- Mesaj
- 80
- Çözümler
- 1
- Beğeni
- 18
- Puan
- 414
- Ticaret Puanı
- 0
Merhaba herkese
kolay gelsin
elimdeki lua 2. kattan başliyor birinci kat metin kesip 2. kata atmiyor yardımcı olurmusunuz.
kolay gelsin
elimdeki lua 2. kattan başliyor birinci kat metin kesip 2. kata atmiyor yardımcı olurmusunuz.
kule:
quest deviltower_zone begin
state start begin
when login begin
if pc.get_map_index() == 66 then
if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then
pc.warp(590500, 110500)
end
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
if party.is_party() then
if d.getf("party_leader_pid") != party.get_leader_pid() then
chat("Sizin grubunuz içeride değil.")
d.exit()
return
end
else
if d.getf("party_leader_pid") != pc.get_player_id() then
chat("Bu senin girdiğin zindan değil.")
d.exit()
return
end
end
pc.set_dungeonindex(d.get_map_index())
pc.setqf("dungeonorgindex",66)
pc.setqf("dungeon_ch",pc.get_channel_id())
pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
deviltower_zone.register_player(pc.get_vid())
end
end
when letter begin
local map = pc.get_map_index()
local idx = 66
if map >= (idx * 10000) and map < (idx * 10000 + 9000) then
send_letter("Bugdan Kurtar ")
end
end
when info or button begin
local map = pc.get_map_index()
local idx = 66
if map >= (idx * 10000) and map < (idx * 10000 + 9000) then
local level = d.getf("level")
if level < 3 then
syschat("Şu an bunu kullanamazsın!")
else
pc.escape_bug(special.devil_tower_go[level-1][1], special.devil_tower_go[level-1][2], map)
end
send_letter("Bugdan Kurtar ")
end
end
when 20348.chat."Kaldığın Yerden Devam Et" with d.find(pc.get_dungeonindex()) begin
if pc.getqf("dungeonorgindex") != 66 then
say("Son girdiğin zindan burası değil!")
return
end
if pc.getqf("dungeon_ch") != pc.get_channel_id() then
say("Zindana girdiğin ch burası değil!")
return
end
local n = pc.get_dungeonindex()
local oldumu = d.getf_from_map_index("azrail_dead", n)
local level = d.getf_from_map_index("level", n)
if level < 4 then
say("Metin katını geçemediğiniz için devam edemezsin.")
return
end
if oldumu == 1 then
say_npc()
say("Azraili zaten yok etmişsin.")
return
end
if n == 0 then
setskin(NOWINDOW)
return
else
say_npc()
say("")
say("Kaldığın yerden devam etmek istiyor musun?")
if select(locale.yes,locale.no) == 1 then
pc.warp(special.devil_tower[level-1][1]*100, special.devil_tower[level-1][2]*100,n) end
end
end
when logout begin
if pc.count_item(30300) >= 1 then
pc.remove_item("30300",200)
end
if pc.count_item(30302) >= 1 then
pc.remove_item("30302", 200)
end
--if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
--deviltower_zone.unregister_player(pc.get_vid())
--pc.setf("deviltower","dungeon_time",get_global_time() + 60*1*1)
-- pc.setf("deviltower","dungeon_time",get_global_time() + 60*60*1)
--end
end
function GrupKontrol2()
local pids = {party.get_member_pids()}
for i = 1, table.getn(pids), 1 do
q.begin_other_pc_block(pids[i])
if party.is_party() then
if party.is_leader() then
timer("devil_stone1_2", 2)
end
end
q.end_other_pc_block()
end
end
function GrupKontrol()
local user_fail_level = {}
local user_fail_cd = {}
local pids = {party.get_member_pids()}
local need_level = 40
local max_level = 120
for i = 1, table.getn(pids), 1 do
q.begin_other_pc_block(pids[i])
if pc.get_level() < need_level then
table.insert(user_fail_level, table.getn(user_fail_level) +1, pc.get_name())
end
if pc.get_level() > max_level then
table.insert(user_fail_level, table.getn(user_fail_level) +1, pc.get_name())
end
if pc.getf("deviltower","dungeon_time") > get_time() then
table.insert(user_fail_cd, table.getn(user_fail_cd) +1, pc.get_name())
end
q.end_other_pc_block()
end
if table.getn(user_fail_level) == 0 and table.getn(user_fail_cd) == 0 then
return true
end
say_npc()
say("Grubun bazı üyeleri ")
say("içeriye girmeye uygun değil.")
if table.getn(user_fail_level) >= 1 then
say(need_level.."-"..max_level.." seviye aralığında değil :")
for x = 1, table.getn(user_fail_level), 1 do
say(color(1,1,0), " "..user_fail_level[x])
end
end
if table.getn(user_fail_cd) >= 1 then
say("Giriş süresi dolmayanlar :")
for x = 1, table.getn(user_fail_cd), 1 do
say(color(1,1,0), " "..user_fail_cd[x])
end
end
return false
end
function CatacombIzın()
local pids = {party.get_member_pids()}
for i = 1, table.getn(pids), 1 do
q.begin_other_pc_block(pids[i])
pc.setf("deviltower_zone","9_done",1)
q.end_other_pc_block()
end
end
when 20348.chat."Şeytan Kulesi!" begin
if game.get_event_flag("kule_open") == 0 then
if pc.is_gm() then
say_title("Event Flag : kule_open ")
end
say("Dungeon henüz aktif değil!")
return
end
local isparty = false
if party.is_party() then
isparty = true
end
if isparty then
if not party.is_leader() then
say("Bu işlemi sadece grup lideri yapabilir.")
return
end
say_npc()
say("")
say("Şeytan kulesine girmek istediğinize ")
say("emin misiniz ?")
say("")
local gir = select(locale.yes,locale.no)
if gir == 1 then
if deviltower_zone.GrupKontrol() == false then
return
else
-- pc.remove_item(71130,1)
deviltower_zone.GrupKontrol2()
end
else
return
end
else
if pc.get_level() < 40 then
say_npc()
say("")
say("İçeriye sadece 40-120 seviye arası oyuncular girebilir.")
return
end
if pc.get_level() > 120 then
say_npc()
say("")
say("İçeriye sadece 40-120 seviye arası oyuncular girebilir.")
return
end
if pc.getf("deviltower","dungeon_time") > get_time() then
say_npc()
say("")
say("Henüz odaya giremezsin.")
say("Bekleme süren dolunca tekrar gel.")
say("")
say_reward("Kalan Süre : "..LIB_duration(pc.getf("deviltower","dungeon_time")-get_time()))
return
end
say_npc()
say("")
say("Şeytan kulesine girmek istediğine ")
say("emin misin ?")
say("")
local gir = select(locale.yes,locale.no)
if gir == 1 then
-- pc.remove_item(71130,1)
timer("devil_stone1_1",2)
else
return
end
end
end -- when
when devil_stone1_1.timer begin
d.join_coords(66,special.devil_tower[2][1],special.devil_tower[2][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
d.setf("party_leader_pid",pc.get_player_id())
d.setf("level",3)
-- d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
end
when devil_stone1_2.timer begin
d.join_coords(66,special.devil_tower[2][1],special.devil_tower[2][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
d.setf("party_leader_pid",party.get_leader_pid())
d.setf("level",3)
party.setf("deviltower_mapindex",d.get_map_index())
-- d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
end
when kill with npc.get_race() == 1091 begin
-- d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
d.regen_file("data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
d.setf("level", 4)
d.jump_all(special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2])
-- d.check_eliminated()
end
function get_4floor_stone_pos()
local positions =
{
{368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679},
{395, 689}, {369, 679}, {361, 658},
}
for i = 1, 6 do
local j = number(i, 7)
if i != j then
local t = positions[i];
positions[i] = positions[j];
positions[j] = t;
end
end
return positions
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8016 begin
local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos()
for i = 1, 6 do
d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2]))
end
local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])
d.set_unique("real", vid)
server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())
server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())
d.notice("4. Kat Seçenek Kapısındasın.");
d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte");
d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde");
d.notice("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!");
d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur.");
end
when devil_stone4_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then
d.notice("Zaman doldu! ")
d.setf("sure_doldu",1)
d.exit_all()
end
end
when devil_stone4_update.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
if not d.is_unique_dead("real") then
for i = 1, 6 do
if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then
d.purge_unique("fake" .. i)
d.setf("fakedead" .. i, 1)
d.notice("Sahte Metin taşları yok oldu...");
end
end
end
else
server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())
d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir");
d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak");
d.notice("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!");
d.notice("Şimdi 5.kata gireceksin.")
d.purge()
end
else
server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
end
when devil_stone4_end.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())
d.setf("level", 5)
d.setf("stone_count", 5)
d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
d.notice("5.Kattaki Mühürlü Kapı'dasın. Bir sonraki kata ")
d.notice("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek. Bu alan ")
d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.")
d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar ")
d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri ")
d.notice("açarsan 6. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece ")
d.notice("20 dakikan var!")
server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")
d.spawn_mob(20073, 421, 452)
d.spawn_mob(20073, 380, 460)
d.spawn_mob(20073, 428, 414)
d.spawn_mob(20073, 398, 392)
d.spawn_mob(20073, 359, 426)
end
end
when devil_stone5_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("15 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail3.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then
d.notice("Zaman doldu!")
d.setf("sure_doldu",1)
d.exit_all()
end
end
when kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 and npc.get_race() == 1062 begin
local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 7
local n =d.getf("count") + 1
d.setf("count", n)
if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
game.drop_item(50084, 1)
d.setf("count", 0)
end
end
when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin
npc.purge()
pc.remove_item(50084,1)
d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)
if d.getf("stone_count") <= 0 then
d.clear_regen()
d.kill_all()
d.notice("Mührü açtın. 6. Kata çıkıyorsunuz!")
clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())
d.setf("level", 6)
d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")
d.notice("Şeytan Krala ulaşmak için tüm ")
d.notice("şeytanları öldür!")
else
d.notice("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.")
end
end
when kill with npc.get_race() == 1092 begin
d.kill_all()
d.check_eliminated()
local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
d.setqf("can_refine", 1)
end
when 20074.chat."Üst katlar" or 20075.chat."Üst katlar" or 20076.chat."Üst katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
if d.getf("check1") == 1 then
say("")
say("Cok kisa bir sure once buradaydin?")
return
end
if not npc.lock() then
say("")
say("Şu anda başka biriyle konuşuyorum!")
say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!")
return
end
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Kulenin 7. katına girmek mi istiyorsun?")
say("Bu katla mücadele etmek muhteşem beceriler ve")
say("büyük bir yazgı gerektirir.")
say("Sadece 75. seviyeye ulaştıysan")
say("seni oraya ışınlayabilirim.")
wait()
if pc.level >=75 then
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Üst kata çıkmak için")
say("yeterli deneyime ve güce sahipsin.")
say("Girebilirsin!")
say("")
local gec = select("Git!","Vazgeç ","Kuleyi terket!")
if gec == 1 then
--local plusone = d.getf("check1") +1
d.setf("check1", 1)
timer("devil_jump_7",6)
npc.unlock()
npc.purge()
return
elseif gec == 2 then
npc.unlock()
return
elseif gec == 3 then
npc.unlock()
pc.warp(590500, 110500)
end
else
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Üzgünüm sadece")
say("75. seviyeye ulaşanları bir")
say("üst kata alabilirim.")
say("")
npc.unlock()
wait()
pc.warp(590500, 110500)
return
end
end
when devil_jump_7.timer begin
d.clear_regen()
d.spawn_mob(8018, 639, 658)
d.spawn_mob(8018, 611, 637)
d.spawn_mob(8018, 596, 674)
d.spawn_mob(8018, 629, 670)
d.setf("level", 7)
d.jump_all(2048+590, 6656+638)
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8018 begin
local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
d.setf("7_stone_kill", cont)
if cont >= 4 then
d.setf("7_stone_kill", 0)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt")
end
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8019 begin
game.drop_item(30302,1)
end
when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
pc.remove_item("30300", 1)
local pct = number(1,3)
if pct == 1 then
game.drop_item(30302, 1)
d.clear_regen()
else
game.drop_item(30302, 1)
end
end
when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
if d.getf( "level" ) != 7 then
pc.remove_item( "30302", 1)
return
end
if d.getf( "harita" ) != 0 then
pc.remove_item( "30302", 1)
return
end
say("Bu haritayla bir sonraki kata çıkabilirim!")
pc.remove_item("30302", 1)
d.setf("harita",1)
timer("devil_jump_8", 6)
d.clear_regen()
end
when devil_jump_8.timer begin
d.setf("level", 8)
local plusone = d.getf("check") +1
d.setf("check", plusone)
d.jump_all(2048+590, 6656+403)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")
d.spawn_mob(20366, 640, 460)
local _count = pc.count_item(30302)
pc.remove_item(30302,_count)
if d.getf("check") != 1 then
d.notice("Bug kullanimi tespit edildi, disari gönderiliyorsun!")
d.clear_regen()
d.exit_all()
end
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1040 begin
if d.getf("level") < 9 then
local pct1 = number(1, 3)
if pct1 == 1 then
game.drop_item(30304, 1)
else
game.drop_item(30303, 1)
end
end
end
when 20366.take with item.vnum == 30304 begin
if d.getf("anahtar") == 1 then return end
npc.purge()
pc.remove_item(30304,1)
d.setf("anahtar",1)
timer("devil_jump_9", 8)
end
---------------------------------------------
-- 9Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ ¿Ï·á±îÁö
---------------------------------------------
when devil_jump_9.timer begin
d.setf("level", 9)
d.jump_all(2048+590, 6656+155)
d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1093 begin
d.kill_all()
-- pc.setf("deviltower_zone","9_done",1)
-- if party.is_party() then
-- deviltower_zone.CatacombIzın()
-- end
notice_all(pc.get_name().." grubu, Lusifer'ı öldürdü!")
d.setf("azrail_dead", 1)
timer("devil_end_jump", 30)
-- timer("devil_gdk_jump", 15)
d.kill_all()
d.clear_regen()
end
when devil_gdk_jump.timer begin
d.spawn_mob(1094, 609, 179);
d.notice("Elit Seytan Kral canlandi.")
end
when 1094.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
d.notice("Kral yok edildi.Mavi Olum intikam icin geliyor..")
timer("devil_bt_jump", 15)
end
when devil_bt_jump.timer begin
d.spawn_mob(1095, 609, 179);
d.notice("Mavi Olum canlandi.")
d.setqf("can_refine", 1)
end
when 1095.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
d.kill_all()
d.spawn_mob(20074, 609, 179);
d.spawn_mob(20075, 609, 172);
d.spawn_mob(20076, 609, 185);
d.setqf("can_refine", 1)
notice_all("".. pc.get_name() .." Grubu Mavi Olumu maglup etti.")
d.notice("10 dakika icinde isinlanacaksin.")
server_timer("devil_end_jump", 120, d.get_map_index())
end
when devil_end_jump.timer begin
d.clear_regen()
d.exit_all()
end
function register_player(vid)
local player_count = d.getf("player_count")
player_count = player_count + 1
d.setf("player_count", tonumber(player_count))
d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid))
end
function unregister_player(vid)
local player_count = d.getf("player_count")
local found = false
for i = 1, player_count, 1 do
if found == true then
d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1)))
end
p = d.getf("player"..tostring(i))
if p == vid then
i = i -1
found = true
end
end
if found == true then
d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1))
end
end
function get_players()
local players = {}
local player_count = d.getf("player_count")
for i = 1, player_count, 1 do
players[i] = d.getf("player"..tostring(i))
end
return players
end
function give_dc_access(pindex)
local self_checked = false
local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex)))
--pc.setqf("dcenter", 1)
pc.setf("deviltower_zone", "dcenter", 1)
pc.select(self)
end
end
end