Official pet system

  • Konuyu açan Konuyu açan enes turan
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 18
  • Gösterim Gösterim 212

enes turan

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
665
Çözümler
43
Beğeni
400
Puan
909
Ticaret Puanı
0
@hasanmacit questsiz c++ şeysinden :D

5 saatimi aldı kafir

miniinformationda scale sorunu var birde üzerine gelince tooltip sorunu bakalım ne olacak 🤔

1112_004850.webp


1112_004853.webp


1112_004858.webp
 
çarşamba oldu hadi çözemedin mi hala haydiii bekliyorum
 
Scale isi tamam da tooltip işini halledemedim akşam müsait olunca bir göz at 😁😁
 
petin ölmesi-diriltilmesi olayı ve petin yaşının artıp buna göre extra özellik artışı gibi şeyler pvp serverlerde kullanılıyor mu ? ben oynarken hiç karşılaşmamıştım.
 
petin ölmesi-diriltilmesi olayı ve petin yaşının artması ve buna göre extra özellik artışı gibi şeyler pvp serverlerde kullanılıyor mu ? ben oynarken hiç karşılaşmamıştım.
Pete mama veriyorsun leveli yükseliyor yükseldikçe str hp gibi oranları da artış gösteriyor ve ekstra kitap okutuyorlar canavarlı metinli berserkerli kitaplar okutuyorlar bildiğim kadarıyla. Ve ekstra olarak pet tipi 8 geldiğinde oranlar daha iyi yükseliyor sanırım tipten tipe değişiyor
 
petin ölmesi-diriltilmesi olayı ve petin yaşının artıp buna göre extra özellik artışı gibi şeyler pvp serverlerde kullanılıyor mu ? ben oynarken hiç karşılaşmamıştım.
2017 18 zamanındaki pvplerde kullanılan bir özellikti şimdi official 1e1 oyunlar dışında kullanılmıyor o özellikler
 
petin ölmesi-diriltilmesi olayı ve petin yaşının artıp buna göre extra özellik artışı gibi şeyler pvp serverlerde kullanılıyor mu ? ben oynarken hiç karşılaşmamıştım.
adam özellik olarak eklemiş bence kullanışlı coğu fileste sabit gün kullanıldığı için dediğiniz doğru fakar official olarak kodlamış

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    // Update age bonus apply
    DWORD dwPetAge = time(0) - GetPetPoint(POINT_UPBRINGING_BIRTHDAY);
    dwPetAge = dwPetAge / (3600 * 24); // Days of age
    DWORD dwAgeApply = dwPetAge / 60; // Age bonus is applied each 60 days

    if (m_dwAgeApply != dwAgeApply)
        m_dwAgeApply = dwAgeApply;

    if (IsSummoned())
        bResult = bResult && UpdateFollowAI();

    return bResult;

neredeyse tüm sorunları hallettim sayılır sadece lwl uptadate kısmında küçük bir sorunu kaldı onuda hallettikten sonra sistemin detaylı bir videosunu çekeceğim :D

o kadar benzetmeye çalışmışki level exp oranı bile şu şekilde hesaplıyor

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
DWORD CGrowthPet::GetRequiredTotalExp(DWORD dwLevel)
{
    if (dwLevel >= PET_MAX_LEVEL)
        return 0;

    DWORD dwEXP = exp_table[dwLevel] / 2;

    return dwEXP;
}

çoğu pet sistemi yeni bir table oluşturuyor tabi o daha kullanışlı ama adam tam officialci :D :D
 
adam özellik olarak eklemiş bence kullanışlı coğu fileste sabit gün kullanıldığı için dediğiniz doğru fakar official olarak kodlamış

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    // Update age bonus apply
    DWORD dwPetAge = time(0) - GetPetPoint(POINT_UPBRINGING_BIRTHDAY);
    dwPetAge = dwPetAge / (3600 * 24); // Days of age
    DWORD dwAgeApply = dwPetAge / 60; // Age bonus is applied each 60 days

    if (m_dwAgeApply != dwAgeApply)
        m_dwAgeApply = dwAgeApply;

    if (IsSummoned())
        bResult = bResult && UpdateFollowAI();

    return bResult;

neredeyse tüm sorunları hallettim sayılır sadece lwl uptadate kısmında küçük bir sorunu kaldı onuda hallettikten sonra sistemin detaylı bir videosunu çekeceğim :D

o kadar benzetmeye çalışmışki level exp oranı bile şu şekilde hesaplıyor

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
DWORD CGrowthPet::GetRequiredTotalExp(DWORD dwLevel)
{
    if (dwLevel >= PET_MAX_LEVEL)
        return 0;

    DWORD dwEXP = exp_table[dwLevel] / 2;

    return dwEXP;
}

çoğu pet sistemi yeni bir table oluşturuyor tabi o daha kullanışlı ama adam tam officialci :D :D
çoğu dediğin zaten 1 tane var hepsi birbirinin aynı :D bu sistem adamdır
 
adam özellik olarak eklemiş bence kullanışlı coğu fileste sabit gün kullanıldığı için dediğiniz doğru fakar official olarak kodlamış

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    // Update age bonus apply
    DWORD dwPetAge = time(0) - GetPetPoint(POINT_UPBRINGING_BIRTHDAY);
    dwPetAge = dwPetAge / (3600 * 24); // Days of age
    DWORD dwAgeApply = dwPetAge / 60; // Age bonus is applied each 60 days

    if (m_dwAgeApply != dwAgeApply)
        m_dwAgeApply = dwAgeApply;

    if (IsSummoned())
        bResult = bResult && UpdateFollowAI();

    return bResult;

neredeyse tüm sorunları hallettim sayılır sadece lwl uptadate kısmında küçük bir sorunu kaldı onuda hallettikten sonra sistemin detaylı bir videosunu çekeceğim :D

o kadar benzetmeye çalışmışki level exp oranı bile şu şekilde hesaplıyor

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
DWORD CGrowthPet::GetRequiredTotalExp(DWORD dwLevel)
{
    if (dwLevel >= PET_MAX_LEVEL)
        return 0;

    DWORD dwEXP = exp_table[dwLevel] / 2;

    return dwEXP;
}

çoğu pet sistemi yeni bir table oluşturuyor tabi o daha kullanışlı ama adam tam officialci :D :D
tamam ama pvp serverler o kadar açık kalmıyorki yani işlevselliği tartışılır. olsa zararı olmaz ama olsa da yararı olmaz gibi bir özellik.
 
tamam ama pvp serverler o kadar açık kalmıyorki yani işlevselliği tartışılır. olsa zararı olmaz ama olsa da yararı olmaz gibi bir özellik.
yohara mantığına uyarlanır aslında zaman çatlağı maplerinde oyuncunun geçirdiği 1 saatlik zaman birimi 1 haftaya denk getirilip pet kastırtılabilir
 
Geri
Üst