakine eklerim muhtemel

15673 eklentisini görüntüle
Eğer season dosyalarını da birleştirdiysen .msa dosyalarını da notepad++ ile araman gerekebilir. Season içindeki bir .msa dosyası muhtemelen animasyon gr2 lerini de season içinden çekiyordur. "season1/kostum1/run.gr2" gibi..
 
Eğer season dosyalarını da birleştirdiysen .msa dosyalarını da notepad++ ile araman gerekebilir. Season içindeki bir .msa dosyası muhtemelen animasyon gr2 lerini de season içinden çekiyordur. "season1/kostum1/run.gr2" gibi..
Peki bu season1/kostüm/run.gr2 gibi şeyin başındaki season1 yerine ne yazmam gerekiyor? işte efekttir vesairedir bunların başına ne yazmam gerekiyor?
 
Aslında oraya ne yazacağının pek bir önemi yok. Tamamen sana kalmış bir durum, yeni oluşturduğun dosya dizini neyse onu yazabilirsin.
Bu noktada asıl önemli olan o dosya ile bağlantısı olan diğer yerler. Bunları eksiksiz şekilde tespit edip (src, msm,msa,mse vb her şey dahil) içeriğini ona göre düzenlemek gerekebilir. Ve bir diğer husus da pack içinde aynı dosyalardan birden fazla olması durumu. Bir çok aynı dosya var ancak KB değerinden de olsa boyutları farklı. Hangisi güncel hangisi eski bunları ayırt edip ona göre ayıklamak gerekir. Adını hatırlamıyorum şu an ama bir tane ufak bir pack dosyası vardı, bir ara tesadüfen onu Index'ten kaldırdığımda köy tasarımları (duvar textureleri, zemin textureleri, binalar vs.) eski stile dönüşmüştü.

Yani biraz zaman ve kafa patlatmak gerekiyor bu pack olayında. Tam yedek almadıysan her şeyden önce tam yedek almanı öneririm.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst