Otomatik Av Sistemi - Auto Hunt System

Slotlara vurmaması için ne yapmamız lazım
Bunu yaparsan sadece taşlara vuruş yapar.

PythonCharacterManager.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
//Arat;

        if (iTarget == pkInstMain || (!iTarget->IsEnemy() && !iTarget->IsStone()) || iTarget->IsDead() || iTarget->GetVirtualID() == rkPlayer.GetTargetVID())


//Değiştir

        if (iTarget == pkInstMain || !iTarget->IsStone() || iTarget->IsDead() || iTarget->GetVirtualID() == rkPlayer.GetTargetVID())
 
Güncelleme;

Konu içerisindeki dosya güncellendi tekrardan indirin.

Not : Sistemi daha önce eklemiş olanlar game source deki char.cpp ve char_state.cpp dosyalarında önceden yapmış oldukları düzenlemeleri kaldırıp tekrar eklesinler.
 
Şuanlık sistemde sorun yok gibi ama olurda bir sorun çıkarsa bazı emek hırsızları yüzünden dolayı bu konuya daha fazla güncelleme gelmeyecek.
 
Şuanlık sistemde sorun yok gibi ama olurda bir sorun çıkarsa bazı emek hırsızları yüzünden dolayı bu konuya daha fazla güncelleme gelmeyecek.
emek hırsızı bitmez. adam fixiyle birlikte konuyu açmış bir de utanmadan arkadaşım attı diyor :D diğer tarafta da takılıyorsan konuyu aynı anda oraya da açabilirsin. sadece buraya özel paylaşım istiyorsan premium veya mt üye şartı da getirebilirsin.
 
emek hırsızı bitmez. adam fixiyle birlikte konuyu açmış bir de utanmadan arkadaşım attı diyor :D diğer tarafta da takılıyorsan konuyu aynı anda oraya da açabilirsin. sadece buraya özel paylaşım istiyorsan premium veya mt üye şartı da getirebilirsin.
Daha biyolog, zindan takip, yeni simya sistemini falan paylaşıcaktım vazgeçtim ama artık paylaşırsam da dediğin gibi mt üye veya usta üye olma koşuluyla paylaşırım.
 
Daha biyolog, zindan takip, yeni simya sistemini falan paylaşıcaktım vazgeçtim ama artık paylaşırsam da dediğin gibi mt üye veya usta üye olma koşuluyla paylaşırım.
düşündümde bu koydukların bile dosyanın yayılmasına engel değil. bu dosyaların yayılmasına engel olmak imkansız. benim normal bir üye olduğumu varsayalım. en iyi arkadaşımda bu forumda usta üye olsun. arkadaşımdan indirmesini rica edip o dosyayı yine başka mecralarda paylaşabilirim. bence en iyisi bu sistemleri eş zamanlı olarak paylaşmak istediğin mecralarda paylaşmak. insanlar emeğe önem vermedikleri sürece zaten önüne geçemezsin. bari yayımcısı sen ol.
 
düşündümde bu koydukların bile dosyanın yayılmasına engel değil. bu dosyaların yayılmasına engel olmak imkansız. benim normal bir üye olduğumu varsayalım. en iyi arkadaşımda bu forumda usta üye olsun. arkadaşımdan indirmesini rica edip o dosyayı yine başka mecralarda paylaşabilirim. bence en iyisi bu sistemleri eş zamanlı olarak paylaşmak istediğin mecralarda paylaşmak. insanlar emeğe önem vermedikleri sürece zaten önüne geçemezsin. bari yayımcısı sen ol.
ya da hiç paylaşmam benim emeğim bana kalır :D .Çoluk çocukla uğraşmaktan iyidir.
 
t0387pi.PNG




İndir;
Alıntılarda özel içerikler gözükmez.

Vt;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Not1: Sistem çalışıyor ama sürekli moblara takılıp duruyor o yüzden kullanacaksanız mobların içinden geçmeyi aktif hale getirin.

Not2: Şuan ki halinde her şeye saldırıyor o yüzden kullanacaksanız ayrı bir metin map ı oluşturmanız daha sağlıklı olur ya da PythonCharacterManager.cpp dosyası içinden neye saldırması gerektiğini ayarlayın



Başka bir yerde paylaşılmamasını rica ediyorum.



Güncelleme;
Not:Aşağıdaki hatayı alıyorsanız bunu yapın.

syserr.txt:
Genişlet Daralt Kopyala
autowindow.LoadDialog.BindObject - <type 'exceptions.KeyError'>:'tekvurus'

ui.py:
Genişlet Daralt Kopyala
#Arat;

            elif Type == "bar":
                parent.Children[Index] = Bar()
                parent.Children[Index].SetParent(parent)
                self.LoadElementBar(parent.Children[Index], ElementValue, parent)



#Üstüne ekle;

            elif Type == "checkbox":
                parent.Children[Index] = CheckBox()
                parent.Children[Index].SetParent(parent)
                self.LoadElementCheckBox(parent.Children[Index], ElementValue, parent)


#Arat;

    def LoadDefaultData(self, window, value, parentWindow):


#Üstüne ekle;

    def LoadElementCheckBox(self, window, value, parentWindow):
        if True == value.has_key("text"):
            window.SetTextInfo(value["text"])
        self.LoadDefaultData(window, value, parentWindow)
        return True


#En sona ekle;

class CheckBox(Window):
    def __init__(self):
        Window.__init__(self)

        self.backgroundImage = None
        self.checkImage = None

        self.eventFunc = { "ON_CHECK" : None, "ON_UNCKECK" : None, }
        self.eventArgs = { "ON_CHECK" : None, "ON_UNCKECK" : None, }

        self.CreateElements()

    def __del__(self):
        Window.__del__(self)

        self.backgroundImage = None
        self.checkImage = None

        self.eventFunc = { "ON_CHECK" : None, "ON_UNCKECK" : None, }
        self.eventArgs = { "ON_CHECK" : None, "ON_UNCKECK" : None, }

    def CreateElements(self):
        self.backgroundImage = ExpandedImageBox()
        self.backgroundImage.SetParent(self)
        self.backgroundImage.AddFlag("not_pick")
        self.backgroundImage.LoadImage("d:/ymir work/ui/game/refine/checkbox.tga")
        self.backgroundImage.Show()

        self.checkImage = ExpandedImageBox()
        self.checkImage.SetParent(self)
        self.checkImage.AddFlag("not_pick")
        self.checkImage.SetPosition(0, 0)
        self.checkImage.LoadImage("d:/ymir work/ui/game/refine/checked.tga")
        self.checkImage.Hide()

        self.textInfo = TextLine()
        self.textInfo.SetParent(self)
        self.textInfo.SetPosition(20, -2)
        self.textInfo.Show()

        self.SetSize(self.backgroundImage.GetWidth() + self.textInfo.GetTextSize()[0], self.backgroundImage.GetHeight() + self.textInfo.GetTextSize()[1])

    def SetTextInfo(self, info):
        if self.textInfo:
            self.textInfo.SetText(info)

        self.SetSize(self.backgroundImage.GetWidth() + self.textInfo.GetTextSize()[0], self.backgroundImage.GetHeight() + self.textInfo.GetTextSize()[1])

    def SetCheckStatus(self, flag):
        if flag:
            self.checkImage.Show()
        else:
            self.checkImage.Hide()

    def GetCheckStatus(self):
        if self.checkImage:
            return self.checkImage.IsShow()

        return False

    def SetEvent(self, func, *args) :
        result = self.eventFunc.has_key(args[0])
        if result :
            self.eventFunc[args[0]] = func
            self.eventArgs[args[0]] = args
        else :
            print "[ERROR] ui.py SetEvent, Can`t Find has_key : %s" % args[0]

    def SetToggleUpEvent(self, event, *args):
        self.eventFunc["ON_UNCKECK"] = event
        self.eventArgs["ON_UNCKECK"] = args

    def SetToggleDownEvent(self, event, *args):
        self.eventFunc["ON_CHECK"] = event
        self.eventArgs["ON_CHECK"] = args

    def OnMouseLeftButtonUp(self):
        if self.checkImage:
            if self.checkImage.IsShow():
                self.checkImage.Hide()

                if self.eventFunc["ON_UNCKECK"]:
                    apply(self.eventFunc["ON_UNCKECK"], self.eventArgs["ON_UNCKECK"])
            else:
                self.checkImage.Show()

                if self.eventFunc["ON_CHECK"]:
                    apply(self.eventFunc["ON_CHECK"], self.eventArgs["ON_CHECK"])

thanx
 
Sistemi ekledim sorunsuz çalışıyor fakat bir metine 5 6 defa vuruyor sonra onu kesmeden başka metine geçiyor sürekli bu şekilde devam ediyor sorunu nasıl çözebilirim
 
Geri
Üst