Yardım Binek çok yavaş takip ediyor onu beklemeden gittim mi orada öylece kalıyor

  • Konuyu açan Konuyu açan SYSTEMERROR
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 18
  • Gösterim Gösterim 790
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

SYSTEMERROR

Çaylak Üye
Üye
Mesaj
10
Beğeni
1
Puan
10
Ticaret Puanı
0
161807_43a7914f35c7a3ef8bcaf05b2dceb471.jpg


RESİMDEKİ GİBİ ÖYLECE BEKLİYOR HAFİF ONA YAKLAŞAYIM O ZAMAN GELİYOR NASIL DÜZELTEBİLİRİM. ÇOK YAVAŞ TAKİP EDİYOR ADIM ADIM YAPARSAM ANCA GELİYOR.
 
At için START_FOLLOW_DISTANCE tanımlı mesela aynı şekilde kullandığın sistemdede bu şekilde tanımladılarsa oradan değiştirebilirsin.
 
Search "START_FOLLOW_DISTANCE" (12 hits in 4 files)
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\PetSystem.cpp (4 hits)
Line 229: float START_FOLLOW_DISTANCE = 300.0f;
Line 257: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
Line 285: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);
Line 285: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\support_shaman.cpp (2 hits)
Line 412: float START_FOLLOW_DISTANCE = 300.0f;
Line 438: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\char_state.cpp (2 hits)
Line 1232: float START_FOLLOW_DISTANCE = 400.0f; // 이 거리 이상 떨어지면 쫓아가기 시작함
Line 1260: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\New_PetSystem.cpp (4 hits)
Line 712: float START_FOLLOW_DISTANCE = 300.0f; // �� �Ÿ� �̻� �������� �Ѿư��� ������
Line 740: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
Line 768: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);
Line 768: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);



petlerde sıkıntı yok iyi geliyorlar buradaki char_state.cpp 400 olan yer mi acaba?
 
Search "START_FOLLOW_DISTANCE" (12 hits in 4 files)
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\PetSystem.cpp (4 hits)
Line 229: float START_FOLLOW_DISTANCE = 300.0f;
Line 257: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
Line 285: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);
Line 285: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\support_shaman.cpp (2 hits)
Line 412: float START_FOLLOW_DISTANCE = 300.0f;
Line 438: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\char_state.cpp (2 hits)
Line 1232: float START_FOLLOW_DISTANCE = 400.0f; // 이 거리 이상 떨어지면 쫓아가기 시작함
Line 1260: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
C:\Users\halil\Masaüstü\Server Dosyaları\Game - Mysql - Source\Source\GameSRC\GameSRC\Server\game\src\New_PetSystem.cpp (4 hits)
Line 712: float START_FOLLOW_DISTANCE = 300.0f; // �� �Ÿ� �̻� �������� �Ѿư��� ������
Line 740: if (fDist >= START_FOLLOW_DISTANCE)
Line 768: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);
Line 768: // this->_UpdatAloneActionAI(START_FOLLOW_DISTANCE / 2, START_FOLLOW_DISTANCE);



petlerde sıkıntı yok iyi geliyorlar buradaki char_state.cpp 400 olan yer mi acaba?
mountsystem.cpp gibi bir dosyan var mı yoksa at kodlarını mı kullanıyorsun?
 
Ozaman o at kodlarındaki takip mesafesini bi düşürüp dene benim kullandığım at kodlarıya aynı çalışıyordu sendede öyledir belki
 
char_state.cpp 400 dediğin yer var ya orayı dene
 
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
Char.h
Ara;

    bool IsGoto() const noexcept { return m_bCharType == CHAR_TYPE_GOTO; }

Altına ekle;

    bool IsHorse() const noexcept { return m_bCharType == CHAR_TYPE_HORSE; }

Char.cpp
Ara;
    if (pkChr->IsState(pkChr->m_stateMove) &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_RANGE &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_MAGIC &&
        false == IsPet())

Değiştir;

    if (pkChr->IsState(pkChr->m_stateMove) &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_RANGE &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_MAGIC &&
        && false == IsPet()
        && false == IsHorse()
        )

Bu metin2.dev üzerinde at için bi arkadaşa önerdiğim kod.

Sen ise sadece char.cpp üzerindeki kodu elliceksin.


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (pkChr->IsState(pkChr->m_stateMove) &&

        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_RANGE &&

        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_MAGIC &&

        && false == IsPet()

        && false == IsMount()

        )
 
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
Char.h
Ara;

    bool IsGoto() const noexcept { return m_bCharType == CHAR_TYPE_GOTO; }

Altına ekle;

    bool IsHorse() const noexcept { return m_bCharType == CHAR_TYPE_HORSE; }

Char.cpp
Ara;
    if (pkChr->IsState(pkChr->m_stateMove) &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_RANGE &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_MAGIC &&
        false == IsPet())

Değiştir;

    if (pkChr->IsState(pkChr->m_stateMove) &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_RANGE &&
        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_MAGIC &&
        && false == IsPet()
        && false == IsHorse()
        )

Bu metin2.dev üzerinde at için bi arkadaşa önerdiğim kod.

Sen ise sadece char.cpp üzerindeki kodu elliceksin.


C++:
Genişlet Daralt Kopyala
    if (pkChr->IsState(pkChr->m_stateMove) &&

        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_RANGE &&

        GetMobBattleType() != BATTLE_TYPE_MAGIC &&

        && false == IsPet()

        && false == IsMount()

        )
malesef burdan değişiklik yapınca hata veriyor
 
Üst