Çözülemedi Evrim sistemi - item yansıtma sorunu

  • Konuyu açan Konuyu açan Kaiser
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 606
Ne yazık ki bu konuda sorulara çözüm bulunmuyor. Eğer konuda yorumlar varsa hepsini inceleyebilirsiniz. Belki sizlerin sorununuzu çözmek için için ipuçları bulabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaiser

Admin
Admin
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
3.970
Çözümler
384
Beğeni
4.037
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Merhabalar, evrimli silahları yansıtırken,

PythonPlayerModule.py de;
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_WEAPON_EVOLUTION_SYSTEM
        len = snprintf(itemlink, sizeof(itemlink), "item:%x:%x:%x:%x:%x:%d",
                pPlayerItem->vnum, pPlayerItem->flags,
                pPlayerItem->alSockets[0], pPlayerItem->alSockets[1], pPlayerItem->alSockets[2], pPlayerItem->evolution);
#else
        len = snprintf(itemlink, sizeof(itemlink), "item:%x:%x:%x:%x:%x",
                pPlayerItem->vnum, pPlayerItem->flags,
                pPlayerItem->alSockets[0], pPlayerItem->alSockets[1], pPlayerItem->alSockets[2]);
#endif

Şu kodu kullandığım zaman evrimli silahlar tıklandığında efsunu farklı görünüyor ve normal evrimsiz silahlar ise hiç tıklanmıyor.
Syserr:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
invalid literal for int() with base 10: 'd'

Fakat #else kısmını kullandığım zaman yansıtma sorunsuz olarak çalışıyor(tabi evrim eksik oluyor bu seferde)
Sizce burdaki sıkıntı nedir? yardımcı olabilirseniz sevinirim..
 
acaba alsockets kısmının eklendiği gibi biyere evolution mu eklenmesi gerekiyor ? yani mantık yürüterek düşündüm ama saçmada olmuş olabilir
 
acaba alsockets kısmının eklendiği gibi biyere evolution mu eklenmesi gerekiyor ? yani mantık yürüterek düşündüm ama saçmada olmuş olabilir
pPlayerItem->evolution); olarak ekli zaten.
Evrimi çekiyor ama efsun bozuluyor. Mesela evrimli zehir kılıcını yansıtıp tıklıyorum, Max Hp +7 gibi saçma efsunlar gösteriyor.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst