Bayrak seçimini kaldırmak - Oyunda krallık sayısını azalt!

  • Konuyu açan Konuyu açan mertlevis
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 6
  • Gösterim Gösterim 487

mertlevis

discord: mertlevis
MT Üye
Mesaj
202
Çözümler
7
Beğeni
297
Puan
805
Ticaret Puanı
1
Merhabalar,


Root>introempire.py


Arat:
Genişlet Daralt Kopyala
EMPIRE_DESCRIPTION_TEXT_FILE_NAME = {   
        net.EMPIRE_A : uiScriptLocale.EMPIREDESC_A,
        net.EMPIRE_B : uiScriptLocale.EMPIREDESC_B,
        net.EMPIRE_C : uiScriptLocale.EMPIREDESC_C, }

kaldırmak istediğiniz bayrağı silin.
A : Kırmızı
B : Sarı
C : Mavi
Olarak geçer.
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
self.empireAreaCurAlpha = { net.EMPIRE_A:0.0, net.EMPIRE_B:0.0, net.EMPIRE_C:0.0 }
self.empireAreaDestAlpha = { net.EMPIRE_A:0.0, net.EMPIRE_B:0.0, net.EMPIRE_C:0.0 }
self.empireAreaFlagCurAlpha = { net.EMPIRE_A:0.0, net.EMPIRE_B:0.0, net.EMPIRE_C:0.0 }
self.empireAreaFlagDestAlpha = { net.EMPIRE_A:0.0, net.EMPIRE_B:0.0, net.EMPIRE_C:0.0 }
self.empireFlagCurAlpha = { net.EMPIRE_A:0.0, net.EMPIRE_B:0.0, net.EMPIRE_C:0.0 }
self.empireFlagDestAlpha = { net.EMPIRE_A:0.0, net.EMPIRE_B:0.0, net.EMPIRE_C:0.0 }

Örneğin kırmızı bayrağı kaldırmak istiyorsanız 6 satırdan da net.EMPIRE_A:0.0, kısmını silmeniz gerekecek.
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
self.empireArea[net.EMPIRE_A]    = GetObject("EmpireArea_A")
self.empireArea[net.EMPIRE_B]    = GetObject("EmpireArea_B")
self.empireArea[net.EMPIRE_C]    = GetObject("EmpireArea_C")
self.empireAreaFlag[net.EMPIRE_A]    = GetObject("EmpireAreaFlag_A")
self.empireAreaFlag[net.EMPIRE_B]    = GetObject("EmpireAreaFlag_B")
self.empireAreaFlag[net.EMPIRE_C]    = GetObject("EmpireAreaFlag_C")
self.empireFlag[net.EMPIRE_A]    = GetObject("EmpireFlag_A")
self.empireFlag[net.EMPIRE_B]    = GetObject("EmpireFlag_B")
self.empireFlag[net.EMPIRE_C]    = GetObject("EmpireFlag_C")
yine kırmızıyı silmek istiyorsam EMPIRE_A yazan tüm satırları silmeliyim.

tekrar aratın :
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
def ClickLeftButton(self):
        self.empireID-=1
        if self.empireID<1:
            self.empireID=3

        self.OnSelectEmpire(self.empireID)

def ClickRightButton(self):
        self.empireID+=1
        if self.empireID>3:
            self.empireID=1

Bulun ve bununla değiştirin.


Aratın :
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
self.empireID=app.GetRandom(1, 3)

Bununla değiştirin:
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
self.empireID=app.GetRandom(1, 1)

kaydedip kapatın.

locale>tr>selectempirewindow.py içinde;


Python:
Genişlet Daralt Kopyala
"name" : "EmpireFlag_A",
"name" : "EmpireFlag_B",
"name" : "EmpireFlag_C",

Kullanmayacağız bayrağı silin.


Python:
Genişlet Daralt Kopyala
## Empire Flag
                        {
                            "name" : "EmpireFlag_A",
                            "type" : "expanded_image",

                            "x" : 0,
                            "y" : 0,
                            "horizontal_align" : "center",
                            "vertical_align" : "center",

                            "image" : "d:/ymir work/ui/intro/empire/empireflag_a.sub"
                        },
                        {
                            "name" : "EmpireFlag_B",
                            "type" : "expanded_image",

                            "x" : 0,
                            "y" : 0,
                            "horizontal_align" : "center",
                            "vertical_align" : "center",

                            "image" : "d:/ymir work/ui/intro/empire/empireflag_b.sub"
                        },
                        {
                            "name" : "EmpireFlag_C",
                            "type" : "expanded_image",

                            "x" : 0,
                            "y" : 0,
                            "horizontal_align" : "center",
                            "vertical_align" : "center",

                            "image" : "d:/ymir work/ui/intro/empire/empireflag_c.sub"
                        },
;

örneğin kırmızı bayrak kaldırıyoruz diyelim,


Python:
Genişlet Daralt Kopyala
                        {

                            "name" : "EmpireFlag_A",

                            "type" : "expanded_image",



                            "x" : 0,

                            "y" : 0,

                            "horizontal_align" : "center",

                            "vertical_align" : "center",



                            "image" : "d:/ymir work/ui/intro/empire/empireflag_a.sub"

                        },

bloğunu kaldıracağız.
Kaydediyoruz, bütün işlem bu kadar.
 
Server tarafına kontrol eklenmeli. Python inject yapabilen biri kolaylıkla kaldırılan bayrakta karakter oluşturabilir yine.
 
Server tarafına kontrol eklenmeli. Python inject yapabilen biri kolaylıkla kaldırılan bayrakta karakter oluşturabilir yine.
Bayrak kaldırma işlemini gerçekleştirmek isteyenler çoğunluk vslik bir proje peşinde oluyorlar. Injectle musallat olacaklarını sanmıyorum :D Ama yine de fikriniz için teşekkürler.
 
Server tarafına kontrol eklenmeli. Python inject yapabilen biri kolaylıkla kaldırılan bayrakta karakter oluşturabilir yine.
EMPIRE_MODE = 1 bunu EMPIRE_MODE = 0 değiştirirsek oyuncu tıklamasına gerek yok anında bayrağı seçer ve karakter oluşturma kalır sadece ama bu sadece tek bayrak için geçerli olur
 
Üst