Çözüldü Metin2 drop sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan chylnoth
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 19
  • Gösterim Gösterim 144
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

chylnoth

Üye
Üye
Mesaj
127
Çözümler
1
Beğeni
11
Puan
79
Ticaret Puanı
0
Maksimum damage sınırını değiştirdim fakat metinleri kesince direk yere düşüyor itemler bazen 60 saniye benim ismim gözüküyor eşyanın üstünde başka kimse alamıyor fakat bazen direk yere düşüyor metinden düşen item sorunu bilen varmı

Sorun:

 
Son düzenleme:
Çözüm
Yok işe yaramadı hala aynı bir değişiklik yok gibi duruyor
Tamam şimdi şuradaki int i değiştir

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
std::priority_queue<std::pair<int, LPCHARACTER> > pq;

Burası için


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
pq.push(std::make_pair(iDamage, ch));

Bunu yaparken dediklerimi geri alma yani diğerlerini eski haline getirip sadece bu veri tipini değiştirme dediklerim kalsın.
Peki neden.
Sen üç milyar yedi yüz elli milyon.
Sen bu parayı ne yaptın.
Ne gerek var bu kadar hasar vurmaya.
 
char_battle.cpp gir ve şunu arat

void CHARACTER::Reward(bool bItemDrop)

İçinde tekrar arat

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
int iItemIdx = s_vec_item.size() - 1;

            std::priority_queue<std::pair<int, LPCHARACTER> > pq;

            int total_dam = 0;

            for (TDamageMap::iterator it = m_map_kDamage.begin(); it != m_map_kDamage.end(); ++it)
            {
                int iDamage = it->second.iTotalDamage;
                if (iDamage > 0)
                {

Buradaki int total_dam ile int iDamage

Ne ona göre yeni yaptığın veri tipine(örneğin long long) göre değiştir dene bakalım.
 
char_battle.cpp gir ve şunu arat

void CHARACTER::Reward(bool bItemDrop)

İçinde tekrar arat

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
int iItemIdx = s_vec_item.size() - 1;

            std::priority_queue<std::pair<int, LPCHARACTER> > pq;

            int total_dam = 0;

            for (TDamageMap::iterator it = m_map_kDamage.begin(); it != m_map_kDamage.end(); ++it)
            {
                int iDamage = it->second.iTotalDamage;
                if (iDamage > 0)
                {

Buradaki int total_dam ile int iDamage

Ne ona göre yeni yaptığın veri tipine(örneğin long long) göre değiştir dene bakalım.
Birşey dicem long long un üstü yokmu
 
char_battle.cpp gir ve şunu arat

void CHARACTER::Reward(bool bItemDrop)

İçinde tekrar arat

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
int iItemIdx = s_vec_item.size() - 1;

            std::priority_queue<std::pair<int, LPCHARACTER> > pq;

            int total_dam = 0;

            for (TDamageMap::iterator it = m_map_kDamage.begin(); it != m_map_kDamage.end(); ++it)
            {
                int iDamage = it->second.iTotalDamage;
                if (iDamage > 0)
                {

Buradaki int total_dam ile int iDamage

Ne ona göre yeni yaptığın veri tipine(örneğin long long) göre değiştir dene bakalım.
Maalesef, çalışmadı. (kücük bir bilgi: item yere düştüğü zaman aynı zamanda metin ölse bile canı %100 gözüküyor eğer canı azalırsa yere düşmüyor busefer)
 
Maalesef, çalışmadı. (kücük bir bilgi: item yere düştüğü zaman aynı zamanda metin ölse bile canı %100 gözüküyor eğer canı azalırsa yere düşmüyor busefer)
v.empty() çalışıyor yani v boş dönüyor. İsimsiz olarak itemi atıyor hemen altında else var eğer IsBattleArenaMap de değilsen itemler isimli düşüyor. Oralara iyi bak teldeyim 🤣
 
v.empty() çalışıyor yani v boş dönüyor. İsimsiz olarak itemi atıyor hemen altında else var eğer IsBattleArenaMap de değilsen itemler isimli düşüyor. Oralara iyi bak teldeyim 🤣
Dediğinden birşey anladıysam arap olayım :D okadar bilgili değilim nezaman hasarı azcık arttırıyım dedim hepsi böyle patladı :ROFLMAO: :unsure:
 
Maalesef, çalışmadı. (kücük bir bilgi: item yere düştüğü zaman aynı zamanda metin ölse bile canı %100 gözüküyor eğer canı azalırsa yere düşmüyor busefer)
Dediğim yeri silme o yeni yaptığın veri tipi ile değiştir yine sonra char.h aç şunu arat

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
struct TBattleInfo
        {
            int iTotalDamage;
            int iAggro;

            TBattleInfo(int iTot, int iAggr)
                : iTotalDamage(iTot), iAggro(iAggr)
                {}
        };

Buradaki iTotalDamage nin veri tipini değiştir yine aynı şekilde birde altındaki int iTot olanın veri tipini
 
Dediğim yeri silme o yeni yaptığın veri tipi ile değiştir yine sonra char.h aç şunu arat

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
struct TBattleInfo
        {
            int iTotalDamage;
            int iAggro;

            TBattleInfo(int iTot, int iAggr)
                : iTotalDamage(iTot), iAggro(iAggr)
                {}
        };

Buradaki iTotalDamage nin veri tipini değiştir yine aynı şekilde birde altındaki int iTot olanın veri tipini
Yok işe yaramadı hala aynı bir değişiklik yok gibi duruyor
 
Yok işe yaramadı hala aynı bir değişiklik yok gibi duruyor
Tamam şimdi şuradaki int i değiştir

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
std::priority_queue<std::pair<int, LPCHARACTER> > pq;

Burası için


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
pq.push(std::make_pair(iDamage, ch));

Bunu yaparken dediklerimi geri alma yani diğerlerini eski haline getirip sadece bu veri tipini değiştirme dediklerim kalsın.
 
Çözüm
Tamam şimdi şuradaki int i değiştir

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
std::priority_queue<std::pair<int, LPCHARACTER> > pq;

Burası için


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
pq.push(std::make_pair(iDamage, ch));

Bunu yaparken dediklerimi geri alma yani diğerlerini eski haline getirip sadece bu veri tipini değiştirme dediklerim kalsın.
Bu hangi dosyanın içinde
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst