void SetCurrentVisual(CGraphicImageInstance* pVisual);
#endif
//altına eklenir
protected:
BOOL m_bEnable;
BOOL m_isPressed;
BOOL m_isFlash;
#ifdef ENABLE_NEW_GAMEOPTION
void SetCurrentVisual(CGraphicExpandedImageInstance* pVisual);
BOOL OnIsType(DWORD dwType);
#else
void SetCurrentVisual(CGraphicImageInstance* pVisual);
#endif
protected:
BOOL m_bEnable;
BOOL m_isPressed;
BOOL m_isFlash;
#ifdef ENABLE_NEW_GAMEOPTION
CGraphicExpandedImageInstance* m_pcurVisual;
CGraphicExpandedImageInstance m_upVisual;
CGraphicExpandedImageInstance m_overVisual;
CGraphicExpandedImageInstance m_downVisual;
CGraphicExpandedImageInstance m_disableVisual;
#else
CGraphicImageInstance* m_pcurVisual;
CGraphicImageInstance m_upVisual;
CGraphicImageInstance m_overVisual;
CGraphicImageInstance m_downVisual;
CGraphicImageInstance m_disableVisual;
#endif
};
SYSERR: Traceback (most recent call last):
SYSERR: File "networkModule.py", line 250, in SetGamePhase
SYSERR: File "game.py", line 96, in __init__
SYSERR: File "interfaceModule.py", line 504, in MakeInterface
SYSERR: File "interfaceModule.py", line 442, in __MakeTipBoard
SYSERR: File "uiTip.py", line 182, in __init__
SYSERR: File "uiTip.py", line 190, in __LoadFrameImages
SYSERR: File "uiTip.py", line 198, in __LoadImage
SYSERR: File "ui.py", line 349, in SetPosition
Sanırım bu traceback'in üzerindeki asıl hata mesajını görmediniz. Sadece bu mesajdan bir şey anlamak zor, hata mesajının tamamını paylaşınızKod:SYSERR: Traceback (most recent call last): SYSERR: File "networkModule.py", line 250, in SetGamePhase SYSERR: File "game.py", line 96, in __init__ SYSERR: File "interfaceModule.py", line 504, in MakeInterface SYSERR: File "interfaceModule.py", line 442, in __MakeTipBoard SYSERR: File "uiTip.py", line 182, in __init__ SYSERR: File "uiTip.py", line 190, in __LoadFrameImages SYSERR: File "uiTip.py", line 198, in __LoadImage SYSERR: File "ui.py", line 349, in SetPosition
çözüm konusunda yardımcı olabilecek varmı
tracebackten önce ki hatalar bu scriptle alakalı değil pek şuan yaşanan sorun karakter ekranından sonra loading ekranında kalıyor ve ekranda hp yazıları vs kalıyor ama loading ekranını geçmiyorSanırım bu traceback'in üzerindeki asıl hata mesajını görmediniz. Sadece bu mesajdan bir şey anlamak zor, hata mesajının tamamını paylaşınız
syser dosyasını eklermisintracebackten önce ki hatalar bu scriptle alakalı değil pek şuan yaşanan sorun karakter ekranından sonra loading ekranında kalıyor ve ekranda hp yazıları vs kalıyor ama loading ekranını geçmiyor
eksik bir şeyler var. o tip olaylar genelde o şekilde kalır. birde soru cevaptan konu açar mısın bu konuda gereksiz kirlilik olmasın.tracebackten önce ki hatalar bu scriptle alakalı değil pek şuan yaşanan sorun karakter ekranından sonra loading ekranında kalıyor ve ekranda hp yazıları vs kalıyor ama loading ekranını geçmiyor
GAMEOPTION_HIDE locale_interface.txt de yok sanırım. Eklemeyi dene.1120 21:39:12353 :: UISCRIPT_LOAD_ERROR: 'module' object has no attribute 'GAMEOPTION_HIDE' [filename UIScript/game_option_0_0.py]
1120 21:39:12353 :: [GameOption]Something wrong for optionIndex: 0 categoryIndex: 0
nasıl çözebilirim
[GameOption]LoadCatetoryOptions optionIndex: 0 categoryIndex: 0
self.countryFlagButtonList.append(GetObject("country_flag_on"))
self.countryFlagButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickCountryFlag)
self.countryFlagButtonList.append(GetObject("country_flag_off"))
self.countryFlagButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickCountryFlag)
self.RefreshCountryFlag()
SCROLLBAR ı çözebildin mi reis o yok bitekGAMEOPTION_HIDE locale_interface.txt de yok sanırım. Eklemeyi dene.
[GameOption]Something wrong for optionIndex: 0 categoryIndex: 0 hatası için:
Daha yeni ekleme şansım oldu, bir düzeltme de benden gelsin.
Her şeyi tamamen ekledikten sonra şu syserr hatasını almaya devam ediyorsunuz:
Kod:[GameOption]LoadCatetoryOptions optionIndex: 0 categoryIndex: 0
Bunun nedeni şu satırlardır:
Python:self.countryFlagButtonList.append(GetObject("country_flag_on")) self.countryFlagButtonList[0].SAFE_SetEvent(self.__OnClickCountryFlag) self.countryFlagButtonList.append(GetObject("country_flag_off")) self.countryFlagButtonList[1].SAFE_SetEvent(self.__OnClickCountryFlag) self.RefreshCountryFlag()
Bu kodların devamı hiç bir yerde mevcut olmadığı için Load...