Dereceye göre bonuslar - Filip

elchikapu

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
1.039
Çözümler
21
Beğeni
1.343
Puan
1.239
Ticaret Puanı
0
unknown.png.734469868d337cd2668ebb9d962bb068.png


ta.thumb.png.d76f665beb4ff8355e121c1cdeec172d.png


Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 

Dosya Eklentileri

Sıkıntılı tekrar login olunca bonuslar 2'ye katlanıyor, dracarysın bonus tablosunda öyle gösteriyor ve damagelerde artıyor garip bir şekilde sadece görüntüde değil yani. Navicat affect tablosunda normal gösteriyor 2'ye katlanmış olarak değil ama nedense tekrar login olunca ışınlanınca bonus tablosunda 2'ye katlanıyor ve damageler artıyor garip bir hata var.
 
When you log in again, the bonuses are doubled, it shows as such in the dracarys bonus table and the damage increases strangely, not only in the image. In the Navicat affect table, it shows as normal, not as doubled, but for some reason when you log in again and teleport, it is doubled in the bonus table and the damage increases, there is a strange error.
How do you fix it if you don't know?

EDIT:

ADD : the char_affect.cpp

char_affect.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
Search : void CHARACTER::ClearAffect(bool bSave)

Ugh

        if (bSave)
        {
            if (IS_NO_CLEAR_ON_DEATH_AFFECT(pkAff->dwType) || IS_NO_SAVE_AFFECT(pkAff->dwType))
            {
                ++it;
                continue;
            }

add below

#ifdef ENABLE_ALIGNMENT_BONUS
            if (pkAff->dwType == AFFECT_ALIGNMENT_BONUS)
            {
                ++it;
                continue;
            }
#endif

next search : #define IS_NO_SAVE_AFFECT(type) on the top


and edit like this or nothing add it!

#define IS_NO_SAVE_AFFECT(type) ((type) == AFFECT_WAR_FLAG || (type) == AFFECT_REVIVE_INVISIBLE ||(type) == AFFECT_ALIGNMENT_BONUS || ((type) >= AFFECT_PREMIUM_START && (type) <= AFFECT_PREMIUM_END))
#define IS_NO_CLEAR_ON_DEATH_AFFECT(type) ((type) == AFFECT_BLOCK_CHAT || ((type) >= 500 && (type) < 600))

###Becareful this is my affects!
[/SPOILERS]
 
Son düzenleme:
Üst