Canavar Bilgi Sistemi (Level , Agresif ve Element)

  • Konuyu açan Konuyu açan TheAdmin33
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 11
  • Gösterim Gösterim 463

TheAdmin33

Ah, bu şarkıların gözü kör olsun
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Editör
Mesaj
1.085
Çözümler
61
Beğeni
2.863
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Ekran Alıntısı.webp




İndir;
Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.

Vt;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

 
Son düzenleme:
Güncelleme;
Artık canavarların element bilgiside gözükecek.

Not:Eğer eklediğiniz halde gözükmüyorsa mob_protoya race_flaglar ekli değildir o yüzden sizin eklemeniz gerekiyor.

örn;

mob_proto:
Genişlet Daralt Kopyala
#Önce

1093    "??"    "KING"    "MONSTER"    "MELEE"    78        "AGGR"    0    "UNDEAD"    "STUN,SLOW,CURSE,TERROR"    0    "skeleton_god"    0    97    73    49    24    116    215    522500    9    12    952    1428    187800    87    100    100    100    2000    175    0    0    50    10    0    0    0    1    0    0    0    -20    -20    50    0    0    60    0    10    "2"    0    0    0    0    10    259    40    260    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0

#Sonra

1093    "??"    "KING"    "MONSTER"    "MELEE"    78        "AGGR"    0    "UNDEAD,ATT_DARK"    "STUN,SLOW,CURSE,TERROR"    0    "skeleton_god"    0    97    73    49    24    116    215    522500    9    12    952    1428    187800    87    100    100    100    2000    175    0    0    50    10    0    0    0    1    0    0    0    -20    -20    50    0    0    60    0    10    "2"    0    0    0    0    10    259    40    260    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
 
Güncelleme;
Artık canavarların element bilgiside gözükecek.

Not:Eğer eklediğiniz halde gözükmüyorsa mob_protoya race_flaglar ekli değildir o yüzden sizin eklemeniz gerekiyor.

örn;

mob_proto:
Genişlet Daralt Kopyala
#Önce

1093    "??"    "KING"    "MONSTER"    "MELEE"    78        "AGGR"    0    "UNDEAD"    "STUN,SLOW,CURSE,TERROR"    0    "skeleton_god"    0    97    73    49    24    116    215    522500    9    12    952    1428    187800    87    100    100    100    2000    175    0    0    50    10    0    0    0    1    0    0    0    -20    -20    50    0    0    60    0    10    "2"    0    0    0    0    10    259    40    260    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0

#Sonra

1093    "??"    "KING"    "MONSTER"    "MELEE"    78        "AGGR"    0    "UNDEAD,ATT_DARK"    "STUN,SLOW,CURSE,TERROR"    0    "skeleton_god"    0    97    73    49    24    116    215    522500    9    12    952    1428    187800    87    100    100    100    2000    175    0    0    50    10    0    0    0    1    0    0    0    -20    -20    50    0    0    60    0    10    "2"    0    0    0    0    10    259    40    260    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    string arRaceFlag[] =
    {
        "ANIMAL",
        "UNDEAD",
        "DEVIL",
        "HUMAN",
        "ORC",
        "MILGYO",
        "INSECT",
        "FIRE",
        "ICE",
        "DESERT",
        "TREE",
        "ATT_ELEC",
        "ATT_FIRE",
        "ATT_ICE",
        "ATT_WIND",
        "ATT_EARTH",
        "ATT_DARK"
    };

proto:
Genişlet Daralt Kopyala
1093    "??"    "KING"    "MONSTER"    "MELEE"    78        "AGGR"    0    "UNDEAD,ATT_DARK"    "STUN,SLOW,CURSE,TERROR"    0    "skeleton_god"    0    97    73    49    24    116    215    522500    9    12    952    1428    187800    87    100    100    100    2000    175    0    0    50    10    0    0    0    1    0    0    0    -20    -20    50    0    0    60    0    10    "2"    0    0    0    0    10    259    40    260    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0

fakat halen target ta gözükmüyor syseer de yok :/
 
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    string arRaceFlag[] =
    {
        "ANIMAL",
        "UNDEAD",
        "DEVIL",
        "HUMAN",
        "ORC",
        "MILGYO",
        "INSECT",
        "FIRE",
        "ICE",
        "DESERT",
        "TREE",
        "ATT_ELEC",
        "ATT_FIRE",
        "ATT_ICE",
        "ATT_WIND",
        "ATT_EARTH",
        "ATT_DARK"
    };

proto:
Genişlet Daralt Kopyala
1093    "??"    "KING"    "MONSTER"    "MELEE"    78        "AGGR"    0    "UNDEAD,ATT_DARK"    "STUN,SLOW,CURSE,TERROR"    0    "skeleton_god"    0    97    73    49    24    116    215    522500    9    12    952    1428    187800    87    100    100    100    2000    175    0    0    50    10    0    0    0    1    0    0    0    -20    -20    50    0    0    60    0    10    "2"    0    0    0    0    10    259    40    260    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0

fakat halen target ta gözükmüyor syseer de yok :/
martysama 5.8 le eklemelerini karşılaştır belki bir yeri yanlış ya da eksik eklemişsindir.
 
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    string arRaceFlag[] =
    {
        "ANIMAL",
        "UNDEAD",
        "DEVIL",
        "HUMAN",
        "ORC",
        "MILGYO",
        "INSECT",
        "FIRE",
        "ICE",
        "DESERT",
        "TREE",
        "ATT_ELEC",
        "ATT_FIRE",
        "ATT_ICE",
        "ATT_WIND",
        "ATT_EARTH",
        "ATT_DARK"
    };

proto:
Genişlet Daralt Kopyala
1093    "??"    "KING"    "MONSTER"    "MELEE"    78        "AGGR"    0    "UNDEAD,ATT_DARK"    "STUN,SLOW,CURSE,TERROR"    0    "skeleton_god"    0    97    73    49    24    116    215    522500    9    12    952    1428    187800    87    100    100    100    2000    175    0    0    50    10    0    0    0    1    0    0    0    -20    -20    50    0    0    60    0    10    "2"    0    0    0    0    10    259    40    260    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0

fakat halen target ta gözükmüyor syseer de yok :/
bu sorunu çözdün mü? navicat den mob protoya baktığında att_dark gözüküyor mu?
 
mob target infoyu ekledikten sonra bende de göstermemeye başladı , mob infoyu kaldırdım ama düzelmedi . niye böyle yapıyor bende anlamadım.
çakışmaması için gerekli düzenlemeleride yaptım ben ama yine çalıştıramadım bıraktım öyle sonra bakarım diye
 
çakışmaması için gerekli düzenlemeleride yaptım ben ama yine çalıştıramadım bıraktım öyle sonra bakarım diye
sorunun sebebini buldum;

dump_proto/ItemCSVReader.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
int get_Mob_RaceFlag_Value(string inputString)
{
    string arRaceFlag[] =
    {
        "ANIMAL",
        "UNDEAD",
        "DEVIL",
        "HUMAN",
        "ORC",
        "MILGYO",
        "INSECT",
        "FIRE",
        "ICE",
        "DESERT",
        "TREE",
        "ATT_ELEC",
        "ATT_FIRE",
        "ATT_ICE",
        "ATT_WIND",
        "ATT_EARTH",
        "ATT_DARK"
    };

    int retValue = 0;
//    string* arInputString = StringSplit(inputString, "|");//    <--------Buranın
    string* arInputString = StringSplit(inputString, ",");//    <--------bu şekilde olması gerekiyor
    for (int i = 0; i < sizeof(arRaceFlag) / sizeof(arRaceFlag[0]); i++) {
        string tempString = arRaceFlag[i];
        for (int j = 0; j < 30; j++)
        {
            string tempString2 = arInputString[j];
            if (tempString2.compare(tempString) == 0) {
                retValue = retValue + pow((float)2, (float)i);
            }

            if (tempString2.compare("") == 0)
                break;
        }
    }
    delete[]arInputString;

    return retValue;
}
 
sorunun sebebini buldum;

dump_proto/ItemCSVReader.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
int get_Mob_RaceFlag_Value(string inputString)
{
    string arRaceFlag[] =
    {
        "ANIMAL",
        "UNDEAD",
        "DEVIL",
        "HUMAN",
        "ORC",
        "MILGYO",
        "INSECT",
        "FIRE",
        "ICE",
        "DESERT",
        "TREE",
        "ATT_ELEC",
        "ATT_FIRE",
        "ATT_ICE",
        "ATT_WIND",
        "ATT_EARTH",
        "ATT_DARK"
    };

    int retValue = 0;
//    string* arInputString = StringSplit(inputString, "|");//    <--------Buranın
    string* arInputString = StringSplit(inputString, ",");//    <--------bu şekilde olması gerekiyor
    for (int i = 0; i < sizeof(arRaceFlag) / sizeof(arRaceFlag[0]); i++) {
        string tempString = arRaceFlag[i];
        for (int j = 0; j < 30; j++)
        {
            string tempString2 = arInputString[j];
            if (tempString2.compare(tempString) == 0) {
                retValue = retValue + pow((float)2, (float)i);
            }

            if (tempString2.compare("") == 0)
                break;
        }
    }
    delete[]arInputString;

    return retValue;
}
pehh ben sonradan çok bakındım bulamamıştım :D emeğine sağlık
 
Üst