Yardım Bu Kostüm sistemini nasıl silah efekt sistemine uyarlarım yardım

  • Konuyu açan Konuyu açan muhammet53
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 4
  • Gösterim Gösterim 103
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

muhammet53

Üye
Üye
Mesaj
333
Çözümler
3
Beğeni
19
Puan
454
Ticaret Puanı
0
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME: //kar©¥?may©¥n
            __ClearArmorRefineEffect(); //kar©¥?may©¥n
            if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY) //kar©¥?may©¥n
            {
                DWORD vnum = pItem->GetIndex(); //kar©¥?may©¥n
                if (2690 <= vnum && vnum <= 2690) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2691 <= vnum && vnum <= 2691) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41324'den 41325'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2692 <= vnum && vnum <= 2692) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                   __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH3); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2693 <= vnum && vnum <= 2693) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH4); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2694 <= vnum && vnum <= 2694) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH5); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2695 <= vnum && vnum <= 2695) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH6); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2696 <= vnum && vnum <= 2696) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH7); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2697 <= vnum && vnum <= 2697) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH8); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2706 <= vnum && vnum <= 2706) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH9); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2707 <= vnum && vnum <= 2707) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH10); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35532 <= vnum && vnum <= 35532) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH11); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35533 <= vnum && vnum <= 35533) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH12); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35536 <= vnum && vnum <= 35536) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH13); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35540 <= vnum && vnum <= 35540) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH14); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35542 <= vnum && vnum <= 35542) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH15); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35544 <= vnum && vnum <= 35544) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH16); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35538 <= vnum && vnum <= 35538) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH17); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
            }
 
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME: //kar©¥?may©¥n
            __ClearArmorRefineEffect(); //kar©¥?may©¥n
            if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY) //kar©¥?may©¥n
            {
                DWORD vnum = pItem->GetIndex(); //kar©¥?may©¥n
                if (2690 <= vnum && vnum <= 2690) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2691 <= vnum && vnum <= 2691) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41324'den 41325'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2692 <= vnum && vnum <= 2692) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                   __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH3); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2693 <= vnum && vnum <= 2693) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH4); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2694 <= vnum && vnum <= 2694) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH5); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2695 <= vnum && vnum <= 2695) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH6); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2696 <= vnum && vnum <= 2696) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH7); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2697 <= vnum && vnum <= 2697) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH8); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2706 <= vnum && vnum <= 2706) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH9); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (2707 <= vnum && vnum <= 2707) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH10); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35532 <= vnum && vnum <= 35532) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH11); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35533 <= vnum && vnum <= 35533) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH12); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35536 <= vnum && vnum <= 35536) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH13); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35540 <= vnum && vnum <= 35540) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH14); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35542 <= vnum && vnum <= 35542) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH15); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35544 <= vnum && vnum <= 35544) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH16); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
                if (35538 <= vnum && vnum <= 35538) //kostum kodlar©¥ aral©¥kl©¥d©¥r 41003'den 41004'e kadar
                {
                    __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH17); //EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH2 yaz©¥s©¥n©¥ editleyebilirsiniz bilmelisiniz ki yaz©¥lan yaz©¥ InstanceBase.h'de de bulunmal©¥d©¥r
                }
            }
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
            case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME: //kar©¥?may©¥n
               __ClearWeaponRefineEffect(); //kar©¥?may©¥n
                if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_WEAPON) //kar©¥?may©¥n
                {
                    DWORD vnum = pItem->GetIndex(); //kar©¥?may©¥n
                    if (itemkodu <= vnum && vnum <= itemkodu2) //silah kodları örnek 3***0/3***9    arasındaki silahlar
                    {
                        __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH); //   EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH burayıda vermek istediğin efekti yaz
                    }

                }

Şeklinde bir deneyebilir misin
 
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
            case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME: //kar©¥?may©¥n
               __ClearWeaponRefineEffect(); //kar©¥?may©¥n
                if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_WEAPON) //kar©¥?may©¥n
                {
                    DWORD vnum = pItem->GetIndex(); //kar©¥?may©¥n
                    if (itemkodu <= vnum && vnum <= itemkodu2) //silah kodları örnek 3***0/3***9    arasındaki silahlar
                    {
                        __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH); //   EFFECT_COSTUMEBODY_MAVIRUH burayıda vermek istediğin efekti yaz
                    }

                }

Şeklinde bir deneyebilir misin
hocam hata veriyor build ederken
 
Geri
Üst