Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
NTR Features ve network replication ile ilgili yazılım kodu hazırlanırken sizler için bir shorts log oluşturduk.
Son düzenleme:
Ah söylemeyi unuttuysam çok üzgünüm, Laniatus Games yazılımı doğrudan oyun ve discord ile entegreli çalışan ve çalışacak olan;@MagicToMasterLinkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.adresinde bir hesap oluşturmaya çalıştım fakat sanırım yeni kayıt oluşturma aktif değil. anasayfaya yönlendiriyor.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
NTR Features ve network replication ile ilgili yazılım kodu hazırlanırken sizler için bir shorts log oluşturduk.
Auth, Master, Matchmaking, Game Server olmak üzere, 4 ana sunucu servisinden, 16 migrate features ve 6 özel IPA'den oluşan MagicTo(RE)Master oyun sunucusu pre-alpha için sanırım hazır..İşletim sistemi ve hakkında;
Sunucumuz Linux Ubuntu tabanlı çalışmak ile birlikte yüksek performanslı ve mümkün olduğu kadarıyla en düşük sunucu kaynağı tüketmeyi amaç edinerek tam yetkili, objektif ve dinamik bir şekilde tasarlanmıştır. Otomatik bir şekilde RDP/TCP ve UDP protokollerini zaman ve durum analizi edecek/uygulayacak şekilde mantıksal algoritmaya sahiptir.
Çok şık ve mükemmel görünüyor helal olsun gerçekten sıfırdan metin2 yazdınız varya alfayı dört gözle bekliyorum harikasınız gerçekten harika.Merhabalar, iyi sabahlar.
Laniatus Cloud oyun sunucusunu yazmayı sonunda tamamladık, bu süreçte gerçekten çok ama çok yorulduk. Özellikle Server Authoritative konusunda çok sorunlar yaşadık.
Elbette mutlu son ile bitirdik, ve ilk görseli sizlerle paylaşmayı uygun gördüm.
Auth, Master, Matchmaking, Game Server olmak üzere, 4 ana sunucu servisinden, 16 migrate features ve 6 özel IPA'den oluşan MagicTo(RE)Master oyun sunucusu pre-alpha için sanırım hazır..
10080 eklentisini görüntüle
Normal şartlar altında bu tür kritik ve yüksek önem arz eden bir bilgiyi bu şekilde paylaşmayız/paylaşamayız, ancak bu MMOTUTKUNLARI topluluğuna gösterdiğim sevgi ve değerden kaynaklanmaktadır.
Keyifli forumlar, sanırım yakında alfa da görüşürüz.
Yukarı da tanımlanan resmi bağlantıların dışında farklı bir yayın organımız yoktur! Laniatus personeli, resmi yayın kanalları dışında destek vermemektedir.
Aksi belirtilmediği sürece, yukarıda yer alan sayfalar Laniatus Games Studio Inc. resmi yayın kanalı olarak kabul edilmiştir.
o kadar güzel görünüyor ki inanılmaz bu kadar kısa sürede bu kadar bir şey başarmanız Hakikaten inanılmazLaniatus Games tarafından yayınlanan genel topluluk bildirisi adresi;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
(Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.resmi youtube yayın kanalları üzerinden, abonelik gerektirmeden izleyebilirsiniz)Would you like to witness the first look of Magic To (RE)Master from the gaming world?
Well, yes this is a big moment!
Our game is not ready yet, but you know us well. We continue to keep you informed of any developments, and we will continue to do so.
So what is this?
Introducing MagicToMaster's first skeleton and first look from the game world!
What are we doing?
In this scene, we tried to ensure that even the lowest level computer users could play the game. Therefore, we have made the LOD system much more optimized compared to other games.
The highest level of polygon, vertex, shader and dynamic/static lightings are optimized for all game world scenes.
The entire configuration system of the game is tied to the LOD settings, and these settings act very logically.
For a newcomer to the game, in the (compiled and published) version, the game client automatically detects the computer hardware and level the player is participating in and optimizes the game's graphics optimization.
What catches our eye?
- At first glance, we see the warrior, one of the original characters of Magic To (RE)Master, in all his dignity.
- We see the new cooldown animation and optimizations of the warrior character.
- We are faced with a dynamic world.
- Day/Night - We witness cyclical events such as sunset and sunrise.
- We display an active chat system.
- We see that there is a special system for admins and it works.
This scene has been tested with the lowest computer in our office.
System information;
Processor: Intel Core i5 1st Gen 650 3.2Ghz 4Mb
RAM: 6GB DDR3 RAM
Video Card: NVIDIA GT650M Graphics Card
MagicTo(RE)Master'ın oyun dünyasından ilk görünümüne tanık olmak ister misiniz?
Evet, bu gerçekten çok büyük bir an!
Oyunumuz henüz hazır değil ama bizi iyi tanıyorsunuz. Her türlü gelişmeden sizleri haberdar etmeye devam ediyoruz, etmeye de devam edeceğiz. Yaklaşık 4 yıllık büyük bir çalışmanın sonunda, oyun dünyasından ilk bakış atıyoruz..
Peki bu nedir?
Karşınızda MagicToMaster'ın ilk iskeleti ve oyun dünyasından ilk bakış!
Biz ne yapıyoruz?
Bu sahnede en alt seviyedeki bilgisayar kullanıcılarının bile oyunu oynamasını sağlamaya çalıştık. Bu nedenle LOD sistemini diğer oyunlara göre çok daha optimize hale getirdik.
En yüksek düzeyde poligon, gölgelendirici ve dinamik/statik aydınlatmalar, tüm oyun dünyası sahneleri için optimize edilmiştir.
Oyunun tüm konfigürasyon sistemi LOD ayarlarına bağlıdır ve bu ayarlar son derece akıllı bir şekilde hareket etmektedir.
Oyuna yeni başlayanlar için (derlenmiş ve yayınlanmış) sürümde, oyun istemcisi bilgisayar donanımını ve oyuncunun katıldığı seviyeyi otomatik olarak algılar ve oyunun grafik optimizasyonunu optimize eder..
Gözümüze çarpan ne?
- İlk bakış ile MagicToMaster'ın orijinal karakterlerinden olan savaşçıyı tüm ihtişamı ile görüyoruz.
- Savaşçı karakterin yeni bekleme süresi animasyonunu ve NMP optimizasyonlarını görüyoruz.
- Dinamik bir dünya ile karşı karşıyayız.
- Gündüz/Gece - Gün batımı ve gün doğumu - Kar,yağmur,fırtına gibi döngüsel olaylara tanık oluyoruz.
- Aktif bir sohbet sistemi görüyoruz.
- Yöneticiler için özel bir sistem olduğunu ve nasıl çalıştığını görüyoruz.
Bu sahne ofisimizin en düşük bilgisayarı ile test edilmiştir. (Test sahnesi, video düzenlemesi esnasında değiştirilmiştir)
Sistem bilgisi;
İşlemci: Intel Core i5 1. Nesil 650 3.2Ghz 4Mb
RAM: 6GB DDR3 RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GT650M Grafik Kartı
Resmi yayın kanalları;
Resmi sayfa:Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Video Yayın Kanalı:Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Topluluk Kanalı:Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Merhaba, değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.o kadar güzel görünüyor ki inanılmaz bu kadar kısa sürede bu kadar bir şey başarmanız Hakikaten inanılmaz
Videoyu defalarca izledim ve aşağıdaki gözlemleri yapmak istiyorum.
Ortam gerçekten inanılmaz görünüyor. Gece gündüz döngüsü oyuna odaklanmak için çok güzel.
Monoton oyunlara göre çimlerin, bulutların ve hatta güneşten süzülen ışığın hareketleri oyunu durgunluktan kurtarmış.
Oyunun grafik yapısının düşük sistemler için düzenlenmiş olması gerçekten oyuncu dostu olduğunu gösteriyor. Ayrıca oyunun profesyonel oyuncular arasında akıcı olduğundan da şüphem yok.
Takımın bu kadar kısa sürede buraya gelmesi gerçekten inanılmaz. Yorumsuz bir başarı bu.
Merhaba, report için teşekkürler.Önceki site zaten bir garipti yenisi daha hoş görünüyor ama öncekinde videolara üye olmayanda yazabiliyordu falan ve tema kayıktı
Merhabalar, ilginiz için teşekkürler. Sorunuza yanıt vermekten mutlu olurum.güncellemeler için teşekkürler. ilgi ile takip ediyorum. unrealden unitye geçmenizdeki sebepler nelerdi?
2. Deneme; (Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.)
Bu oturumda,Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.ile Verileri Dışa Aktarmak için Hero Cloud MagicToMaster Export Data'i kullanmaya karar verdik, sonuç olarak mağazada her ay ücretsiz bir varlık da veriliyor ve milyonlarca yeni varlık (ücretli/ücretsiz) kullanıma hazırdı. Elbette çok daha iyisi, motorun kaynak kodu mevcuttu ve istediğimiz gibi yapılandırabiliyorduk. Yaklaşık 4 aylık çalışma ve konfigürasyondan sonra motorun çekirdeğini ve paketleme yapısını kendimize göre özelleştirdik. Ardından MMO çalışmalarına başladık ve oyunu %12 oranında iyileştirdik. Ağ tabanını oluşturmaya gelince, aslında önceki Hero Engineden çok daha büyük bir sorunla karşılaştık. Öncelikle sorunu kendi bünyemizde çözmeye çalıştık ve bu süreçte varlık deposunda Varest ve TCP Socket Plugin ile şansımızı denedik. Ne yazık ki bu yeterli değildi çünkü ağ çözümü çok oyunculu bir oyun için uygundu, ancak bir MMORPG için uygun değildi. Bunu neden söylüyoruz? Varest, sunucu arka uç yapısı, ağ çoğaltma, karakter hareketi çoğaltma ve REST gibi gereksinimler için yeterli bir çözüm sağlamadı. Elbette bu bağlamda alternatif çözümler de vardı ancak bu çözümler tek bir devasa çok oyunculu mmorpg oyunu oluşturmaya yetmedi. ElbetteLinkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.4 ile gelen ağ çözümünü özelleştirmek için uzun bir zaman (6 ay) harcadık, ancak listen tabanlı bir sunucu sistemi olması nedeniyle devasa bir çok oyunculu MMORPG için yeterli değildi. Bununla da sınırlı kalmayıp kapasitelerini belirlediğimiz oyun projemiz hakkında Epic Games'in ileri düzey mühendisleri ile çok uzun ve detaylı yüz yüze görüşmeler gerçekleştirdik. MaalesefLinkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.ile MMORPG yapmanın küçük bütçeli ekipler için uygun olmayacağını da bize söylediler.