Merhaba,
Konudakilere ek yazmak istiyorum. Belki anliycağın bir çözüm olabilir.
Haritaya ışınlanmak gm isen warp koduyla, oyuncuyla ise yüzükle gidilir. Buraya sadece warp kodunu yazabilirsin. Yani haritanın ışınlanabileceğin kodunu, lokasyonunu yazamassın.
Servere filezilla yada winscp ile bağlan hangisini kullanıyosan. Daha sonra /usr/game/share/locale/tr kısmında settings.lua dosyası var onun içerisinde
/goto #??
-- add_goto_info("string_type_name", 0, map_name, x, y)
add_goto_info("snow", 1, 61, 4342, 2906)
Bu tarz bi ekleme var. Burdan gmnin warp koduyla gideceği yeri belirliyosun.
Oyuncu için ise ....locale/tr/map içerisinde eklediğin haritaya gidiyosun. Orada Town.txt var içerisini açtığında sayılar vardır.
42 340
Gibi bunlarda oyuncu o haritaya ışınlandığında hangi koordinatta bulunsun. Bunu belirtir. Eğer worldeditör programın varsa onunla aç mapı sağ altta koordinatlar yazar. Yoksa gm karekterle ışınlan mapa minimaptan mouse ile karekterin üzerine gel.
Düzeltme :
Settings.txtye eklerken map içerisindeki setting.txtdeki BasePosition kısmındaki sayıları girmen gerek sonra + diyip Town.txt içerisindeki sayılarıda girmen gerek.
Örnek :
BasePosition : 837 629
add_goto_info("deneme_map", 0, 73, 837 + 233, 629 + 15)
Town.txt 233 15