Çözüldü Great Uyarlama Derleme Hatası

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

melihalbayrak

Geliştirici
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Mesaj
1.241
Çözümler
81
Beğeni
677
Puan
1.109
Ticaret Puanı
0
Ekran görüntüsü 2021-05-18 213416.jpg


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_SPECIAL_STORAGE
                    else if (item->IsUpgradeItem())
                    {
                        int iEmptyPos = ch->GetEmptyUpgradeInventory(item->GetSize());
                        if (iEmptyPos != -1)
                            item->AddToCharacter(ch, TItemPos(UPGRADE_INVENTORY, iEmptyPos));
                        else
                        {
                            M2_DESTROY_ITEM(item);
                            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("INVENTORY_FULL_ERROR"));
                            force = true;
                            continue;
                        }
                    }
                    else if (item->IsBook())
                    {
                        int iEmptyPos = ch->GetEmptyBookInventory(item->GetSize());
                        if (iEmptyPos != -1)
                            item->AddToCharacter(ch, TItemPos(BOOK_INVENTORY, iEmptyPos));
                        else
                        {
                            M2_DESTROY_ITEM(item);
                            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("INVENTORY_FULL_ERROR"));
                            force = true;
                            continue;
                        }
                    }
                    else if (item->IsStone())
                    {
                        int iEmptyPos = ch->GetEmptyStoneInventory(item->GetSize());
                        if (iEmptyPos != -1)
                            item->AddToCharacter(ch, TItemPos(STONE_INVENTORY, iEmptyPos));
                        else
                        {
                            M2_DESTROY_ITEM(item);
                            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("INVENTORY_FULL_ERROR"));
                            force = true;
                            continue;
                        }
                    }
                    // else if (item->IsAttr())
                    // {
                        // int iEmptyPos = ch->GetEmptyAttrInventory(item->GetSize());
                        // if (iEmptyPos != -1)
                            // item->AddToCharacter(ch, TItemPos(ATTR_INVENTORY, iEmptyPos));
                        // else
                        // {
                            // M2_DESTROY_ITEM(item);
                            // ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("INVENTORY_FULL_ERROR"));
                            // force = true;
                            // continue;
                        // }
                    // }
                    // else if (item->IsFlower())
                    // {
                        // int iEmptyPos = ch->GetEmptyFlowerInventory(item->GetSize());
                        // if (iEmptyPos != -1)
                            // item->AddToCharacter(ch, TItemPos(FLOWER_INVENTORY, iEmptyPos));
                        // else
                        // {
                            // M2_DESTROY_ITEM(item);
                            // ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("INVENTORY_FULL_ERROR"));
                            // force = true;
                            // continue;
                        // }
                    // }
                    // else if (item->IsBlendS())
                    // {
                        // int iEmptyPos = ch->GetEmptyBlendInventory(item->GetSize());
                        // if (iEmptyPos != -1)
                            // item->AddToCharacter(ch, TItemPos(BLEND_INVENTORY, iEmptyPos));
                        // else
                        // {
                            // M2_DESTROY_ITEM(item);
                            // ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("INVENTORY_FULL_ERROR"));
                            // force = true;
                            // continue;
                        // }
                    // }
#endif
 
Çözüm
Hatadan anladığım kadarıyla direkt item sınıfı fonksiyona tanımlanmış.
Şu kodu;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
int iEmptyPos = ch->GetEmptyUpgradeInventory(item->GetSize());

Şöyle değiştirmeyi deneyin;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
int iEmptyPos = ch->GetEmptyUpgradeInventory(item);

Eğer olmazsa GetEmptyUpgradeInventory fonksiyonun kodlarını ekleyebilir misiniz?
Hatadan anladığım kadarıyla direkt item sınıfı fonksiyona tanımlanmış.
Şu kodu;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
int iEmptyPos = ch->GetEmptyUpgradeInventory(item->GetSize());

Şöyle değiştirmeyi deneyin;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
int iEmptyPos = ch->GetEmptyUpgradeInventory(item);

Eğer olmazsa GetEmptyUpgradeInventory fonksiyonun kodlarını ekleyebilir misiniz?
 
Çözüm
Unutmuşum konuyu. :) Burada konu açana kadar sorunu çözemiyorum açtıktan hemen sonrada sorunu kendim çözüyorum. :) Senin yazdığın gibi yapmıştım sorun çözülmüştü.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst