- Mesaj
- 4.540
- Çözümler
- 190
- Beğeni
- 4.226
- Puan
- 1.850
- Ticaret Puanı
- 6
Özellikler:
1-) Npclerde taşlı item satma.
- 1 Taş, 2 Taş, 3 Taş. (Arttırıabilir)
2-) Npclerde efsunlu item satma.
- Tüm efsunlar ayarlanabilir (1-)
3-) Süreli itemleri npc ye koyarken sürelerini ayarlayabilme.
- Örnek: Şebnem itemleri.
4-) Ejderha Parasına item satma.
5-) Ejderha Markasına item satma.
6-) Sıralama Puanına item satma.
7-) Anlık yenilenebilen envaterde ep göstergesi. (C++)
- İsteğe bağlı envanterde ejderha marka göstergesi.
8-) Kod ile Ejderha Parası ve Ejderha Markası verme. (Anlık güncellenir. Quest ile değil c++ ile günceller.)
- /set Hesap1 cash 1000 [cash: Ejderha Parası]
- /set Hesap2 mark 1000 [mark: Ejderha Markası]
9-) Tipine göre npc ismi
- Örnek1 Ejederha Parası Marketi ise başlıkta [Silah Ustası - Nesne Market] yazar.
- Örnek2 Ejderha Marka Marketi ise başlıkta [Silah Ustası - Marka Market] yazar.
- Örnek3 Sıralama Puanı Marketi ise başlıkta [Silah Ustası - Derece Market] yazar.
*** Ejderha Parası ile nesne satın aldığınızda belli miktarda Ejderha Markası kazanırsınız. ***
Game Source Düzenlemeler:
common > tables.h / length.h:
// Arat
#define __INC_METIN_II_LENGTH_H__
// Altına Ekle
#define ENABLE_2TH_SHOPEX_SYSTEM
game > char.h / packet.h / shop.h:
// Arat (char.h)
#define __INC_METIN_II_CHAR_H__
// Altına Ekle
#define ENABLE_2TH_SHOPEX_SYSTEM
// Arat (packet.h)
#define __INC_PACKET_H__
// Altına Ekle
#define ENABLE_2TH_SHOPEX_SYSTEM
// Arat (shop.h)
#define __INC_METIN_II_GAME_SHOP_H__
// Altına Ekle
#define ENABLE_2TH_SHOPEX_SYSTEM
Client Source Düzenlemeler:
locale_inc.h:
// Ekle
#define ENABLE_2TH_SHOPEX_SYSTEM
Python Düzenlemeler:
// Ekle
MONETARY_UNIT_DC Ejderha Parası
MONETARY_UNIT_DM Ejderha Markası
MONETARY_UNIT_ALIGN Sıralama Puanı
SHOP_NOT_ENOUGH_DRAGON_COIN Yeterli Ejderha Parasına sahip değilsin.
SHOP_NOT_ENOUGH_DRAGON_MARK Yeterli Ejderha Markasına sahip değilsin.
SHOP_NOT_ENOUGH_ALIGNMENT Yeterli Sıralama Puanına sahip değilsin.
root > uishop.py:
// Arat
self.titleBar = GetObject("TitleBar")
// Altına Ekle
self.titleName = GetObject("TitleName")
Olmazsa olmaz virüs totalimiz.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.