Çözülemedi Oyun içi nesne market

Ne yazık ki bu konuda sorulara çözüm bulunmuyor. Eğer konuda yorumlar varsa hepsini inceleyebilirsiniz. Belki sizlerin sorununuzu çözmek için için ipuçları bulabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

YunusEmreOfficial

Online - Çevrimiçi
Premium Üye
Yardımsever Üye
Usta Üye
Mesaj
1.370
Çözümler
35
Beğeni
994
Puan
1.170
Ticaret Puanı
1
Merhaba arkadaşlar yine aynı sorundan muzdaribim önceki hatamda render targeti düzelttim nesne market açılıyodu açılırken bu düzenleme mevcut değildi vs hatassı alıyodum bi arkadaşa sordum oda bu konudakine geç dedi o yüzden kendi filesimede bu sistemi ekledim buildde vs sorun olmadı ama açılırken
1706196663934.png

böyle bir sorun çıkıyo src taraflıda ekledim aslında ui.pyde


ui.py:
Genişlet Daralt Kopyala
            elif app.RENDER_TARGET:

                if Type == "render_target":   

                    parent.Children[Index] = RenderTarget()

                    parent.Children[Index].SetParent(parent)

                    self.LoadElementRenderTarget(parent.Children[Index], ElementValue, parent)
şu satır var acaba burdanmı kaynaklı anlamadım burayı


ui.py:
Genişlet Daralt Kopyala
   elif app.RENDER_TARGET and Type == "render_target":

                parent.Children[Index] = RenderTarget()

                parent.Children[Index].SetParent(parent)

                self.LoadElementRenderTarget(parent.Children[Index], ElementValue, parent)
böyle yaptığımda client açılıyo ama bu seferde paket sorunu çıkıyo client açılıyo oyun açılıyo ama karekterler gözükmüyor 0 level olarak 1 karekter geliyo onlada oyuna girilmiyo packet.h dosyasıada baktım ordada bi sorun yok client derlerken aşağıdaki warningi veriyo bunla alakalı olabilrmi acaba

CRenderTarget.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
if (index == 1093) // mob kodu

model->SetSpecialScale(0.8, 0.8, 0.8, true); // boyutu istediğin gibi

else if (index == 2598)

model->SetSpecialScale(0.5, 0.5, 0.5, true);

else if (index == 694)

model->SetSpecialScale(0.8, 0.8, 0.8, true);

else if (index == 2092)

model->SetSpecialScale(0.4, 0.4, 0.4, true);

else if (index == 2493) // bu kadar tamamdır build edersin scale işler artık tamam aga anladım bakabilirsen sadece o dediğim kısmı canlı yapalım yeder tahtasını şöyle

model->SetSpecialScale(0.5, 0.5, 0.5, true);

else if (index == 6091)

model->SetSpecialScale(0.5, 0.5, 0.5, true);

else if (index == 6191)

model->SetSpecialScale(0.5, 0.5, 0.5, true);

else if (index == 1997)

model->SetSpecialScale(0.5, 0.5, 0.5, true);

else if (index == 852)

model->SetSpecialScale(0.5, 0.5, 0.5, true);

else if (index == 856)

model->SetSpecialScale(0.4, 0.4, 0.4, true);

else if (index == 853)

model->SetSpecialScale(0.5, 0.5, 0.5, true);

else if (index == 1998)

model->SetSpecialScale(0.3, 0.3, 0.3, true);

else if (index == 854)

model->SetSpecialScale(0.3, 0.3, 0.3, true);

else if (index == 4024) // cogaltmak istersen 2 satırı kopyalaman yeterlı aynen hallederim artık

model->SetSpecialScale(0.5, 0.5, 0.5, true);

else if (index == 988) // cogaltmak istersen 2 satırı kopyalaman yeterlı aynen hallederim artık

model->SetSpecialScale(0.4, 0.4, 0.4, true);

else if (index == 3960) // cogaltmak istersen 2 satırı kopyalaman yeterlı aynen hallederim artık

model->SetSpecialScale(0.8, 0.8, 0.8, true);

else if (index == 719) // cogaltmak istersen 2 satırı kopyalaman yeterlı aynen hallederim artık

model->SetSpecialScale(0.5, 0.5, 0.5, true);

else if (index == 851) // cogaltmak istersen 2 satırı kopyalaman yeterlı aynen hallederim artık

model->SetSpecialScale(0.4, 0.4, 0.4, true);

else if (index == 2000) // cogaltmak istersen 2 satırı kopyalaman yeterlı aynen hallederim artık

model->SetSpecialScale(0.4, 0.4, 0.4, true);

else if (index == 858) // cogaltmak istersen 2 satırı kopyalaman yeterlı aynen hallederim artık

model->SetSpecialScale(0.4, 0.4, 0.4, true);

else if (index == 855)

model->SetSpecialScale(0.4, 0.4, 0.4, true);

else if (index == 6418)

model->SetSpecialScale(0.4, 0.4, 0.4, true);

else if (index == 1996)

model->SetSpecialScale(0.2, 0.2, 0.2, true);

else if (index == 6193)

model->SetSpecialScale(0.2, 0.2, 0.2, true);

else if (index == 850)

model->SetSpecialScale(0.2, 0.2, 0.2, true);

else if (index == 1999)

model->SetSpecialScale(0.2, 0.2, 0.2, true);

else if (index == 857)

model->SetSpecialScale(0.2, 0.2, 0.2, true);

else if (index == 856)

model->SetSpecialScale(0.2, 0.2, 0.2, true);

else if (index == 1371)

model->SetSpecialScale(0.2, 0.2, 0.2, true);

notları ben yazmadım direk copy past yaptım sanırım paylaşan kişiden kaynaklı burlarda warning C4305: 'bağımsız değişken': 'double' iken 'float' olarak kesildi böyle uyarı veriyo sorunu anlayabilen varmı acaba


eklemeye çalıştığım sistem :
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
#ifdef ENABLE_ITEM_SHOP_SYSTEM
bool CPythonNetworkStream::RecvItemShopData()

{
TPacketItemShopData p;
if (!Recv(sizeof(TPacketItemShopData), &p))
{
Tracenf("Recv TPacketItemShopData Packet Error");
return false;
}

PyCallClassMemberFunc(m_apoPhaseWnd[PHASE_WINDOW_GAME], "BINARY_ITEM_SHOP_DATA", Py_BuildValue("(iiiiiiiii)", p.id, p.category, p.sub_category, p.vnum, p.count, p.coinsold,p.coins,p.socketzero,p.mark));
return true;
}
#endif

ararken kodlarda bunu buldum netvorkphasegame de acaba burdan kaynaklı birşeymi gelen paket syeri burdan geliyo sanki
0125 22:31:05624 :: Phase Select does not handle this header (header: 77, last: 32, 77)
 
neyse ilgilenen arkadaşlar için çok teşekkür ederim hiç şaşırtmıyo ya şu forum sistemi sorunsuz söküp paylaşıcam yakında burda yardımcı olan arkadaşlar çok teşekkür ederim. İyi forumlar
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst