Çözüldü Kostüm efsun rasgele değiştirme

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

coku22

Premium Üye
Premium Üye
Üye
Mesaj
116
Çözümler
3
Beğeni
36
Puan
709
Ticaret Puanı
0
Merhaba,

Kostümlere gelen rasgele efsunları nasıl sabitlerim ve değiştiririm.

Yapmak istediğim örnek: Canavarlara karşı güç: xx, Metin taşlarına karşı güç: xx, Patronlara karşı güç: xx, şeklinde.
 
Çözüm
ilk önce gelen efsunları kaldırmalısın bunu player>item_attr && item_attr_rare tablosunda bulunan costume_body, costume_hair, costume_weapon

sütunlarını tamamını 0 olacak şekilde ayarlamak

sabit efsun olayıda txt kullanıyorsan item_proto.txt den, kullanmıyorsan player>item_proto tablosundan

applytype = gelecek efsunun numarası
örn: applytype 1 HP

applyvalu = kaç oran versin
örn: applyvalu 2000

bu şekilde belirlenen iteme 2000 hp eklemiş olursun.

gerekli kısımlarını editleyerek sabitleyebilirsin.
@coku22 konuyu açıp da düzenleyip çözüldü olarak yazmanız forum ve kategori kuralları gereği yasaktır. Çözüm için diğer arkadaşlarımız da faydalanması adına bizlerle paylaşabilirsiniz.
 
ilk önce gelen efsunları kaldırmalısın bunu player>item_attr && item_attr_rare tablosunda bulunan costume_body, costume_hair, costume_weapon

sütunlarını tamamını 0 olacak şekilde ayarlamak

sabit efsun olayıda txt kullanıyorsan item_proto.txt den, kullanmıyorsan player>item_proto tablosundan

applytype = gelecek efsunun numarası
örn: applytype 1 HP

applyvalu = kaç oran versin
örn: applyvalu 2000

bu şekilde belirlenen iteme 2000 hp eklemiş olursun.

gerekli kısımlarını editleyerek sabitleyebilirsin.
 
Çözüm
PC başında değilim akşam hallederim
ilk önce gelen efsunları kaldırmalısın bunu player>item_attr && item_attr_rare tablosunda bulunan costume_body, costume_hair, costume_weapon

sütunlarını tamamını 0 olacak şekilde ayarlamak

sabit efsun olayıda txt kullanıyorsan item_proto.txt den, kullanmıyorsan player>item_proto tablosundan

applytype = gelecek efsunun numarası
örn: applytype 1 HP

applyvalu = kaç oran versin
örn: applyvalu 2000

bu şekilde belirlenen iteme 2000 hp eklemiş olursun.

gerekli kısımlarını editleyerek sabitleyebilirsin.
halletmiştim zaten ama genelde teşekkürler PC de olmadığım için akşam gelince hallederim dediydim konuyu 👍
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst