Çözüldü Build hata ortalama efsun sistem

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.

texas1343

Üye
Üye
Mesaj
46
Çözümler
2
Beğeni
10
Puan
49
Ticaret Puanı
0
build alırken böyle hata alıyorum sebebi nedir?
 

Dosya Eklentileri

  • 1.png
    1.png
    29,6 KB · Gösterim: 23
game dosyası geldiyse build olmuş demektir bu warningi çözmek için parantezleri doğru ayarlamanız gerekmekte, oyuna girişte sorun yaşıyorsanız core verir onu açarsınız veyahut kanal syserrlerine bakmak gerekmektedir
 
Selamlar, bu uyarının sebebi derleyicinin, yapmak istediğiniz işlemlerin sırasını tam olarak netleştirmek istemesidir. (
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
) Dolayısıyla işlemler arasında && ile devam eden bölümü tek bir parantez içine almanızı istiyor, örnekle göstereyim;

C++:
// Bu şekilde warning verecektir;
if (a == 1) && (b == 2) || (c == 3) && (d == 4)

// Bu şekilde de yine aynı warningi verecektir;
if ((a == 1) && (b == 2)) || ((c == 3) && (d == 4))
    
// Bu şekilde sorunsuz derlenmesi gerekir;
if (a == 1 && b == 2) || (c == 3 && d == 4)

Farklı bir warning alırsanız ilgili kodu da konuya eklemeniz daha iyi olur, saygılar.
 
bu şekilde uygun mudur? @MT2Dev

Bu da mantık olarak aynı warninge sebep olabilir, şunu deneyin;

C++:
// Kodu elle yazdım, yazım hatası varsa düzeltirsiniz.

if (item2->GetType() == ITEM_WEAPON) || (item2->GetAttributeType (0) == 72 && item2->GetAttributeType (1) == 71) || (item2->GetAttributeType (1) == 72 && item2->GetAttributeType (0) == 71)
 
ÇÖZÜM KOD : if ((item2->GetType() == ITEM_WEAPON) && (((item2->GetAttributeType(0) == 72) && (item2->GetAttributeType(1) == 71)) || ((item2->GetAttributeType(1) == 72) && (item2->GetAttributeType(0) == 71)))
 
Geri
Üst