- Mesaj
- 2
- Beğeni
- 1
- Puan
- 655
- Ticaret Puanı
- 0
Merhabalar,
Kısa süre önce dertsiz başıma dert alarak mt2 üzerinde ufak tefek şeyler yapmaya çalışmaya başladım. Neyse işin tanıtım faslını bırakıyorum kenara.
Elimdeki sistemde 5. Efsunu değiştirmek için kadim efsun küresi yoktu ben de internette bulduğum şekliyle ekledim. Ancak kadim efsun küresini eşyanın üzerine bırakınca, efsun sayısı yeterli olmasına rağmen "Nesnede dördüncü bonus mevcut değil" hatası alıyorum. (Kodlarda NEW_ATTRIBUTE_MARBLE_ENOUGH_ATTR_COUNT kısmı)
Bu konuda bir yardımı dokunabilecek olan var mı?
Kadim efsun kodlarım:
Selam ve Saygılarımla
Kısa süre önce dertsiz başıma dert alarak mt2 üzerinde ufak tefek şeyler yapmaya çalışmaya başladım. Neyse işin tanıtım faslını bırakıyorum kenara.
Elimdeki sistemde 5. Efsunu değiştirmek için kadim efsun küresi yoktu ben de internette bulduğum şekliyle ekledim. Ancak kadim efsun küresini eşyanın üzerine bırakınca, efsun sayısı yeterli olmasına rağmen "Nesnede dördüncü bonus mevcut değil" hatası alıyorum. (Kodlarda NEW_ATTRIBUTE_MARBLE_ENOUGH_ATTR_COUNT kısmı)
Bu konuda bir yardımı dokunabilecek olan var mı?
Kadim efsun kodlarım:
C++:
case 71052:
{
LPITEM item2;
if (!IsValidItemPosition(DestCell) || !(item2 = GetItem(DestCell)))
return false;
if (item2->IsExchanging() == true)
return false;
if (item2->IsEquipped())
return false;
if (item2->GetType() == ITEM_COSTUME)
return false;
if (item2->GetAttributeSetIndex() == -1)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Nesnede bonus ekli değil"));
return false;
}
if (item2->GetAttributeCount() == 4)
{
item2->RemoveAttributeAt(4);
item2->AddAttribute();
item->SetCount(item->GetCount()-1);
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("NEW_ATTRIBUTE_SUCCESS_MARBLE"));
}
else if (item2->GetAttributeCount() == 3)
{
item2->AddAttribute();
item->SetCount(item->GetCount()-1);
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("NEW_ATTRIBUTE_SUCCESS_MARBLE"));
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("NEW_ATTRIBUTE_MARBLE_ENOUGH_ATTR_COUNT"));
}
}
break;
Selam ve Saygılarımla