Yardım Kuşak slotuna kanat ekleyip efsun verme

  • Konuyu açan Konuyu açan warrior
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 17
  • Gösterim Gösterim 1K
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

warrior

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
17
Çözümler
1
Beğeni
0
Puan
11
Ticaret Puanı
0
Kolay gelsin kanat shining sistemi ekledim fakat şöyle sorunum var kuşak slotuna taktırdığımda bonus emiş efsunu işliyor ve bunu kaldırmam çok uzun iş dediler.

Bana önereceğiniz bir mantık veya bilginiz var mıdır kuşak slotunda bir şekilde hp,canavar tarzı efsunlar vermek istiyorum.
 
Eğer bonus İtem protondan veriliyorsa Marty files gibi eklediğin bonuslar karaktere işlenir sonrasına tooltipte düzenlemeler yapman gerekecek yoksa emiş olmamasına rağmen emiş yazacak üzerinde diğer efsunlar gözükmeyecek ama karaktere işlenecek
 
Eğer bonus İtem protondan veriliyorsa Marty files gibi eklediğin bonuslar karaktere işlenir sonrasına tooltipte düzenlemeler yapman gerekecek yoksa emiş olmamasına rağmen emiş yazacak üzerinde diğer efsunlar gözükmeyecek ama karaktere işlenecek
files item proto.txt olarak çekiyor mesela kostüm protosunda apply noneya baktığımda APPLY_NONE yazar ama kuşağın aply nonesınde "APPLY_NONE" tırnak işaretiyle yazar tırnağı kaldırıp efsun ekliyorum yine efsun karaktere işlemiyor tırnakllı ekliyorum yine efsun karaktere işlemiyor bonus emiş yazısını kaldırırım o sorun değil.
 
Marty fileslerde direkt protodan efsun olarak çekiyor bulabilirsen ordaki kuşak sistemi kodlarını inceleyip düzenle bu şekilde yaptığında yazdığın efsun karaktere itemi giydiğinde işleniyor sadece tooltip düzenlemesi kalıyor geriye
1691923772655.png
 
Marty fileslerde direkt protodan efsun olarak çekiyor bulabilirsen ordaki kuşak sistemi kodlarını inceleyip düzenle bu şekilde yaptığında yazdığın efsun karaktere itemi giydiğinde işleniyor sadece tooltip düzenlemesi kalıyor geriye
13081 eklentisini görüntüle
Hocam benim protoda şöyle :
85001 "ÁÖ´Ô Àå½Ä ¶ì (±âº»)" "ITEM_COSTUME" "COSTUME_ACCE" 1 "ANTI_DROP | ANTI_STACK | ANTI_PKDROP" "NONE" "NONE" "NONE" 0 0 0 0 0 "LIMIT_NONE" 0 "LIMIT_NONE" 0 "APPLY_NONE" 0 "APPLY_NONE" 0 "APPLY_NONE" 0 1 0 0 0 0 0 100 0 0

Sizdeki protodan bir tane atabilir misiniz rica etsem ve bahsettiğiniz sistemi nasıl bulabilirim ?
 
Bendeki protoyu atsamda işinize yaramayacak kuşak sisteminizde düzenleme gerekiyor marty files bulup ordan düzenlemeleri alabilirsiniz. Veya kuşak sisteminden bağımsız bir kanat sistemi bulup onu kullanabilirsiniz.
 
Bendeki protoyu atsamda işinize yaramayacak kuşak sisteminizde düzenleme gerekiyor marty files bulup ordan düzenlemeleri alabilirsiniz. Veya kuşak sisteminden bağımsız bir kanat sistemi bulup onu kullanabilirsiniz.
Önereceğiniz bir kanat sistemi var mı veya martyde sistemi söküp mü ekliyim yoksa diyeceğiniz yerleri mi değiştiriyim ?
 
Bu sistem sınırlı sayıda kanat ekliyordu sanırım.
Yanlış mı hatırlıyorum?
Evet max affect sınırını artırmazsan ve geçersen core yersin. Artırırsan sorun yok. Tabi bu sistem için değil hepsi için geçerli.

Sadece item.cpp düzenlemeniz yeterli aslında.
 
Son düzenleme:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Bu düzgün çalışıyor mu bilmiyorum istersen bi dene bunu yaparsan kuşak düzenlemesine gerek kalmaz
Bu sistem dediklerine göre sınırlı sayıda ben bahsettiğim gibi kuşağa efsun nasıl atacam ve o dediğiniz martysama nasıl yapacağım hangi dosyalarına bakmam gerek.
 
Bu sistem dediklerine göre sınırlı sayıda ben bahsettiğim gibi kuşağa efsun nasıl atacam ve o dediğiniz martysama nasıl yapacağım hangi dosyalarına bakmam gerek.
Nesi sınırlı tam olarak? Tüm kuşak kodlarına bakacaksın.
 
bende senin yapmak istediğini yapmak istemiştim ama yapamadım.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
böyle bir sistem var buna kanat ekleyip kullanabilirsin. ama baştan söyleyeyim ben sistemi eklemeye çalıştım beceremedim muhtemelen eksikleri var, bir şekilde eksikleri tamamlayıp sistemi ekleyebilirsen istediğini elde etmiş olursun.
eğer sistemi eklemeye çalışacaksan mutlaka yedek al sonra kaldırırken sorun yaşama.
 
Geri
Üst