- Mesaj
- 4.018
- Çözümler
- 390
- Beğeni
- 4.131
- Puan
- 1.849
- Ticaret Puanı
- 0
Arkadaşlar kolay gelsin, öncelikle bu konuda, bilgili olanların sunacağı bilgiler sayesinde bu camiada sır gibi saklanan bu sorunlara çözümler bulunmasını diliyorum.
Sorunlar şunlar;
1- Hava kılıcının öldükten sonra etkisinin(yani verdiği güç) kaybolmasına rağmen görüntü olarak yanmaya devam ediyor olması. (Zaman zaman değil, her defasında)
Tabi karakteri tekrar ayağa kaldırdığımızda her şey olması gerektiği gibi oluyor.. Ve işin garip yanı, 2 tane client açık olduğunda yan çar olan hesaptan bakıldığında hiç bir problem yok. Ancak savaşçının clientinde böyle bir sorun oluşuyor.
Bu konuyla alakalı olarak RemoveAffect ve __ClearAffect başta olmak üzere hem client hemde server hemde python tarafında karşılaştırmadığım kod kalmadı. Mainline fileste denedim sorun aynı, marty son sürümde denedim ve sonuç yine aynı. Bu konuya ilişkin sanıyorum ki bir püf nokta var fakat bir türlü bulamadım. Ben biraz titiz çalışmayı sevdiğim için çoğu kişiye göre göz ardı edilebilen bu tarz şeyleri ben es geçemiyorum maalesef. Bu sorun, laf arasında test etmesini rica ettiğim @Reached arkadaşımız da da mevcut. Yani çözülemese bile, insanı gerçekten meraklandıran bir durum.
2- Meşhur hamle atınca hp düşmesi. Razunning v4 de de bu sorun mevcut, ve yine marty filesınde de bu sorun mevcut. Bu sorunun yaşanmadığı bir filesten, değerli bir kaç insan sayesinde temin ettiğim char set dosyalarını inceledim, ComputePoints() fonksiyonunu tamamen alıp bendekiyle değiştirdim (tabi uyumlu hale getirerek)
Yetmedi PointChange() fonksiyonunu da komple çektim ve uyarladım ama maalesef sonuç aynı. Bide şu herkesin ilk olarak söylediği çözümü bilirsiniz, UpdatePacket(); üstüne yada altına eklenen if blokları.. O da bir işe yaramadı. Skill_proto ya kadar aklıma gelen her şeyi değiştirdim.
Karakterin canı yükseldikçe, hamle attığında düşen hp miktarı da yükseliyor.
Yani; ben oyunumda 5000HP efsun kullanıyorum ve karakterin canı itemlerle beraber 22k. Hamle attığımda ise 3-4K kadar bir düşüş oluyor. Can 38K iken hamle atıldığında düşen HP miktarı ise tam +10K civarı. Fakat karakterin canını 14-15K ya çekip denediğimde bu sefer 1-2k düşme yaşanıyor.
Benim bu konuyu açmamdaki asıl sebep, sadece "birileri el atsın da çözülsün" den ziyade, benim bu bütün denemelerime karşılık vermeyen o gözden uzak olan şeyin ne olduğunu öğrenmek. Yani dediğim gibi, bu sorunlar çözülmese bile ya da metin2 işini bıraksam bile bu iki olayın sebebini merak ediyor olacağım.
Bu yüzden sizlerle tartışmak için böyle bir konu açmak istedim, umarım konu amacına ulaşır...
Eğer burda bunu başarabilirsek, inanıyorum ki hem yabancı hemde Türk forumları arasında belki de ilk kaynak burası olacak. Çünkü aklınıza gelen her forum sitesini didik didik aradım taradım, her birinde gösterilen yolu denedim ama hiç biri maalesef yardımcı olmadı.
Sorunlar şunlar;
1- Hava kılıcının öldükten sonra etkisinin(yani verdiği güç) kaybolmasına rağmen görüntü olarak yanmaya devam ediyor olması. (Zaman zaman değil, her defasında)
Tabi karakteri tekrar ayağa kaldırdığımızda her şey olması gerektiği gibi oluyor.. Ve işin garip yanı, 2 tane client açık olduğunda yan çar olan hesaptan bakıldığında hiç bir problem yok. Ancak savaşçının clientinde böyle bir sorun oluşuyor.
Bu konuyla alakalı olarak RemoveAffect ve __ClearAffect başta olmak üzere hem client hemde server hemde python tarafında karşılaştırmadığım kod kalmadı. Mainline fileste denedim sorun aynı, marty son sürümde denedim ve sonuç yine aynı. Bu konuya ilişkin sanıyorum ki bir püf nokta var fakat bir türlü bulamadım. Ben biraz titiz çalışmayı sevdiğim için çoğu kişiye göre göz ardı edilebilen bu tarz şeyleri ben es geçemiyorum maalesef. Bu sorun, laf arasında test etmesini rica ettiğim @Reached arkadaşımız da da mevcut. Yani çözülemese bile, insanı gerçekten meraklandıran bir durum.
2- Meşhur hamle atınca hp düşmesi. Razunning v4 de de bu sorun mevcut, ve yine marty filesınde de bu sorun mevcut. Bu sorunun yaşanmadığı bir filesten, değerli bir kaç insan sayesinde temin ettiğim char set dosyalarını inceledim, ComputePoints() fonksiyonunu tamamen alıp bendekiyle değiştirdim (tabi uyumlu hale getirerek)
Yetmedi PointChange() fonksiyonunu da komple çektim ve uyarladım ama maalesef sonuç aynı. Bide şu herkesin ilk olarak söylediği çözümü bilirsiniz, UpdatePacket(); üstüne yada altına eklenen if blokları.. O da bir işe yaramadı. Skill_proto ya kadar aklıma gelen her şeyi değiştirdim.
Karakterin canı yükseldikçe, hamle attığında düşen hp miktarı da yükseliyor.
Yani; ben oyunumda 5000HP efsun kullanıyorum ve karakterin canı itemlerle beraber 22k. Hamle attığımda ise 3-4K kadar bir düşüş oluyor. Can 38K iken hamle atıldığında düşen HP miktarı ise tam +10K civarı. Fakat karakterin canını 14-15K ya çekip denediğimde bu sefer 1-2k düşme yaşanıyor.
Benim bu konuyu açmamdaki asıl sebep, sadece "birileri el atsın da çözülsün" den ziyade, benim bu bütün denemelerime karşılık vermeyen o gözden uzak olan şeyin ne olduğunu öğrenmek. Yani dediğim gibi, bu sorunlar çözülmese bile ya da metin2 işini bıraksam bile bu iki olayın sebebini merak ediyor olacağım.
Bu yüzden sizlerle tartışmak için böyle bir konu açmak istedim, umarım konu amacına ulaşır...
Eğer burda bunu başarabilirsek, inanıyorum ki hem yabancı hemde Türk forumları arasında belki de ilk kaynak burası olacak. Çünkü aklınıza gelen her forum sitesini didik didik aradım taradım, her birinde gösterilen yolu denedim ama hiç biri maalesef yardımcı olmadı.