- Mesaj
- 121
- Çözümler
- 10
- Beğeni
- 39
- Puan
- 119
- Ticaret Puanı
- 0
Merhabalar,
Başlık doğru mu, uygun mu bilemedim yanlışım var ise düzeltin. Sorun şu ki,
"elif itemVnum == 93300:" Şeklinde yeni eklediğim cesaret pelerinin açılıp kapanmasını istiyorum böyle efektli. Ekledikten sonra bunu sürekli açık kalıyor. Asla kapanmıyor. Oyunu açtığımdan itibaren zaten açık olarak başlıyor.
Sanırım quest'de celller ile ilgili bir şey yapmamız gerekiyor fakat lua ile aram pek yok quest dosyamı atıyorum.
Başlık doğru mu, uygun mu bilemedim yanlışım var ise düzeltin. Sorun şu ki,
constinfo.py:
def IS_AUTO_POTION(itemVnum):
return IS_AUTO_POTION_HP(itemVnum) or IS_AUTO_POTION_SP(itemVnum)
# 해당 vnum이 HP 자동물약인가?
def IS_AUTO_POTION_HP(itemVnum):
if 72723 <= itemVnum and 72726 >= itemVnum:
return 1
elif itemVnum >= 76021 and itemVnum <= 76022: ## 새로 들어간 선물용 화룡의 축복
return 1
elif itemVnum == 79012:
return 1
elif itemVnum == 93300:
return 1
return 0
# 해당 vnum이 SP 자동물약인가?
def IS_AUTO_POTION_SP(itemVnum):
if 72727 <= itemVnum and 72730 >= itemVnum:
return 1
elif itemVnum >= 76004 and itemVnum <= 76005: ## 새로 들어간 선물용 수룡의 축복
return 1
elif itemVnum == 79013:
return 1
return 0
"elif itemVnum == 93300:" Şeklinde yeni eklediğim cesaret pelerinin açılıp kapanmasını istiyorum böyle efektli. Ekledikten sonra bunu sürekli açık kalıyor. Asla kapanmıyor. Oyunu açtığımdan itibaren zaten açık olarak başlıyor.
Sanırım quest'de celller ile ilgili bir şey yapmamız gerekiyor fakat lua ile aram pek yok quest dosyamı atıyorum.
autocape.lua:
quest xapose_pelerin begin
state start begin
when 93300.use begin
if pc.getqf("xaposepelerin") == 0 then
syschat("Otomatik pelerin sistemi aktive edildi.")
syschat("NOT: Sistem 30 dakika sonra kendini kapatacaktýr.")
pc.setqf("xaposepelerin", 1)
pc.setqf("sure", get_time()+ 60*30)
pc.aggregate_monster()
loop_timer("kapat", 1)
elseif pc.getqf("xaposepelerin") == 1 then
syschat("Otomatik pelerin sistemi deaktif edildi.")
pc.setqf("xaposepelerin", 0)
pc.setqf("sure", 0)
cleartimer("kapat")
end
end
when kapat.timer with pc.getqf("xaposepelerin") == 1 begin
if pc.is_dead() == true then
pc.setqf("xaposepelerin", 0)
cleartimer("kapat")
syschat("Karakterin öldü. Pelerin kapatýldý.")
elseif pc.getqf("sure") < get_time() then
pc.setqf("xaposepelerin", 0)
cleartimer("kapat")
syschat("30 dakika doldu. Pelerin kapatýldý.")
end
pc.aggregate_monster()
end
when login with pc.getqf("xaposepelerin") == 1 begin
pc.setqf("xaposepelerin",0)
pc.setqf("sure", 0)
end
end
end