- Mesaj
- 168
- Çözümler
- 5
- Beğeni
- 185
- Puan
- 769
- Ticaret Puanı
- 0
Uzun zamandır başlayıp başlayıp devam ettiremediğim C++ serüvenine ve Metin2 geliştiriciliğine attığım adımın kendim açımdan ilk meyvesini bugün ortaya bir şey çıkararak aldım. Umarım aklıma daha fazla fikir gelirde bunları hayata geçirebilmek için biraz daha kanser olabilirim diyip Chronobreak itemı nedir bundan bahsedeyim.
Chronobreak Item'ı kullanıldığında oyundaki en son başarısız eşya geliştirme işlemindeki kaybettiğiniz eşyaların tümünü geri verir. Aşağıda tam olarak çalışma mantığını izleyebilirsiniz (Sadece scroll ile basılan eşyalar için geçerli):
Bilinmesi gerekenler:
Chronobreak Item'ı kullanıldığında oyundaki en son başarısız eşya geliştirme işlemindeki kaybettiğiniz eşyaların tümünü geri verir. Aşağıda tam olarak çalışma mantığını izleyebilirsiniz (Sadece scroll ile basılan eşyalar için geçerli):
Bilinmesi gerekenler:
- Itemlarınız kaç socket değeri alıyorsa maksimum o kadar eşyalı sistemlerde geçerlildir. Eğer 3 socketli bir filesa sahipseniz ve basma eşyası olarak 4 item isteniyorsa bu ya sorun çıkartır ya da son itemi saymaz. Fakat şuan kodları hiç değiştirmeden filesınıza eklerseniz 6 socketli fileslar için ayarlanmıştır.
- Item olarak oyunun içindeki Levi's Ring'in ismini değiştirirek boş duracağına işime yarasın diyip bu eşyayı değiştirmiştim. Eğer kendiniz bir eşya ekleyeceksiniz type değerini 18 yapmalısınız.
- Bu mekaniğin gerçekleşebilmesi için itemi yakmadan önce bu eşyaya sahip olmalısınız. Chronobreak yokken eşya yakarsanız bunu kaydetmez, Chronobreak envanterinizdeyken ekipman geliştirme işleminin başarısız olması gerekli.
Problem yaşama durumunda konunun altından ulaşırsanız ilgilenirim.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Level sınırı değişikliğini görmek için tıkla
Dosya Eklentileri
Son düzenleme: