- Mesaj
- 194
- Çözümler
- 5
- Beğeni
- 92
- Puan
- 704
- Ticaret Puanı
- 0
Başınızı çok ağrıttım biliyorum özür dilerim,
4 5 tane başlangıç questi denedim hiçbirisinde ekrana yazı vermedi şu an elimdeki en düzgün questin kaynak kodunu vereceğim.
bir kaç açık kaynak kodu daha paylaşacağım belki sorun onlardan kaynaklanıyordur bilmiyorum ama sinir oldum bu soruna
Kullandığım başlangıç questi:
4 5 tane başlangıç questi denedim hiçbirisinde ekrana yazı vermedi şu an elimdeki en düzgün questin kaynak kodunu vereceğim.
bir kaç açık kaynak kodu daha paylaşacağım belki sorun onlardan kaynaklanıyordur bilmiyorum ama sinir oldum bu soruna
Kullandığım başlangıç questi:
Lua (Quest):
quest baslangic begin
state start begin
when login with pc.getqf("yeni_basladim") == 0 begin
oyuncu_isim = pc.get_name()
say_title("Bilgilendirme:")
say("")
say("Oyunumuza hoş geldiniz, "..oyuncu_isim)
say("Umarız aradığınızı bizim oyunumuzda bulabilirsiniz.")
say("Şimdiden başarmanızı umuyor ve iyi şanslar diliyorum.")
say("Şansa gerçekten ihtiyacınız olacak...")
say("")
baslangic_seviyesi = 1 -- Buraya başlangıç seviyesini yazın.
at_seviyesi = 21 -- Buraya vereceğiniz at seviyesini yazın.
baslangic_parasi = 500000 -- Buraya vereceğiniz başlangıç yang miktarını yazın.
baslangic.baslangicSeviyeAyarla(baslangic_seviyesi)
horse.set_level(at_seviyesi)
pc.give_gold(baslangic_parasi)
horse.summon()
horse.ride()
karakterSinif = pc.get_job()
-- HER KARAKTERE ORTAK VERİLECEK EŞYALARI YADA ÖZELLİKLERİ BURAYA EKLEYİN
pc.give_item2(71085,200)
pc.give_item2(71084,200)
pc.give_item2(72701,1)
pc.give_item2(72726,1)
pc.give_item2(72730,1)
pc.give_item2(27105,200)
pc.give_item2(27112,200)
pc.give_item2(70057,200)
pc.give_item2(40002,1)
pc.give_item2(50053,1)
-- HER KARAKTERE ORTAK VERİLECEK EŞYALARI YADA ÖZELLİKLERİ BURAYA EKLEYİN
oyuncu_imp = pc.get_empire()
if karakterSinif == 0 or karakterSinif == 4 then -- SAVAŞÇI
-- SAVAŞÇIYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
pc.give_item2("19") -- Kılıç
pc.give_item2("3009") -- Mızrak
pc.give_item2("11209") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12209") -- Kask
-- SAVAŞÇIYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
elseif karakterSinif == 1 or karakterSinif == 5 then -- NİNJA
-- NİNJAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
pc.give_item2("1009") -- Kılıç
pc.give_item2("2009") -- Mızrak
pc.give_item2("8009") -- OK
pc.give_item2("11409") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12349") -- Kask
-- NİNJAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
elseif karakterSinif == 2 or karakterSinif == 6 then -- SURA
-- SURAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
pc.give_item2("19") -- Kılıç
pc.give_item2("11609") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12489") -- Kask
-- SURAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
elseif karakterSinif == 3 or karakterSinif == 7 then -- ŞAMAN
-- ŞAMANA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
pc.give_item2("5009") -- Kılıç
pc.give_item2("7009") -- Mızrak
pc.give_item2("11809") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12629") -- Kask
-- ŞAMANA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
end
notice_all("Duyuru: "..oyuncu_isim.." isimli oyuncu "..baslangic.imparatorlukKontrol(tonumber(oyuncu_imp)).." İmparatorluğuna "..baslangic.oyuncuSinifi(pc.get_job()).." olarak katılmıştır.")
pc.setqf("yeni_basladim",1)
end
-- FONKSİYONLAR
--- Seviye verme fonksiyonu BlackForce ye aittir.
function baslangicSeviyeAyarla(gelen_seviye_degeri)
gelenSeviye = gelen_seviye_degeri
oyuncu_seviyesi = pc.get_level()
if oyuncu_seviyesi > gelenSeviye then
return
else
seviyeFark = gelenSeviye - oyuncu_seviyesi
for i=1,seviyeFark,1 do
gerekliTecrube = pc.get_next_exp()
tecrubeYukle = gerekliTecrube
pc.give_exp2(tecrubeYukle)
end
end
end
--- Seviye verme fonksiyonu BlackForce ye aittir.
function imparatorlukKontrol(gelen_imp_degeri)
imp = {
[1] = {"Shinsoo"},
[2] = {"Chunjo"},
[3] = {"Jinno"}
}
return imp[gelen_imp_degeri][1]
end
function oyuncuSinifi(gelen_oyuncu_sinifi)
sinif = {
[0] = {"Savasci"},
[4] = {"Savasci"},
[1] = {"Ninja"},
[5] = {"Ninja"},
[2] = {"Sura"},
[6] = {"Sura"},
[3] = {"Şaman"},
[7] = {"Şaman"}
}
return sinif[gelen_oyuncu_sinifi][1]
end
end
end