- Mesaj
- 4.042
- Çözümler
- 392
- Beğeni
- 4.166
- Puan
- 1.849
- Ticaret Puanı
- 0
Öncelikle merhabalar arkadaşlar, uzun zamandır Metin2 de directx9 ile kafayı bozmuş durumdaydım.
Fakat grafik programlama metin2'nin halihazırda sahip olduğu C++ kodlarından çok farklı bir dünya. Karınca duası olsaydı şimdiye ezberlerdim herhalde. Şu an bile tam olarak temel atmış sayılmam ancak şahsen önemli diyebileceğim ilerlemeler kaydettim ve bunu da sizlerle paylaşarak fikir alışverişi yapmak istedim.
Bu konu için ReShade'i tavsiye eden çok olmuştu, ancak ReShade, UAC ve Metin2'nin kesiştiği durumlarda anlık olarak çöküyor. Dolayısı ile ReShade ile çok fazla zaman kaybetmek yerine farklı alternatiflere yöneldim ve internetin derinliklerinde bulduğum bir wrapper kütüphanesini client src ye tanımladım. Bana sorarsanız ince detaylar açısından ReShade'i solladı diyebilirim, en azından benim görüşüm bu yönde.
Video çekecektim ancak boyutuyla falan uğraşmak istemedim. O yüzden şimdlik görsel bırakıyorum..
Şu an kritik sorun diyebileceğim şey, sol alttaki nesne marketi açınca directx aygıtı buga giriyor.
Son olarak görsel efektler üzerinde çok fazla durmadım, detaylara öncelik verdiğim için şu an ki halleri kötü olabilir.
EDIT: Wrapper yöntemi tamamen iptal edildi. Ancak yinede konunun orjinalliğinin bozulmaması için yazılanlar silinmedi.
Orjinal:
Sonra:
Detay farkı:
Orjinal:
Sonra:
Detay farkı:
Şunu da unutmayalım ki, Directx 12 bile olsa söz konusu metin2 olduğunda geliştirmeler kısıtlıdır. Çünkü oyun motoru bile olmayacak kadar eski bir oyundan söz ediyoruz.
Fakat grafik programlama metin2'nin halihazırda sahip olduğu C++ kodlarından çok farklı bir dünya. Karınca duası olsaydı şimdiye ezberlerdim herhalde. Şu an bile tam olarak temel atmış sayılmam ancak şahsen önemli diyebileceğim ilerlemeler kaydettim ve bunu da sizlerle paylaşarak fikir alışverişi yapmak istedim.
Video çekecektim ancak boyutuyla falan uğraşmak istemedim. O yüzden şimdlik görsel bırakıyorum..
Şu an kritik sorun diyebileceğim şey, sol alttaki nesne marketi açınca directx aygıtı buga giriyor.
Son olarak görsel efektler üzerinde çok fazla durmadım, detaylara öncelik verdiğim için şu an ki halleri kötü olabilir.
EDIT: Wrapper yöntemi tamamen iptal edildi. Ancak yinede konunun orjinalliğinin bozulmaması için yazılanlar silinmedi.
Orjinal:
Sonra:
Detay farkı:
Orjinal:
Sonra:
Detay farkı:
Şunu da unutmayalım ki, Directx 12 bile olsa söz konusu metin2 olduğunda geliştirmeler kısıtlıdır. Çünkü oyun motoru bile olmayacak kadar eski bir oyundan söz ediyoruz.
Son düzenleme: