- Mesaj
- 217
- Çözümler
- 7
- Beğeni
- 432
- Puan
- 805
- Ticaret Puanı
- 1
Merhaba arkadaşlar,
Tüm metin fileslerde ortak bir sorun vardır.
Oyun önce "d:/ymir work" klasöründeki dosyaları yükler ve D harfli bir dvd / cd-rom'unuz varsa oyun çok yavaş yüklenir ve büyük fps düşüşleri olur. (bazı oyuncular için oyun oynanamaz olabilir)
Bu çözümü kullanarak:
1. Oyun artık d:/ymir work dosyalarını yüklemeyecek.
2. İstemci daha hızlı açılır, dosyaları daha hızlı yükler.
3. Daha az fps düşmesi yaşanır, dolayısıyla client kasma donma minumuma inmiş olur.
EterPackManager.cpp açılır
aratılır
Komple Değiştir
Aratılır
değiştir
UserInterface içindeki bPackFirst değerini packlerin d:/ konumundan yüklenmesi için false yapmalısınız. true yaparsanız yüklenmeyecektir.
iyi forumlar.
Tüm metin fileslerde ortak bir sorun vardır.
Oyun önce "d:/ymir work" klasöründeki dosyaları yükler ve D harfli bir dvd / cd-rom'unuz varsa oyun çok yavaş yüklenir ve büyük fps düşüşleri olur. (bazı oyuncular için oyun oynanamaz olabilir)
Bu çözümü kullanarak:
1. Oyun artık d:/ymir work dosyalarını yüklemeyecek.
2. İstemci daha hızlı açılır, dosyaları daha hızlı yükler.
3. Daha az fps düşmesi yaşanır, dolayısıyla client kasma donma minumuma inmiş olur.
EterPackManager.cpp açılır
aratılır
C++:
bool CEterPackManager::Get(CMappedFile & rMappedFile, const char * c_szFileName, LPCVOID * pData)
Komple Değiştir
C++:
bool CEterPackManager::Get(CMappedFile & rMappedFile, const char * c_szFileName, LPCVOID * pData)
{
if (m_iSearchMode == SEARCH_PACK_FIRST)
{
if (GetFromPack(rMappedFile, c_szFileName, pData))
return true;
if (c_szFileName[1] != ':' && GetFromFile(rMappedFile, c_szFileName, pData))
{
TraceError("%s", c_szFileName);
return true;
}
}
if (m_iSearchMode == SEARCH_FILE_FIRST)
{
if (GetFromFile(rMappedFile, c_szFileName, pData))
return true;
return GetFromPack(rMappedFile, c_szFileName, pData);
}
return false;
}
Aratılır
C++:
bool CEterPackManager::isExist(const char * c_szFileName)
değiştir
C++:
bool CEterPackManager::isExist(const char * c_szFileName)
{
return isExistInPack(c_szFileName);
}
UserInterface içindeki bPackFirst değerini packlerin d:/ konumundan yüklenmesi için false yapmalısınız. true yaparsanız yüklenmeyecektir.
C++:
bool bPackFirst = TRUE;
bPackFirst = TRUE;
iyi forumlar.
Bu konu içeriği,
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
kaynağından çevrilmiştir.
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: