[C++] Server Taraflı Efsun Botu Düzenleme

  • Konuyu açan Konuyu açan okan4141
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 6
  • Gösterim Gösterim 205

okan4141

D E L I
Premium Üye
Geliştirici
MT Üye
Mesaj
573
Çözümler
21
Beğeni
1.124
Puan
1.029
Ticaret Puanı
0
Files Geliştirdiğim İçin Efsun Botu Lazım Oldu Bunun İçin Server Taraflı Efsun Botunu Eklemek İstedim.
Şöyle Biraz Kodları Gözgezdirdikten Sonra Bazı Kısımlar Beni Tatmin Etmedi.
Bazı Şeyleri Komple Sildim ve Değiştirdim. Neyse;

Entergame Her Çağrıldığında Bonusların Sürekli Cliente Gönderilmesi İle Alakalı Bir Düzenleme
ve Gecenin Bir Vaktinde Bununla İdare Edin. İşten Geldim Hiç Uyumadım. :ROFLMAO:
Sağlıklı Bir Kafayla Daha Mantıklı Birşey Yazarsam Bırakırım Sağa Sola. :ROFLMAO:

Test Ettim Clienti Komple Kapatıp Tekrar Oyuna Girdiğinizde Bonuslar Sadece 1 Kez Cliente Gönderilir.
Ardından Karakter Değişikliği Çıkış vb. İşlemlerde Cliente Tekrar Gönderilmez.


Buyrun Güle Güle Kullanın.
Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.


Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

 
Son düzenleme:
Okan hocam hangi efsun botu bu görsel atabilirmisin rica etsem
 
Arkadaşlar hepinizden özür dilerim. Yazım yanlışı yapmışım dün iş yorgunluğu uykusuzluk vs derken arada kaynamış.

Oyuna girdiğinizde bonuslar kendiliğinden yüklenmez. Şöyle ki; Siz efsun botunu open ettiğiniz an eğer bonuslar cliente gönderilmemiş ise cliente gönderir. Sonra ki open etme durumlarınızda clienti komple kapatmadığınız sürece her zaman clientten çekecektir. Lakin şöyle bir durum var. Efsun botunun ben kendi EnterGame fonksiyonunu sildim çünkü gereksiz buldum. Sanırım eğer efsun botu aktifse tekrar çalışmaya devam etsin gibi şeyler vardı. Şu player idli kişinin warpingini false yap bonusları cliente gönderme gibi. Telefondan yazıyorum şu an. Eğer siz ışınlandığınız da yada Entergame (input_login) çağrısı kullanıldığında efsun botu yine de çalışsın diyorsanız bu paylaştığım sizin için geçerli olmayabilir yanii extra olarak bunu eklerseniz ortaya çok saçma birşey çıkabilir. 🤣

Bu arada Server Taraflı efsun botunu kullanıyorum. Efsun botunda beni tatmin etmeyen veya sildiklerim.

1: input_login.cpp silindi.
2: WarpSet silindi.
3: input_p2p silindi.
4: kendi cppsinde warp ve p2p silindi.
5: price type 2 silindi. (Para ile efsun atma)
 
Kanıt



Ben bu paylaşımı kendi değiştirdiğim yapı üzerinde yaptım. Bakın bundan bir önceki mesajımda anlattım zaten.
Ben ışınlanma sonrası tekrar efsun botunun çalışmasını istemediğim için bu kodları sildim.

Sizde şu olacak;

2.webp



Ben burayı ve diğer warp ve input p2p gibi çoğu kısımları sildim. Benim mantığım şu oyuncu oyuna girer efsun botununu kullanır bitti. Yok ışınlandığında çalışsın veya çalışırken çıkış yapmış tekrar girdiğinde çalışmaya devam etsin vb. gibi şeyler benim bünyeme ters. Siz ışınlandığında çalışsın istiyorsanız attribute yüklemesini kendinize göre düzenleyin.​
 
Okanım eline emeğine sağlık, yaptığın değişikliklerle bana göre kullanılmaması gereken bir sistemi daha kullanılabilir hale getirmişsin, ama ben yine de kişisel fikrimi belirteyim, eğer projeniz için olmazsa olmaz değilse serverside efsun botu kullanmayın (bence).

Burada bir şeye dikkat çekmek gerekiyor, C++ ile yapılan her ekleme/sistem/özellik en sağlıklı yoldur diye bir şey yok, serverside içerisine eklenen her sistem oyunun performansı için bir maliyettir, efsun botu özelinde örneklendirebiliriz; Efsun botu oyuncunun elle uğraşmadan hızlı şekilde efsun değiştirmesine yardımcı olan bir sistem, bu sistemin manipüle edilmesi veya pack tarafından değiştirilmesi vs. oyuncuya herhangi bir avantaj sağlasa bile serverin genel dengesi için bir sorun teşkil etmez, yani bir sistem müdahale ile kötüye kullanıma sebebiyet vermeyecek düzeyde zararsızsa bunun server tarafında olmasının bir anlamı yok, pack içerisindeki basit bir piton scripti bu işi yapar ve oluşabilecek performans maliyeti oyunun core dosyasına değil, clienti çalıştıran oyuncunun PC kaynaklarına yansır.

C++ tarafı (client değil, server) her zaman en korunaklı bölümdür, dışarıdan müdahaleye en az maruz kalma ihtimali olan yerdir dolayısıyla kritik kontrollerin, fixlerin veya engellerin burada olması, büyük ve karmaşık sistemlerin burada olması en doğrusu ama örnekteki efsun botu gibi bir sistemin oyuna ekstra bir maliyet olarak eklenmesi bana göre manasızdır, büyük bir açılıştan sonra aynı anda 1000 oyuncunun efsun botunu kullanması ve tüm bu işlemlerin serverside ile yapılması bana kötü bir fikir gibi geliyor, her fikre saygım var sadece kendi görüşümü belirttim, sevgiler.
 
Geri
Üst