- Mesaj
- 301
- Çözümler
- 15
- Beğeni
- 142
- Puan
- 529
- Ticaret Puanı
- 0
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Biyolog sistemini eklemeye çalışıyorum da bu seysrı alıyorum nasıl düzeltirim acaba.
Game_Source Build Seysr:
cmd_general.cpp: In function 'void do_biyolog(LPCHARACTER, const char*, int, int)':
cmd_general.cpp:2965:2: error: 'three_arguments' was not declared in this scope; did you mean 'two_arguments'?
2965 | three_arguments(argument, arg1, sizeof(arg1), arg2, sizeof(arg2), arg3, sizeof(arg3));
| ^~~~~~~~~~~~~~~
| two_arguments
Birde benim questlua_affect.cpp olsun questlua_pc.cpp olsun bu dosyalarda kod blokları int değeri olarak başlıyor hep ama sistemde ki eklemeler ise örnek olarak aşşağıdaki kod gibi yazılmış.
questlua_affect.cpp:
ALUA(affect_add_94_3)
{
LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCharacterPtr();
if ( ch != NULL )
{
ch->RemoveAffect(AFFECT_BIO_94);
ch->AddAffect(AFFECT_BIO_94, aApplyInfo[53].bPointType, 60, 0, 60*60*24*365*60, 0, false);
}
return 0;
}
Ben bunları aşşağıdaki gibi değiştirirsem sisteme her hangi bir etkisi olabilirmi acaba ?
questlua_affect.cpp:
int affect_add_94_3( lua_State* L )
{
LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCharacterPtr();
if ( ch != NULL )
{
ch->RemoveAffect(AFFECT_BIO_94);
ch->AddAffect(AFFECT_BIO_94, aApplyInfo[53].bPointType, 60, 0, 60*60*24*365*60, 0, false);
}
return 0;
}
Yardımcı olan herkese şimdiden teşekkür ederim.