Yardım npc'ye item satmaya çalışınca oyundan atıyor

  • Konuyu açan Konuyu açan darkbloodly
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 1
  • Gösterim Gösterim 41
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

darkbloodly

Üye
Üye
Mesaj
39
Beğeni
4
Puan
46
Ticaret Puanı
0
Merhaba arkadaşlar, k envanter ekledim. K envanter'den ya da normalden item satmaya çalıştığımda ilk itemde tepki vermiyor (itemi de satmıyor, 2.ye tekrar denediğim de login ekranına atıyor) pack syserr yok

ch1 syserr :

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
SYSERR: Dec 27 18:30:09 :: Process: UNKNOWN HEADER: 179, LAST HEADER: 0(0), REMAIN BYTES: 4, fd: 18
SYSERR: Dec 27 18:30:38 :: Process: UNKNOWN HEADER: 44, LAST HEADER: 0(0), REMAIN BYTES: 18, fd: 18
SYSERR: Dec 27 18:40:49 :: Process: UNKNOWN HEADER: 248, LAST HEADER: 74(5), REMAIN BYTES: 5, fd: 18
SYSERR: Dec 27 18:41:16 :: Process: UNKNOWN HEADER: 22, LAST HEADER: 0(0), REMAIN BYTES: 20, fd: 18

input_main.cpp
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_SPECIAL_STORAGE
    case SHOP_SUBHEADER_CG_SELL2:
    {
        if (uiBytes < sizeof(TPacketCGShopSell))
            return -1;

        TPacketCGShopSell* muck = (TPacketCGShopSell*)c_pData;

        sys_log(0, "INPUT: %s SHOP: SELL2", ch->GetName());
        CShopManager::instance().Sell(ch, muck->pos, muck->count, muck->byType);
        return sizeof(TPacketCGShopSell);
    }
#else
    case SHOP_SUBHEADER_CG_SELL2:
    {
        if (uiBytes < sizeof(BYTE) + sizeof(BYTE))
            return -1;

        BYTE pos = *(c_pData++);
        BYTE count = *(c_pData);

        sys_log(0, "INPUT: %s SHOP: SELL2", ch->GetName());
        CShopManager::instance().Sell(ch, pos, count);
        return sizeof(BYTE) + sizeof(BYTE);
    }
#endif

        default:
            sys_err("CInputMain::Shop : Unknown subheader %d : %s", p->subheader, ch->GetName());
            break;
    }

    return 0;
}
 
Geri
Üst