Çözülemedi Bu Kostüm sistemini nasıl silah efekt sistemine uyarlarım yardım

  • Konuyu açan Konuyu açan muhammet53
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 4
  • Gösterim Gösterim 109
Ne yazık ki bu konuda sorulara çözüm bulunmuyor. Eğer konuda yorumlar varsa hepsini inceleyebilirsiniz. Belki sizlerin sorununuzu çözmek için için ipuçları bulabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

muhammet53

Üye
Üye
Mesaj
333
Çözümler
3
Beğeni
19
Puan
454
Ticaret Puanı
0
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME: //kar©¥?may©¥n
            __ClearArmorRefineEffect(); //kar©¥?may©¥n
            if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY) //kar©¥?may©¥n
            {
                DWORD vnum = pItem->GetIndex(); //kar©¥?may©¥n
                if (2690 <= vnum && vnum <= 2690) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2691 <= vnum && vnum <= 2691) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41324'den 41325'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2692 <= vnum && vnum <= 2692) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                   __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH3); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2693 <= vnum && vnum <= 2693) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH4); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2694 <= vnum && vnum <= 2694) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH5); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2695 <= vnum && vnum <= 2695) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH6); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2696 <= vnum && vnum <= 2696) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH7); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2697 <= vnum && vnum <= 2697) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH8); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2706 <= vnum && vnum <= 2706) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH9); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2707 <= vnum && vnum <= 2707) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH10); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35532 <= vnum && vnum <= 35532) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH11); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35533 <= vnum && vnum <= 35533) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH12); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35536 <= vnum && vnum <= 35536) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH13); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35540 <= vnum && vnum <= 35540) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH14); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35542 <= vnum && vnum <= 35542) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH15); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35544 <= vnum && vnum <= 35544) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH16); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35538 <= vnum && vnum <= 35538) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH17); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
            }
 
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME: //kar©¥?may©¥n
            __ClearArmorRefineEffect(); //kar©¥?may©¥n
            if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY) //kar©¥?may©¥n
            {
                DWORD vnum = pItem->GetIndex(); //kar©¥?may©¥n
                if (2690 <= vnum && vnum <= 2690) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2691 <= vnum && vnum <= 2691) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41324'den 41325'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2692 <= vnum && vnum <= 2692) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                   __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH3); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2693 <= vnum && vnum <= 2693) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH4); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2694 <= vnum && vnum <= 2694) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH5); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2695 <= vnum && vnum <= 2695) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH6); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2696 <= vnum && vnum <= 2696) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH7); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2697 <= vnum && vnum <= 2697) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH8); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2706 <= vnum && vnum <= 2706) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH9); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2707 <= vnum && vnum <= 2707) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH10); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35532 <= vnum && vnum <= 35532) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH11); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35533 <= vnum && vnum <= 35533) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH12); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35536 <= vnum && vnum <= 35536) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH13); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35540 <= vnum && vnum <= 35540) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH14); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35542 <= vnum && vnum <= 35542) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH15); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35544 <= vnum && vnum <= 35544) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH16); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35538 <= vnum && vnum <= 35538) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH17); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
            }
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
            case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME: //kar©¥?may©¥n
               __ClearWeaponRefineEffect(); //kar©¥?may©¥n
                if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_WEAPON) //kar©¥?may©¥n
                {
                    DWORD vnum = pItem->GetIndex(); //kar©¥?may©¥n
                    if (itemkodu <= vnum && vnum <= itemkodu2) //silah kodları örnek 3***0/3***9    arasındaki silahlar
                    {
                        __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH); //   EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH burayıda vermek istediğin efekti yaz
                    }

                }

Şeklinde bir deneyebilir misin
 
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
            case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME: //kar©¥?may©¥n
               __ClearWeaponRefineEffect(); //kar©¥?may©¥n
                if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_WEAPON) //kar©¥?may©¥n
                {
                    DWORD vnum = pItem->GetIndex(); //kar©¥?may©¥n
                    if (itemkodu <= vnum && vnum <= itemkodu2) //silah kodları örnek 3***0/3***9    arasındaki silahlar
                    {
                        __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH); //   EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH burayıda vermek istediğin efekti yaz
                    }

                }

Şeklinde bir deneyebilir misin
hocam hata veriyor build ederken
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst