Çözüldü Başlangıç İtemleri Ayarlama

  • Konuyu açan Konuyu açan suleyman06
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 25
  • Gösterim Gösterim 2K
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
 {EQUIPMENT,    0,    1,    11209,    0,    0,    0,1, 3000, 53, 50, 9, 20, 39, 15, 23, 10},// Zirh

değerler neye göre yazılıyor acaba 3000 olan hp sanırım o satırın hp olduğunu nasıl tanıtıyoruz
 
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
 {EQUIPMENT,    0,    1,    11209,    0,    0,    0,1, 3000, 53, 50, 9, 20, 39, 15, 23, 10},// Zirh

değerler neye göre yazılıyor acaba 3000 olan hp sanırım o satırın hp olduğunu nasıl tanıtıyoruz

hakkaten onlarıda öğrenirsek :)
 
// {window_type, envanterdeki yeri, adeti, item_vnum, socket0, socket1, socket2, socket3, socket4, socket5, socket6}
orada böyle bir not bulunuyor
 
Konuya pek hakim değilim fakat sanırım örnek olarak verilen kodun;

1, 3000, 53, 50, 9, 20, 39, 15, 23, 10}

kısmına göre, kalın olarak belirttiğim sayılar efsun kodu, bir yanındakiler de efsunun değeri olsa gerek.
Yani özetle;

1(HP) = 3000
53(Saldırı Değeri) = 50
9(Büyü Hızı) = 20

şeklinde gibi görünüyor. Bu şekilde deneyebilirsiniz.

İlgili efsun kodlarının tamamı:

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
1 – Hp
2 – Sp
3 – Yaşam Enerjsi
4 – Zeka
5 – Güç
6 – Çeviklik
7 – Saldırı Hızı
8 – Hareket Hızı
9 – Büyü Hızı
10 – Hp Üretimi
11 – Sp Üretimi
12 – Zehirleme Değişimi
13 – Sersemletme Şansı
14 – Yavaşlatma Şansı
15 – Kritik Vuruş Şansı
16 – Delici Vuruş Şansı
17 – Yarı İnsanlara Karşı Güçlü
18 – Hayvanlara Karşı Güçlü
19 – Oklara Karşı Güçlü
20 – Mistiklere Karşı Güçlü
21 – Ölümsüzlere Karşı GÜçlü
22 – Şeytanlara Karşı GÜçlü
23 – Hasar Hp Tarafından Emilecek
24 – Hasar Sp Tarafından Emilecek
25 – Düşmanın Sp’sini Çalma Şansı
26 – Vuruş Yapıldığında Sp’yi Geri Kazanma Şansı
27 – Beden Karşısındakinin Atakların Bloklanması
28 – Oklardan Korunma Şansı
29 – Kılıç Savunması
30 – Çift EL Savunması
31 – Bıçak Savunması
32 – Çan Savunması
33 – Yelpaze Savunması
34 – Oka Karşı Dayanıklılık
35 – Ateşe Karşı Dayanıklılık
36 – Şimşeğe Karşı Dayanıklılık
37 – Büyüye Karşı Dayanıklılık
38 – Rüzgar Dayanıklılığı
39 – Vücüt Darbelerinin Yansıtılması
40 – Lanet Yansıtılması
41 – Zehire Karşı Koyma
42 – Sp Yükselmesi Değişimi
43 – Exp Bonus Şansı
44 – İki Kat Yang Düşme Şansı
45 – İki Kat Eşya Düşme Şansı
46 – İksir Etkisi Yükseldi
47 – Hp Yükselmesi Değişti
48 – Sersemlik Karşısında Bağışıklık
49 – Yavaşlama Karşısında Bağışıklık
50 – Yere Düşmeye Karşı Bağışıklılık
52 – Yay Menzili m
53 – Saldırı Değeri
54 – Savunma
55 – Büyülü Saldırı Değeri
56 – Büyü Savunması
58 – Max. Dayanıklılık
59 – Savaşçılara Karşı Güçlü
60 – Ninjalara Karşı Güçlü
61 – Suralara Karşı Güçlü
62 – Şamanlara Karşı Güçlü
63 – Yartıklara Karşı Güçlü
64 – Saldırı Değeri
65 – Savunma
66 – Exp
67 – Elde Edilen Eşya Kat Sayısı
68 – Elde Edilen Yang Kat Sayısı
71 – Beceri Hasarı
72 – Ortalama Zarar
73 – Beceri Hasarına Karşı Koyma
74 – Ortalama Zarara Direniş
77 – Eşya Ele Geçirme Şansı
78 – Savaşçı Saldırılarına Karşı Savunma Şansı
79 – Ninja Saldırılarına Karşı Savunma Şansı
80 – Sura Saldrırılarına Karşı Savunma Şansı
81 – Şaman Saldırılarına Karşı Savunma Şansı
 
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
input_db.cpp: In member function 'void CInputDB::PlayerCreateSuccess(DESC*, cons                                                                                        t char*)':
input_db.cpp:324: error: too many initializers for 'CInputDB::PlayerCreateSucces                                                                                        s(DESC*, const char*)::SInitialItem'
input_db.cpp: At global scope:
input_db.cpp:353: error: expected unqualified-id before '{' token
gmake: *** [OBJDIR/input_db.o] Error 1
gmake: *** Waiting for unfinished jobs....
root@testsk:/usr/src/buildsrc/Server/game/src #

ekledim kodları fakat şöyle bir hata aldım build işleminde

ayriyeten sizin eklenmesi gerek koduda eklemiştim
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
extern bool RaceToJob(unsigned race, unsigned *ret_job);
bunu



C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef __AUCTION__
extern int auction_server;
#endif
extern void gm_insert(const char * name, BYTE level);
extern BYTE    gm_get_level(const char * name, const char * host, const char* account );
extern void gm_host_insert(const char * host);
extern int openid_server;

extern bool RaceToJob(unsigned race, unsigned *ret_job);

#define MAPNAME_DEFAULT    "none"

bool GetServerLocation(TAccountTable & rTab, BYTE bEmpire)
{
    bool bFound = false;

    for (int i = 0; i < PLAYER_PER_ACCOUNT; ++i)


şu şekilde extern lerin arasına ekledim doğrumu eklemişim yanlışmı bilemiyorum. 64. satırıma eklemişim
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
input_db.cpp: In member function 'void CInputDB::PlayerCreateSuccess(DESC*, cons                                                                                        t char*)':
input_db.cpp:324: error: too many initializers for 'CInputDB::PlayerCreateSucces                                                                                        s(DESC*, const char*)::SInitialItem'
input_db.cpp: At global scope:
input_db.cpp:353: error: expected unqualified-id before '{' token
gmake: *** [OBJDIR/input_db.o] Error 1
gmake: *** Waiting for unfinished jobs....
root@testsk:/usr/src/buildsrc/Server/game/src #

ekledim kodları fakat şöyle bir hata aldım build işleminde

ayriyeten sizin eklenmesi gerek koduda eklemiştim
C++:
Genişlet Daralt Kopyala
extern bool RaceToJob(unsigned race, unsigned *ret_job);
bunu



C++:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef __AUCTION__
extern int auction_server;
#endif
extern void gm_insert(const char * name, BYTE level);
extern BYTE    gm_get_level(const char * name, const char * host, const char* account );
extern void gm_host_insert(const char * host);
extern int openid_server;

extern bool RaceToJob(unsigned race, unsigned *ret_job);

#define MAPNAME_DEFAULT    "none"

bool GetServerLocation(TAccountTable & rTab, BYTE bEmpire)
{
    bool bFound = false;

    for (int i = 0; i < PLAYER_PER_ACCOUNT; ++i)


şu şekilde extern lerin arasına ekledim doğrumu eklemişim yanlışmı bilemiyorum. 64. satırıma eklemişim
353. satırda parantez hatan var sanırım bi kontrol et istersen
 
Aynen parantez hatası. Çoğu yeni başlayan hata ile karşılaştığında bi panik oluyor. Aslında hata mesajını okursanız rahatlıkla çözebilirsiniz. :)
 
Şöyle bir quest buldum. Çalışıp çalışmadığını bilmiyorum, kodları inceleyerek kendinize göre düzenleyebilir ve deneyebilirsiniz.
Mantık basittir. Ancak çok oyunculu bir serverda böylesine dolu ve yoğun bir give_basic dosyası, gereksiz yere sunucuyu yorabilir. Bu ihtimali göz önünde bulundurun.

Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
-----------------------------------------------
quest give_basic_weapon begin
    state start begin
        when login begin
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        horse.advance()
        local sinif = pc.get_job()
        if sinif == 0 then
        pc2.give_or_drop_item_and_select(72701)
        item2.equip(7)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(12209)
        item2.set_attr(0,10,30)
        item2.equip(1)       
        pc2.give_or_drop_item_and_select(19)
        item.set_socket(0,28437)
        item2.set_attr(0,5,12)
        item2.set_attr(1,6,12)
        item2.set_attr(2,15,10)
        item2.set_attr(3,16,10)   
        item2.set_attr(4,3,12)
        item2.equip(4)
        pc2.give_or_drop_item_and_select(11209)
        item.set_socket(0,28441)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(0)
        pc2.give_or_drop_item_and_select(13009)
        item2.set_attr(0,48,1)
        item2.equip(10)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(14009)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(3)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(15009)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(2)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(16009)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(5)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(17009)
        item2.set_attr(0,5,12)
        item2.equip(6)       
        elseif sinif == 1 then
        pc2.give_or_drop_item_and_select(72701)
        item2.equip(7)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(12349)
        item2.set_attr(0,10,30)
        item2.equip(1)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(1009)
        item.set_socket(0,28437)
        item2.set_attr(0,5,12)
        item2.set_attr(1,6,12)
        item2.set_attr(2,15,10)
        item2.set_attr(3,16,10)   
        item2.set_attr(4,3,12)
        item2.equip(4)
        pc2.give_or_drop_item_and_select(11409)
        item.set_socket(0,28441)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(0)
        pc2.give_or_drop_item_and_select(13009)
        item2.set_attr(0,48,1)
        item2.equip(10)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(14009)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(3)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(15009)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(2)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(16009)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(5)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(17009)
        item2.set_attr(0,5,12)
        item2.equip(6)       
        elseif sinif == 2 then
        pc2.give_or_drop_item_and_select(72701)
        item2.equip(7)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(12489)
        item2.set_attr(0,10,30)
        item2.equip(1)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(19)
        item.set_socket(0,28437)
        item2.set_attr(0,5,12)
        item2.set_attr(1,6,12)
        item2.set_attr(2,15,10)
        item2.set_attr(3,16,10)   
        item2.set_attr(4,3,12)
        item2.equip(4)
        pc2.give_or_drop_item_and_select(11609)
        item.set_socket(0,28441)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(0)
        pc2.give_or_drop_item_and_select(13009)
        item2.set_attr(0,48,1)
        item2.equip(10)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(14009)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(3)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(15009)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(2)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(16009)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(5)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(17009)
        item2.set_attr(0,5,12)
        item2.equip(6)       
        elseif sinif == 3 then
        pc2.give_or_drop_item_and_select(72701)
        item2.equip(7)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(12629)
        item2.set_attr(0,10,30)
        item2.equip(1)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(7009)
        item.set_socket(0,28437)
        item2.set_attr(0,5,12)
        item2.set_attr(1,6,12)
        item2.set_attr(2,15,10)
        item2.set_attr(3,16,10)   
        item2.set_attr(4,3,12)
        item2.equip(4)
        pc2.give_or_drop_item_and_select(11809)
        item.set_socket(0,28441)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(0)
        pc2.give_or_drop_item_and_select(13009)
        item2.set_attr(0,48,1)
        item2.equip(10)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(14009)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(3)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(15009)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(2)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(16009)
        item2.set_attr(0,1,3000)
        item2.equip(5)   
        pc2.give_or_drop_item_and_select(17009)
        item2.set_attr(0,5,12)
        item2.equip(6)       
        end
        pc.give_item2("50187",1)
        say_title("Oyunumuza hoşgeldiniz! ")
        say("Envanterinde senin için bir hediye var!")
        say_item_vnum(50187)
        say_reward("Karakterine şu özellikler sınırsız olarak eklendi ; ")
        say("Şebnemlerin tüm özellikleri ")
        say("Ejderha tanrı yaşamları özellikleri ")
        say("Kritik ve delici isabetleri ")
        say_reward("Karakterine süresiz olarak eklendi. ")
        affect.add_collect(54,270,60*60*24*500)                       --- Sebnem %270 Savunma
        affect.add_collect(53,170,60*60*24*500)                       --- Sebnem %170 S.Degeri
        affect.add_collect(37,20,60*60*24*500)                        --- Sebnem Buyuye Karsı D. %20
        affect.add_collect(7,41,60*60*24*500)                         --- Sebnem , Yesil Iksır Saldiri Hizi %41 -- Sebnem %8 Verir , Iksır %30
        affect.add_collect(15,50,60*60*24*500)                        --- Sebnem , Kritik Isabet %50            -- Sebnem %20 Verir , Isabet %20 Verır. Toplam = %40
        affect.add_collect(16,50,60*60*24*500)                        --- Sebnem , Delici Isabet %50            -- Sebnem %20 Verir , Isabet %20 Verır. Toplam = %40
        affect.add_collect(8,60,60*60*24*500)                          --- Mor Iksır %60 Hiz Verir             
        affect.add_collect(69,20,60*60*24*500)                          ---- Ejderha Tanri Yasami %20 HP
        affect.add_collect(70,20,60*60*24*500)                          ---- Ejderha Tanri Zekası %20 SP   
        affect.add_collect(64,20,60*60*24*500)                          ---- Ejderha Tanri Saldirisi %12 - 15 Saldiri       
        affect.add_collect(65,20,60*60*24*500)                          ---- Ejderha Tanri Savunmasi %12 - 15 Savunma
        set_state(__COMPLETE3__)
        end
    end
           
    state __COMPLETE2__ begin
        when login begin
        pc.reset_point()
        set_state(__COMPLETE3__)
        end
    end
   
    state __COMPLETE3__ begin
    end
end
 
@Whistle , @Trashy bu questteki kodlar taş ekliyor sanırım ama cevher ekliyor mu birde çalıştırmak için rica etsek sourceden neleri ekleyeceğiz o kodları verir misiniz? Şu işi bitirelim :) :)
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Sourceye bişey eklemene gerek yok. Direk questi okut hata verirse konuda bizimle paylaş
 
questi okuttugunda functionda olmayanlar ekranda belirecek onları function listene ekliyip tekrar okut
 
Maalesef questli hali hakkında bilgim yok
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst