Yardım Başlangıç Questimi Kontrol Eder Misiniz?

  • Konuyu açan Konuyu açan SadClowN
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 543
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

SadClowN

MT Üye
MT Üye
Mesaj
194
Çözümler
5
Beğeni
89
Puan
704
Ticaret Puanı
0
Merhabalar,
Başlangıç questini bi gözden geçirirmisiniz nerede hata var :D
baslangic.quest:
Genişlet Daralt Kopyala
quest baslangic begin
    state start begin
        when login  with pc.getqf("yeni_basladim") == 0 begin
            oyuncu_isim = pc.get_name()
            say_title(ZorMetin2 Seni Bekliyorduk...)
            say("")
            say(Hosgeldin KRAL)
            say("")
            
            at_seviyesi = 30 -- Buraya vereceginiz at seviyesini yazin.
            horse.set_level(at_seviyesi)
            horse.summon()
            karakterSinif = pc.get_job()
            
            -- HER KARAKTERE ORTAK VERLECEK EYALARI YADA ZELLKLER BURAYA EKLEYN
            pc.give_item2("50053",1)
            pc.give_item2("70038",1)
            pc.remove_item("50187",1)
            pc.give_item2("71050",1)
            pc.give_item2("27112",1)
            pc.give_gold("5000000")
            pc.give_item2("70058",1)
        affect.add_collect(54,270,60*60*24*500)                        --- Sebnem %270 Savunma
        affect.add_collect(53,170,60*60*24*500)                        --- Sebnem %170 S.Degeri
        affect.add_collect(37,20,60*60*24*500)                        --- Sebnem Buyuye Kars D. %20
        affect.add_collect(7,41,60*60*24*500)                         --- Sebnem , Yesil Iksr Saldiri Hizi %41 -- Sebnem %8 Verir , Iksır %30
        affect.add_collect(15,50,60*60*24*500)                        --- Sebnem , Kritik Isabet %50            -- Sebnem %20 Verir , Isabet %20 Verır. Toplam = %40
        affect.add_collect(16,50,60*60*24*500)                        --- Sebnem , Delici Isabet %50            -- Sebnem %20 Verir , Isabet %20 Verır. Toplam = %40
        affect.add_collect(8,60,60*60*24*500)                        --- Mor Iksr %60 Hiz Verir             
        affect.add_collect(69,20,60*60*24*500)                        ---- Ejderha Tanri Yasami %20 HP
        affect.add_collect(70,20,60*60*24*500)                        ---- Ejderha Tanri Zekas %20 SP   
        affect.add_collect(64,20,60*60*24*500)                        ---- Ejderha Tanri Saldirisi %12 - 15 Saldiri       
        affect.add_collect(65,20,60*60*24*500)                        ---- Ejderha Tanri Savunmasi %12 - 15 Savunma
            -- HER KARAKTERE ORTAK VERLECEK EYALARI YADA ZELLKLER BURAYA EKLEYN
            
            oyuncu_imp = pc.get_empire()
            if karakterSinif == 0 or karakterSinif == 4 then -- SAVAI
            
                -- SAVAIYA VERLECEK EYALAR YADA ZELLKLER BURAYA EKLENECEK
                
                pc.give_item2(19,1)
                pc.give_item2(11209,1)
                pc.give_item2(12209,1)
                pc.give_item2(13009,1)
                pc.give_item2(14009,1)
                pc.give_item2(15009,1)
                pc.give_item2(16009,1)
                pc.give_item2(17009,1)
                
                -- SAVAIYA VERLECEK EYALAR YADAZELLKLER BURAYA EKLENECEK
                
            elseif karakterSinif == 1 or karakterSinif == 5 then -- NJA
            
                -- NNJAYA VERLECEK EYALAR YADA ZELLKLER BURAYA EKLENECEK
                
                pc.give_item2(1009,1)
                pc.give_item2(11409,1)
                pc.give_item2(12349,1)
                pc.give_item2(13009,1)
                pc.give_item2(14009,1)
                pc.give_item2(15009,1)
                pc.give_item2(16009,1)
                pc.give_item2(17009,1)
                
                -- NNJAYA VERLECEK EYALAR YADA ZELLKLER BURAYA EKLENECEK
                
            elseif karakterSinif == 2 or karakterSinif == 6 then -- SURA
            
                -- SURAYA VERLECEK EYALAR YADA ZELLKLER BURAYA EKLENECEK
                
                pc.give_item2(19,1)
                pc.give_item2(11609,1)
                pc.give_item2(12489,1)
                pc.give_item2(13009,1)
                pc.give_item2(14009,1)
                pc.give_item2(15009,1)
                pc.give_item2(16009,1)
                pc.give_item2(17009,1)
                
                -- SURAYA VERLECEK EYALAR YADA ZELLKLER BURAYA EKLENECEK
                
            elseif karakterSinif == 3 or karakterSinif == 7 then -- AMAN
                
                -- AMANA VERLECEK EYALAR YADA ZELLKLER BURAYA EKLENECEK
                
                pc.give_item2(7009,1)
                pc.give_item2(5009,1)
                pc.give_item2(11809,1)
                pc.give_item2(12629,1)
                pc.give_item2(13009,1)
                pc.give_item2(14009,1)
                pc.give_item2(15009,1)
                pc.give_item2(16009,1)
                pc.give_item2(17009,1)
                
                -- AMANA VERLECEK EYALAR YADA ZELLKLER BURAYA EKLENECEK
                
            end
            notice_all("ZorMetin2: "..oyuncu_isim.." isimli değerli oyuncu "..baslangic.imparatorlukKontrol(tonumber(oyuncu_imp)).." İmparatorluğuna "..baslangic.oyuncuSinifi(pc.get_job()).." olarak katılmıştır.")
            pc.setqf("yeni_basladim",1)
        end
        
        -- FONKSYONLAR
        
        
        function imparatorlukKontrol(gelen_imp_degeri)
            imp = {
                [1] = {"Shinsoo"},
                [2] = {"Chunjo"},
                [3] = {"Jinno"}
            }
            return imp[gelen_imp_degeri][1]
        end
        
        function oyuncuSinifi(gelen_oyuncu_sinifi)
            sinif = {
                [0] = {"Savasci"},
                [4] = {"Savasci"},
                [1] = {"Ninja"},
                [5] = {"Ninja"},
                [2] = {"Sura"},
                [6] = {"Sura"},
                [3] = {"Saman"},
                [7] = {"Saman"}
            }
            return sinif[gelen_oyuncu_sinifi][1]
        end
        
    end
end
 
Üst