Kodların arasında sessizce duran Metin2 detayları

Yani doğru yaklaşım bu mudur? Sizden öğrenecek çok şey var hakikatten.
18532 eklentisini görüntüle

Başka bir lüzumsuz hard-coding örneği

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
enum EDragonSoulSubType
{
    DS_SLOT1,
    DS_SLOT2,
    DS_SLOT3,
    DS_SLOT4,
    DS_SLOT5,
    DS_SLOT6,
    DS_SLOT_NUM_TYPES = 6,
};
Burada birşey yok enum’a eklediklerin 0’dan başlar(sabit girmediğin sürece) Ama o isim olarak 1 den başlatmış. Yanii

DS_SLOT1 aslında = 0 ‘dır. Ymir bizim babamız ezmeyin bu kadar ahahahaa :)
 


Burada birşey yok enum’a eklediklerin 0’dan başlar(sabit girmediğin sürece) Ama o isim olarak 1 den başlatmış. Yanii

DS_SLOT1 aslında = 0 ‘dır. Ymir bizim babamız ezmeyin bu kadar ahahahaa :)
Sorun o değil. Dinamik olarak zaten o sayıyı alacakken elle 6 yazmışlar. Yeni simya eklemeye çalışsan elinde patlayacak, ara dur ki hata nerede.
 
Sorun o değil. Dinamik olarak zaten o sayıyı alacakken elle 6 yazmışlar. Yeni simya eklemeye çalışsan elinde patlayacak, ara dur ki hata nerede.
Tabii orası öyle zaten ama tahminimce max sayıyı mesela saymak yerine baktığında ha tamam 6 tane var aklında bulundurması için yapmış da olabilir. Bilemiyoruz ki o anda ne düşünerekten yaptı diye ama hangisini düşünerekten yapmışlar ki. 🤣
 
Son düzenleme:
Otomatik item satışı yazarken PickupItem içerisinde bir şey fark ettim. Item in IsOwnership ise item i destroy ediyor, IsOwnership değilse hiç bir şey yapmıyor. Mantığı ne? Ben çözmedim bir türlü yani o itemi oluşturuyorsun ama IsOwnership i değilse ramki bu itemi ne destroy edecek?

18725 eklentisini görüntüle
18722 eklentisini görüntüle
18726 eklentisini görüntüle
İtemin sahibi değilse veya item sahibi kişinin grubunda değilse toplayamaz zaten. Sahibi olmayan itemler zaten IsOwnership fonksiyonundan true olarak sonuç döndüğü için yine o case'a giriyor.
 
Üst