[C++] Şaman Grup Kutsama [Kendinini Kutsayamama Bugu Çözüldü]

herhangi bir sorun yok ama sende olmuş olabilir veya bende fixli olabilir :d
Fixli olacak bişey yokki anlatımda arat değiltir dediği blok ile benim sorunumu çözen bloklar aynı ama kodlar farklı konuda verilen kod bloğu işe yaramadı bende.
 
merhabalar hocam çok eski bir konu fakat bende ekledim herşeyi yaptım anlatımdaki gibi fakat grup kutsama olmuyor acaba nasıl çözdünüz arkadaştaki problemi acaba packtaki skiltable.txt yide editleyeceğiz büyük ihtimal ben 1 deneme yaptım fakat skill kullanılmadı acaba buraya up etsem yardımcı olurmusunuz
Çözüm için bir tane kod blogu eklemiştik. Onları da eklerseniz iyi olur.
 
Son düzenleme:
merhabalar hocam çok eski bir konu fakat bende ekledim herşeyi yaptım anlatımdaki gibi fakat grup kutsama olmuyor acaba nasıl çözdünüz arkadaştaki problemi acaba packtaki skiltable.txt yide editleyeceğiz büyük ihtimal ben 1 deneme yaptım fakat skill kullanılmadı acaba buraya up etsem yardımcı olurmusunuz
wolfmanı kaldırmıştım yukardaki yorumda arkadaşın verdiği şekilde yaptım sorun düzeldi yaptığım işlem şu

'ATTACK','USE_MELEE_DAMAGE','COMPUTE_ATTGRADE','SELFONLY','USE_MAGIC_DAMAGE','USE_HP_AS_COST','COMPUTE_MAGIC_DAMAGE','SPLASH','GIVE_PENALTY','USE_ARROW_DAMAGE','PENETRATE','IGNORE_TARGET_RATING','ATTACK_SLOW','ATTACK_STUN','HP_ABSORB','SP_ABSORB','ATTACK_FIRE_CONT','REMOVE_BAD_AFFECT','REMOVE_GOOD_AFFECT','CRUSH','ATTACK_POISON','TOGGLE','DISABLE_BY_POINT_UP','CRUSH_LONG','WIND','ELEC','FIRE','PARTY'
 
Değerleri değiştimeye çalıştığımda hata alıyorum: "Data truncated for column 'setFlag' at row 85"

Benim Değerlerim:

'ATTACK','USE_MELEE_DAMAGE','COMPUTE_ATTGRADE','SELFONLY','USE_MAGIC_DAMAGE','USE_HP_AS_COST','COMPUTE_MAGIC_DAMAGE','SPLASH','GIVE_PENALTY','USE_ARROW_DAMAGE','PENETRATE','IGNORE_TARGET_RATING','ATTACK_SLOW','ATTACK_STUN','HP_ABSORB','SP_ABSORB','ATTACK_FIRE_CONT','REMOVE_BAD_AFFECT','REMOVE_GOOD_AFFECT','CRUSH','ATTACK_POISON','TOGGLE','DISABLE_BY_POINT_UP','CRUSH_LONG','ATTACK_WIND','ATTACK_ELEC','ATTACK_FIRE','ATTACK_BLEEDING','PARTY'


Değiştirilmesi Gereken Değerler:
'ATTACK','USE_MELEE_DAMAGE','COMPUTE_ATTGRADE','SELFONLY','USE_MAGIC_DAMAGE','USE_HP_AS_COST','COMPUTE_MAGIC_DAMAGE','SPLASH','GIVE_PENALTY','USE_ARROW_DAMAGE','PENETRATE','IGNORE_TARGET_RATING','ATTACK_SLOW','ATTACK_STUN','HP_ABSORB','SP_ABSORB','ATTACK_FIRE_CONT','REMOVE_BAD_AFFECT','REMOVE_GOOD_AFFECT','CRUSH','ATTACK_POISON','TOGGLE','DISABLE_BY_POINT_UP','CRUSH_LONG','WIND','ELEC','FIRE','PARTY'
 
tüm herşeyi hatasız build aldım
tablo bu şekilde ayarlı
'ATTACK','USE_MELEE_DAMAGE','COMPUTE_ATTGRADE','SELFONLY','USE_MAGIC_DAMAGE','USE_HP_AS_COST','COMPUTE_MAGIC_DAMAGE','SPLASH','GIVE_PENALTY','USE_ARROW_DAMAGE','PENETRATE','IGNORE_TARGET_RATING','ATTACK_SLOW','ATTACK_STUN','HP_ABSORB','SP_ABSORB','ATTACK_FIRE_CONT','REMOVE_BAD_AFFECT','REMOVE_GOOD_AFFECT','CRUSH','ATTACK_POISON','TOGGLE','DISABLE_BY_POINT_UP','CRUSH_LONG','PARTY'

sorgularıda calıstırdım ama sorun ne hala olmuyor eskisi gibi davranıyor

Gerçekten fikri olan yokmu? basit bir kod eklemesi var hata yapmamın imkanı yok desek olur herşeyi yapmama rağmen olmadı
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
tüm herşeyi hatasız build aldım
tablo bu şekilde ayarlı
'ATTACK','USE_MELEE_DAMAGE','COMPUTE_ATTGRADE','SELFONLY','USE_MAGIC_DAMAGE','USE_HP_AS_COST','COMPUTE_MAGIC_DAMAGE','SPLASH','GIVE_PENALTY','USE_ARROW_DAMAGE','PENETRATE','IGNORE_TARGET_RATING','ATTACK_SLOW','ATTACK_STUN','HP_ABSORB','SP_ABSORB','ATTACK_FIRE_CONT','REMOVE_BAD_AFFECT','REMOVE_GOOD_AFFECT','CRUSH','ATTACK_POISON','TOGGLE','DISABLE_BY_POINT_UP','CRUSH_LONG','PARTY'

sorgularıda calıstırdım ama sorun ne hala olmuyor eskisi gibi davranıyor

Gerçekten fikri olan yokmu? basit bir kod eklemesi var hata yapmamın imkanı yok desek olur herşeyi yapmama rağmen olmadı
Bu değerlerin sıralaması önemli kodda tanımladığınız ile aynı olması lazım. Yine olmuyorsa @bckntr dediği gibi soru-cevap konusu açabilirsiniz
 
Bu değerlerin sıralaması önemli kodda tanımladığınız ile aynı olması lazım. Yine olmuyorsa @bckntr dediği gibi soru-cevap konusu açabilirsiniz
Sıralamanın aynı oldugunu görebilirsiniz, kendimin olanı attım. Sadece eksik var oda benim filesimle ilgili yani party en sonda ve diğer tüm herşey sizinkiyle aynı durumda
 
Sıralamanın aynı oldugunu görebilirsiniz, kendimin olanı attım. Sadece eksik var oda benim filesimle ilgili yani party en sonda ve diğer tüm herşey sizinkiyle aynı durumda
Server/game/src/skill.h dosyasına nasıl eklediniz?
 
Server/game/src/skill.h dosyasına nasıl eklediniz?
Bu şekilde ekli

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
enum ESkillFlags
{
    SKILL_FLAG_ATTACK            = (1 << 0),    // 공격 기술
    SKILL_FLAG_USE_MELEE_DAMAGE        = (1 << 1),    // 기본 밀리 타격치를 b 값으로 사용
    SKILL_FLAG_COMPUTE_ATTGRADE        = (1 << 2),    // 공격등급을 계산한다
    SKILL_FLAG_SELFONLY            = (1 << 3),    // 자신에게만 쓸 수 있음
    SKILL_FLAG_USE_MAGIC_DAMAGE        = (1 << 4),    // 기본 마법 타격치를 b 값으로 사용
    SKILL_FLAG_USE_HP_AS_COST        = (1 << 5),    // HP를 SP대신 쓴다
    SKILL_FLAG_COMPUTE_MAGIC_DAMAGE    = (1 << 6),
    SKILL_FLAG_SPLASH            = (1 << 7),
    SKILL_FLAG_GIVE_PENALTY        = (1 << 8),    // 쓰고나면 잠시동안(3초) 2배 데미지를 받는다.
    SKILL_FLAG_USE_ARROW_DAMAGE        = (1 << 9),    // 기본 화살 타격치를 b 값으로 사용
    SKILL_FLAG_PENETRATE        = (1 << 10),    // 방어무시
    SKILL_FLAG_IGNORE_TARGET_RATING    = (1 << 11),    // 상대 레이팅 무시
    SKILL_FLAG_SLOW            = (1 << 12),    // 슬로우 공격
    SKILL_FLAG_STUN            = (1 << 13),    // 스턴 공격
    SKILL_FLAG_HP_ABSORB        = (1 << 14),    // HP 흡수
    SKILL_FLAG_SP_ABSORB        = (1 << 15),    // SP 흡수
    SKILL_FLAG_FIRE_CONT        = (1 << 16),    // FIRE 지속 데미지
    SKILL_FLAG_REMOVE_BAD_AFFECT    = (1 << 17),    // 나쁜효과 제거
    SKILL_FLAG_REMOVE_GOOD_AFFECT    = (1 << 18),    // 나쁜효과 제거
    SKILL_FLAG_CRUSH            = (1 << 19),    // 상대방을 날림
    SKILL_FLAG_POISON            = (1 << 20),    // 독 공격
    SKILL_FLAG_TOGGLE            = (1 << 21),    // 토글
    SKILL_FLAG_DISABLE_BY_POINT_UP    = (1 << 22),    // 찍어서 올릴 수 없다.
    SKILL_FLAG_CRUSH_LONG        = (1 << 23),    // 상대방을 멀리 날림
    SKILL_FLAG_WIND        = (1 << 24),    // 바람 속성
    SKILL_FLAG_ELEC        = (1 << 25),    // 전기 속성
    SKILL_FLAG_FIRE        = (1 << 26),    // 불 속성
    SKILL_FLAG_PARTY = (1 << 27),
};

Size gönderdikten sonra fark ettim flag olarak veritabanında fire elec wind vs yok ama burada var bu yüzden sırası karışıyor ve farklı davranıyor olabilir mi?

benim dbdeki flag bu şekilde çünkü :

'ATTACK','USE_MELEE_DAMAGE','COMPUTE_ATTGRADE','SELFONLY','USE_MAGIC_DAMAGE','USE_HP_AS_COST','COMPUTE_MAGIC_DAMAGE','SPLASH','GIVE_PENALTY','USE_ARROW_DAMAGE','PENETRATE','IGNORE_TARGET_RATING','ATTACK_SLOW','ATTACK_STUN','HP_ABSORB','SP_ABSORB','ATTACK_FIRE_CONT','REMOVE_BAD_AFFECT','REMOVE_GOOD_AFFECT','CRUSH','ATTACK_POISON','TOGGLE','DISABLE_BY_POINT_UP','CRUSH_LONG','PARTY'
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Size gönderdikten sonra fark ettim flag olarak veritabanında fire elec wind vs yok ama burada var bu yüzden sırası karışıyor ve farklı davranıyor olabilir mi?
Evet sorun bundan kaynaklı. Koddaki sıra numaraları ile veritabanındaki uyuşması gerekli. Şöyle değiştirip deneyin

'ATTACK','USE_MELEE_DAMAGE','COMPUTE_ATTGRADE','SELFONLY','USE_MAGIC_DAMAGE','USE_HP_AS_COST','COMPUTE_MAGIC_DAMAGE','SPLASH','GIVE_PENALTY','USE_ARROW_DAMAGE','PENETRATE','IGNORE_TARGET_RATING','ATTACK_SLOW','ATTACK_STUN','HP_ABSORB','SP_ABSORB','ATTACK_FIRE_CONT','REMOVE_BAD_AFFECT','REMOVE_GOOD_AFFECT','CRUSH','ATTACK_POISON','TOGGLE','DISABLE_BY_POINT_UP','CRUSH_LONG','ATTACK_WIND','ATTACK_ELEC','ATTACK_FIRE','PARTY'
 
Evet sorun bundan kaynaklı. Koddaki sıra numaraları ile veritabanındaki uyuşması gerekli. Şöyle değiştirip deneyin

'ATTACK','USE_MELEE_DAMAGE','COMPUTE_ATTGRADE','SELFONLY','USE_MAGIC_DAMAGE','USE_HP_AS_COST','COMPUTE_MAGIC_DAMAGE','SPLASH','GIVE_PENALTY','USE_ARROW_DAMAGE','PENETRATE','IGNORE_TARGET_RATING','ATTACK_SLOW','ATTACK_STUN','HP_ABSORB','SP_ABSORB','ATTACK_FIRE_CONT','REMOVE_BAD_AFFECT','REMOVE_GOOD_AFFECT','CRUSH','ATTACK_POISON','TOGGLE','DISABLE_BY_POINT_UP','CRUSH_LONG','ATTACK_WIND','ATTACK_ELEC','ATTACK_FIRE','PARTY'
Evet şimdi iyi, hep ezbere yapıldığı için aslında biraz dikkatli baksaydım uğraştırmadan çözermişim siz sorunca size atmak için kodlara bakınca fark ettim sourcede var tabloda yok :)

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Geri
Üst