İstek kutup ışığı ve balina kemiği zırhı efektleri

  • Konuyu açan Konuyu açan fatihberkay
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 9
  • Gösterim Gösterim 82
Konu sahibinin aradığı materyalleri bulmasına yardımcı olmak için konuya yorum yazabilirsiniz.

fatihberkay

Üye
Üye
Mesaj
34
Çözümler
1
Beğeni
9
Puan
49
Ticaret Puanı
0
merhaba,

kutup ışığı ve balina kemiği zırhının gr2 dosyalarını arıyorum fakat bulamadım yardımcı olabilir misiniz?
 
Zırhlara efektleri de src üzerinden verebilirsiniz

Locale_Inc.h:
Genişlet Daralt Kopyala
// Ekle
#define ENABLE_LVL115_ARMOR_EFFECT

InstanceBase.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
// Arat (case CItemData::ITEM_TYPE_ARMOR: içinde)
        if (pItem->GetSubType() == CItemData::ARMOR_BODY)
        {
            DWORD vnum = pItem->GetIndex();

#ifdef ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER
            if (12010 <= vnum && vnum <= 12049 || 21080 <= vnum && vnum <= 21089)
#else
            if (12010 <= vnum && vnum <= 12049)
#endif
            {
                __AttachEffect(EFFECT_REFINED+EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL);
                __AttachEffect(EFFECT_REFINED+EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2);
            }
        }

// Altına Ekle
#ifdef ENABLE_LVL115_ARMOR_EFFECT
            else if (20760 <= vnum && vnum <= 20959)
            {
                __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL3);
            }
#endif

InstanceBase.h:
Genişlet Daralt Kopyala
// Arat
        EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2,

// Altına Ekle
#ifdef ENABLE_LVL115_ARMOR_EFFECT
        EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL3,    // 5-1
#endif

PythonApplicationModule.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
// Arat
#ifdef ENABLE_COSTUME_SYSTEM
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_COSTUME_SYSTEM", 1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_COSTUME_SYSTEM", 0);
#endif

// Altına Ekle
#ifdef ENABLE_LVL115_ARMOR_EFFECT
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_LVL115_ARMOR_EFFECT", 1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_LVL115_ARMOR_EFFECT", 0);
#endif

PlayerSettingModule.py:
Genişlet Daralt Kopyala
# Arat
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+20, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-2.mse")

# Altına Ekle
    if app.ENABLE_LVL115_ARMOR_EFFECT:
        chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+21, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-5-1.mse")

Son olarak verdiğim efekt packini packinde doğru konuma at bitti

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 

Dosya Eklentileri

Zırhlara efektleri de src üzerinden verebilirsiniz

Locale_Inc.h:
Genişlet Daralt Kopyala
// Ekle
#define ENABLE_LVL115_ARMOR_EFFECT

InstanceBase.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
// Arat (case CItemData::ITEM_TYPE_ARMOR: içinde)
        if (pItem->GetSubType() == CItemData::ARMOR_BODY)
        {
            DWORD vnum = pItem->GetIndex();

#ifdef ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER
            if (12010 <= vnum && vnum <= 12049 || 21080 <= vnum && vnum <= 21089)
#else
            if (12010 <= vnum && vnum <= 12049)
#endif
            {
                __AttachEffect(EFFECT_REFINED+EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL);
                __AttachEffect(EFFECT_REFINED+EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2);
            }
        }

// Altına Ekle
#ifdef ENABLE_LVL115_ARMOR_EFFECT
            else if (20760 <= vnum && vnum <= 20959)
            {
                __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL3);
            }
#endif

InstanceBase.h:
Genişlet Daralt Kopyala
// Arat
        EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2,

// Altına Ekle
#ifdef ENABLE_LVL115_ARMOR_EFFECT
        EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL3,    // 5-1
#endif

PythonApplicationModule.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
// Arat
#ifdef ENABLE_COSTUME_SYSTEM
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_COSTUME_SYSTEM", 1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_COSTUME_SYSTEM", 0);
#endif

// Altına Ekle
#ifdef ENABLE_LVL115_ARMOR_EFFECT
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_LVL115_ARMOR_EFFECT", 1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_LVL115_ARMOR_EFFECT", 0);
#endif

PlayerSettingModule.py:
Genişlet Daralt Kopyala
# Arat
    chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+20, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-4-2-2.mse")

# Altına Ekle
    if app.ENABLE_LVL115_ARMOR_EFFECT:
        chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+21, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor-5-1.mse")

Son olarak verdiğim efekt packini packinde doğru konuma at bitti

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
çok çok teşekkür ederim hocam elinize sağlık
 
Üst