quest baslangic begin
state start begin
when login with pc.getqf("yeni_basladim") == 0 begin
oyuncu_isim = pc.get_name()
say_title("Bilgilendirme:")
say("")
say("Oyunumuza hoş geldiniz, "..oyuncu_isim)
say("Umarız aradığınızı bizim oyunumuzda bulabilirsiniz.")
say("Şimdiden başarmanızı umuyor ve iyi şanslar diliyorum.")
say("Şansa gerçekten ihtiyacınız olacak...")
say("")
baslangic_seviyesi = 1 -- Buraya başlangıç seviyesini yazın.
at_seviyesi = 21 -- Buraya vereceğiniz at seviyesini yazın.
baslangic_parasi = 500000 -- Buraya vereceğiniz başlangıç yang miktarını yazın.
baslangic.baslangicSeviyeAyarla(baslangic_seviyesi)
horse.set_level(at_seviyesi)
pc.give_gold(baslangic_parasi)
horse.summon()
horse.ride()
karakterSinif = pc.get_job()
-- HER KARAKTERE ORTAK VERİLECEK EŞYALARI YADA ÖZELLİKLERİ BURAYA EKLEYİN
pc.give_item2(71085,200)
pc.give_item2(71084,200)
pc.give_item2(72701,1)
pc.give_item2(72726,1)
pc.give_item2(72730,1)
pc.give_item2(27105,200)
pc.give_item2(27112,200)
pc.give_item2(70057,200)
pc.give_item2(40002,1)
pc.give_item2(50053,1)
-- HER KARAKTERE ORTAK VERİLECEK EŞYALARI YADA ÖZELLİKLERİ BURAYA EKLEYİN
oyuncu_imp = pc.get_empire()
if karakterSinif == 0 or karakterSinif == 4 then -- SAVAŞÇI
-- SAVAŞÇIYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
pc.give_item2("19") -- Kılıç
pc.give_item2("3009") -- Mızrak
pc.give_item2("11209") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12209") -- Kask
-- SAVAŞÇIYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
elseif karakterSinif == 1 or karakterSinif == 5 then -- NİNJA
-- NİNJAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
pc.give_item2("1009") -- Kılıç
pc.give_item2("2009") -- Mızrak
pc.give_item2("8009") -- OK
pc.give_item2("11409") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12349") -- Kask
-- NİNJAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
elseif karakterSinif == 2 or karakterSinif == 6 then -- SURA
-- SURAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
pc.give_item2("19") -- Kılıç
pc.give_item2("11609") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12489") -- Kask
-- SURAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
elseif karakterSinif == 3 or karakterSinif == 7 then -- ŞAMAN
-- ŞAMANA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
pc.give_item2("5009") -- Kılıç
pc.give_item2("7009") -- Mızrak
pc.give_item2("11809") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12629") -- Kask
-- ŞAMANA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
end
notice_all("Duyuru: "..oyuncu_isim.." isimli oyuncu "..baslangic.imparatorlukKontrol(tonumber(oyuncu_imp)).." İmparatorluğuna "..baslangic.oyuncuSinifi(pc.get_job()).." olarak katılmıştır.")
pc.setqf("yeni_basladim",1)
end
-- FONKSİYONLAR
--- Seviye verme fonksiyonu BlackForce ye aittir.
function baslangicSeviyeAyarla(gelen_seviye_degeri)
gelenSeviye = gelen_seviye_degeri
oyuncu_seviyesi = pc.get_level()
if oyuncu_seviyesi > gelenSeviye then
return
else
seviyeFark = gelenSeviye - oyuncu_seviyesi
for i=1,seviyeFark,1 do
gerekliTecrube = pc.get_next_exp()
tecrubeYukle = gerekliTecrube
pc.give_exp2(tecrubeYukle)
end
end
end
--- Seviye verme fonksiyonu BlackForce ye aittir.
function imparatorlukKontrol(gelen_imp_degeri)
imp = {
[1] = {"Shinsoo"},
[2] = {"Chunjo"},
[3] = {"Jinno"}
}
return imp[gelen_imp_degeri][1]
end
function oyuncuSinifi(gelen_oyuncu_sinifi)
sinif = {
[0] = {"Savasci"},
[4] = {"Savasci"},
[1] = {"Ninja"},
[5] = {"Ninja"},
[2] = {"Sura"},
[6] = {"Sura"},
[3] = {"Şaman"},
[7] = {"Şaman"}
}
return sinif[gelen_oyuncu_sinifi][1]
end
end
end