Yardım GetNearestVictim hatası

  • Konuyu açan Konuyu açan Ehveniser
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 0
  • Gösterim Gösterim 18
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

Ehveniser

ɴᴇᴡ ᴅᴇᴠᴇʟᴏᴘᴇʀ
Üye
Mesaj
75
Çözümler
6
Beğeni
39
Puan
384
Ticaret Puanı
0
Selamlar,
Dün de bir konu açmıştım ancak içinden çıkamadım şu hatanın.
Sizce nereyi eksik yapmışım?
Kaynak dosya ve kendi dosyamı yükledim.

Kaynak Dosya:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Kendi Dosyam:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Hatayı aldığım ilgili kod bloğu > PythonPlayer.cpp
PythonPlayer.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_AUTO_HUNT_SYSTEM
void CPythonPlayer::UpdateAutoHunt()
{
    CInstanceBase* pkInstVictim=NEW_FindActorPtr(m_dwAutoAttackTargetVID);
    if (pkInstVictim && !pkInstVictim->IsDead())
        return;
    //const auto pkInstTarget = CPythonCharacterManager::Instance().GetTabNextTargetPointer(NEW_GetMainActorPtr(), true, m_dwAutoTargetType);
    const auto pkInstTarget = CPythonCharacterManager::Instance().GetNearestVictim(NEW_GetMainActorPtr(), true, m_dwAutoTargetType);
    if (pkInstTarget) {
        SetTarget(pkInstTarget->GetVirtualID(), true);   
        __SetAutoAttackTargetActorID(pkInstTarget->GetVirtualID());
    }
}
void CPythonPlayer::SetAutoTargetType(uint8_t tType)
{
    m_dwAutoTargetType = tType;
}
#endif
 
Üst