Çözüldü Başlangıç Özellikleri Ayarlama

  • Konuyu açan Konuyu açan mnyk2070
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 8
  • Gösterim Gösterim 691
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

mnyk2070

MT Üye
MT Üye
Editör
Mesaj
394
Çözümler
11
Beğeni
131
Puan
499
Ticaret Puanı
0
İyi günler arkadaşlar bir kaç sorum olacakta bir türlü yapamadım şimdi benim yapmak istediğim olay karaktere başlangıçta ejderha tanrısı mor pot yeşil pot gibi özellikler eklemek istiyorum fakat yapamadım kodları tam olarak nereye ve nasıl giriyoruz yardımcı olabilirmisiniz

baslangic.lua
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
quest baslangic begin
    state start begin

        when login with pc.getqf("baslangicverdim") == 0 begin
            if pc.getqf("baslangicverdim") == 0 then
                pc.setqf("baslangicverdim",1)

                if pc.get_job() == 0 then
                    if pc.get_sex() == 0 then
                        pc.give_item2(41616,1)
                        pc.give_item2(45298,1)
                    elseif pc.get_sex() == 1 then
                        pc.give_item2(41617,1)
                        pc.give_item2(45299,1)
                    end

                    pc.give_item2("71226",1)
                    pc.give_item2("71050",200)
                    pc.give_item2("27112",200)
                    pc.give_item2("70029",1)
                    pc.give_item2("72724",1)
                    pc.give_item2("72728",1)
                    pc.give_item2("50053",1)
                    pc.give_item2("40004",1)
                    pc.give_item2("72701",1)
                    pc.give_item2("53001",1)
                    pc.give_item2("19",1)
                    pc.give_item2("3009",1)
                    pc.give_item2("11209",1)
                    pc.give_item2("14009",1)
                    pc.give_item2("17009",1)
                    pc.give_item2("16009",1)
                    pc.give_item2("13009",1)
                    pc.give_item2("15009",1)
                    pc.give_item2("12209",1)
                    local meslek = {"Savaşçı ","Ninja ","Sura ","Şaman ","Lycan "}
                    pc.setqf("baslangicverdim",1)
                     horse.set_level(21)
                    notice_all(""..pc.get_name().." oyunumuza "..meslek[pc.get_job()+1].."olarak katıldı! ")
                    send_letter("Oyun Hakkında ")
                elseif pc.get_job() == 1 then
                    if pc.get_sex() == 0 then
                        pc.give_item2(41616,1)
                        pc.give_item2(45298,1)
                    elseif pc.get_sex() == 1 then
                        pc.give_item2(41617,1)
                        pc.give_item2(45299,1)
                    end

                    pc.give_item2("71226",1)
                    pc.give_item2("71050",200)
                    pc.give_item2("27112",200)
                    pc.give_item2("70029",1)
                    pc.give_item2("72724",1)
                    pc.give_item2("72728",1)
                    pc.give_item2("50053",1)
                    pc.give_item2("40004",1)
                    pc.give_item2("72701",1)
                    pc.give_item2("53001",1)
                    pc.give_item2("1009",1)
                    pc.give_item2("2009",1)
                    pc.give_item2("11409",1)
                    pc.give_item2("14009",1)
                    pc.give_item2("17009",1)
                    pc.give_item2("16009",1)
                    pc.give_item2("13009",1)
                    pc.give_item2("15009",1)
                    pc.give_item2("12349",1)
                    local meslek = {"Savaşçı ","Ninja ","Sura ","Şaman ","Lycan "}
                    pc.setqf("baslangicverdim",1)
                     horse.set_level(21)
                    notice_all(""..pc.get_name().." oyunumuza "..meslek[pc.get_job()+1].."olarak katıldı! ")
                    send_letter("Oyun Hakkında ")
                elseif pc.get_job() == 2 then
                    if pc.get_sex() == 0 then
                        pc.give_item2(41616,1)
                        pc.give_item2(45298,1)
                    elseif pc.get_sex() == 1 then
                        pc.give_item2(41617,1)
                        pc.give_item2(45299,1)
                    end

                    pc.give_item2("71226",1)
                    pc.give_item2("71050",200)
                    pc.give_item2("27112",200)
                    pc.give_item2("70029",1)
                    pc.give_item2("72724",1)
                    pc.give_item2("72728",1)
                    pc.give_item2("50053",1)
                    pc.give_item2("40004",1)
                    pc.give_item2("72701",1)
                    pc.give_item2("53001",1)
                    pc.give_item2("19",1)
                    pc.give_item2("11609",1)
                    pc.give_item2("14009",1)
                    pc.give_item2("17009",1)
                    pc.give_item2("16009",1)
                    pc.give_item2("13009",1)
                    pc.give_item2("15009",1)
                    pc.give_item2("12489",1)
                    local meslek = {"Savaşçı ","Ninja ","Sura ","Şaman ","Lycan "}
                    pc.setqf("baslangicverdim",1)
                     horse.set_level(21)
                    notice_all(""..pc.get_name().." oyunumuza "..meslek[pc.get_job()+1].."olarak katıldı! ")
                    send_letter("Oyun Hakkında ")
                elseif pc.get_job() == 3 then
                    if pc.get_sex() == 0 then
                        pc.give_item2(41616,1)
                        pc.give_item2(45298,1)
                    elseif pc.get_sex() == 1 then
                        pc.give_item2(41617,1)
                        pc.give_item2(45299,1)
                    end

                    pc.give_item2("71226",1)
                    pc.give_item2("71050",200)
                    pc.give_item2("27112",200)
                    pc.give_item2("70029",1)
                    pc.give_item2("72724",1)
                    pc.give_item2("72728",1)
                    pc.give_item2("50053",1)
                    pc.give_item2("40004",1)
                    pc.give_item2("72701",1)
                    pc.give_item2("53001",1)
                    pc.give_item2("5009",1)
                    pc.give_item2("7009",1)
                    pc.give_item2("11809",1)
                    pc.give_item2("14009",1)
                    pc.give_item2("17009",1)
                    pc.give_item2("16009",1)
                    pc.give_item2("13009",1)
                    pc.give_item2("15009",1)
                    pc.give_item2("12629",1)
                    pc.setqf("baslangicverdim",1)
                     horse.set_level(21)
                    notice_all(""..pc.get_name().." oyunumuza "..meslek[pc.get_job()+1].."olarak katıldı! ")
                    send_letter("Oyun Hakkında ")
                elseif pc.get_job() == 4 then
                    if pc.get_sex() == 0 then
                        pc.give_item2(41616,1)
                        pc.give_item2(45298,1)
                    elseif pc.get_sex() == 1 then
                        pc.give_item2(41617,1)
                        pc.give_item2(45299,1)
                    end

                    pc.give_item2("71226",1)
                    pc.give_item2("71050",200)
                    pc.give_item2("27112",200)
                    pc.give_item2("70029",1)
                    pc.give_item2("72724",1)
                    pc.give_item2("72728",1)
                    pc.give_item2("50053",1)
                    pc.give_item2("40004",1)
                    pc.give_item2("72701",1)
                    pc.give_item2("53001",1)
                    pc.give_item2("6009",1)
                    pc.give_item2("21009",1)
                    pc.give_item2("14009",1)
                    pc.give_item2("17009",1)
                    pc.give_item2("16009",1)
                    pc.give_item2("13009",1)
                    pc.give_item2("15009",1)
                    pc.give_item2("21509",1)
                    pc.setqf("baslangicverdim",1)
                     horse.set_level(21)
                    notice_all(""..pc.get_name().." oyunumuza "..meslek[pc.get_job()+1].."olarak katıldı! ")
                    send_letter("Oyun Hakkında ")
                end
            end
        end

    when button or info begin
        say_title("Oyun Hakkında: ")
        say("")
        say("Artık icraat zamanı. Kılıcın keskin, yüreğin pek, ")
        say("atın yağız, yayın gergin, bahtın açık olsun. ")
        say("Hoş vakit geçirmen dileğiyle. ")
        say("")
        say_reward("MonsterMt2")
        say("")
        set_state("baslangictamam")
    end
end
    state baslangictamam begin
    end
end


baslangic.start dosyası bu
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
if pc . getqf ( "baslangicverdim" ) == 0 then if pc . getqf ( "baslangicverdim" ) == 0 then
pc . setqf ( "baslangicverdim" , 1 )
if pc . get_job ( ) == 0 then
if pc . get_sex ( ) == 0 then
pc . give_item2 ( 41616 , 1 )
pc . give_item2 ( 45298 , 1 )
elseif pc . get_sex ( ) == 1 then
pc . give_item2 ( 41617 , 1 )
pc . give_item2 ( 45299 , 1 )
end
pc . give_item2 ( "71226" , 1 )
pc . give_item2 ( "71050" , 200 )
pc . give_item2 ( "27112" , 200 )
pc . give_item2 ( "70029" , 1 )
pc . give_item2 ( "72724" , 1 )
pc . give_item2 ( "72728" , 1 )
pc . give_item2 ( "50053" , 1 )
pc . give_item2 ( "40004" , 1 )
pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
pc . give_item2 ( "53001" , 1 )
pc . give_item2 ( "19" , 1 )
pc . give_item2 ( "3009" , 1 )
pc . give_item2 ( "11209" , 1 )
pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
pc . give_item2 ( "12209" , 1 )
local meslek = { "Savaşçı " , "Ninja " , "Sura " , "Şaman " , "Lycan " }
pc . setqf ( "baslangicverdim" , 1 )
horse . set_level ( 21 )
notice_all ( "" .. pc . get_name ( ) .. " oyunumuza " .. meslek [ pc . get_job ( ) + 1 ] .. "olarak katıldı! " )
send_letter ( "Oyun Hakkında " )
elseif pc . get_job ( ) == 1 then
if pc . get_sex ( ) == 0 then
pc . give_item2 ( 41616 , 1 )
pc . give_item2 ( 45298 , 1 )
elseif pc . get_sex ( ) == 1 then
pc . give_item2 ( 41617 , 1 )
pc . give_item2 ( 45299 , 1 )
end
pc . give_item2 ( "71226" , 1 )
pc . give_item2 ( "71050" , 200 )
pc . give_item2 ( "27112" , 200 )
pc . give_item2 ( "70029" , 1 )
pc . give_item2 ( "72724" , 1 )
pc . give_item2 ( "72728" , 1 )
pc . give_item2 ( "50053" , 1 )
pc . give_item2 ( "40004" , 1 )
pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
pc . give_item2 ( "53001" , 1 )
pc . give_item2 ( "1009" , 1 )
pc . give_item2 ( "2009" , 1 )
pc . give_item2 ( "11409" , 1 )
pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
pc . give_item2 ( "12349" , 1 )
local meslek = { "Savaşçı " , "Ninja " , "Sura " , "Şaman " , "Lycan " }
pc . setqf ( "baslangicverdim" , 1 )
horse . set_level ( 21 )
notice_all ( "" .. pc . get_name ( ) .. " oyunumuza " .. meslek [ pc . get_job ( ) + 1 ] .. "olarak katıldı! " )
send_letter ( "Oyun Hakkında " )
elseif pc . get_job ( ) == 2 then
if pc . get_sex ( ) == 0 then
pc . give_item2 ( 41616 , 1 )
pc . give_item2 ( 45298 , 1 )
elseif pc . get_sex ( ) == 1 then
pc . give_item2 ( 41617 , 1 )
pc . give_item2 ( 45299 , 1 )
end
pc . give_item2 ( "71226" , 1 )
pc . give_item2 ( "71050" , 200 )
pc . give_item2 ( "27112" , 200 )
pc . give_item2 ( "70029" , 1 )
pc . give_item2 ( "72724" , 1 )
pc . give_item2 ( "72728" , 1 )
pc . give_item2 ( "50053" , 1 )
pc . give_item2 ( "40004" , 1 )
pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
pc . give_item2 ( "53001" , 1 )
pc . give_item2 ( "19" , 1 )
pc . give_item2 ( "11609" , 1 )
pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
pc . give_item2 ( "12489" , 1 )
local meslek = { "Savaşçı " , "Ninja " , "Sura " , "Şaman " , "Lycan " }
pc . setqf ( "baslangicverdim" , 1 )
horse . set_level ( 21 )
notice_all ( "" .. pc . get_name ( ) .. " oyunumuza " .. meslek [ pc . get_job ( ) + 1 ] .. "olarak katıldı! " )
send_letter ( "Oyun Hakkında " )
elseif pc . get_job ( ) == 3 then
if pc . get_sex ( ) == 0 then
pc . give_item2 ( 41616 , 1 )
pc . give_item2 ( 45298 , 1 )
elseif pc . get_sex ( ) == 1 then
pc . give_item2 ( 41617 , 1 )
pc . give_item2 ( 45299 , 1 )
end
pc . give_item2 ( "71226" , 1 )
pc . give_item2 ( "71050" , 200 )
pc . give_item2 ( "27112" , 200 )
pc . give_item2 ( "70029" , 1 )
pc . give_item2 ( "72724" , 1 )
pc . give_item2 ( "72728" , 1 )
pc . give_item2 ( "50053" , 1 )
pc . give_item2 ( "40004" , 1 )
pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
pc . give_item2 ( "53001" , 1 )
pc . give_item2 ( "5009" , 1 )
pc . give_item2 ( "7009" , 1 )
pc . give_item2 ( "11809" , 1 )
pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
pc . give_item2 ( "12629" , 1 )
pc . setqf ( "baslangicverdim" , 1 )
horse . set_level ( 21 )
notice_all ( "" .. pc . get_name ( ) .. " oyunumuza " .. meslek [ pc . get_job ( ) + 1 ] .. "olarak katıldı! " )
send_letter ( "Oyun Hakkında " )
elseif pc . get_job ( ) == 4 then
if pc . get_sex ( ) == 0 then
pc . give_item2 ( 41616 , 1 )
pc . give_item2 ( 45298 , 1 )
elseif pc . get_sex ( ) == 1 then
pc . give_item2 ( 41617 , 1 )
pc . give_item2 ( 45299 , 1 )
end
pc . give_item2 ( "71226" , 1 )
pc . give_item2 ( "71050" , 200 )
pc . give_item2 ( "27112" , 200 )
pc . give_item2 ( "70029" , 1 )
pc . give_item2 ( "72724" , 1 )
pc . give_item2 ( "72728" , 1 )
pc . give_item2 ( "50053" , 1 )
pc . give_item2 ( "40004" , 1 )
pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
pc . give_item2 ( "53001" , 1 )
pc . give_item2 ( "6009" , 1 )
pc . give_item2 ( "21009" , 1 )
pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
pc . give_item2 ( "21509" , 1 )
pc . setqf ( "baslangicverdim" , 1 )
horse . set_level ( 21 )
notice_all ( "" .. pc . get_name ( ) .. " oyunumuza " .. meslek [ pc . get_job ( ) + 1 ] .. "olarak katıldı! " )
send_letter ( "Oyun Hakkında " )
end
end
return end
 
Çözüm
Hocam eğer internette araştırabilirseniz en az 100 tane hazır kodlanmış hali mevcut. Yine isterseniz kalıcı özellik kodları şu şekilde
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
affect . add_collect ( 54 , 270 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 53 , 170 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 37 , 20 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 7 , 41 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 15 , 50 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 16 , 50 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 8 , 60 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 69 , 20 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 70 , 20 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 64 , 20 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 65 , 20 , 60 * 60 * 24 * 500 )
Hocam eğer internette araştırabilirseniz en az 100 tane hazır kodlanmış hali mevcut. Yine isterseniz kalıcı özellik kodları şu şekilde
Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
affect . add_collect ( 54 , 270 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 53 , 170 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 37 , 20 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 7 , 41 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 15 , 50 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 16 , 50 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 8 , 60 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 69 , 20 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 70 , 20 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 64 , 20 , 60 * 60 * 24 * 500 )
affect . add_collect ( 65 , 20 , 60 * 60 * 24 * 500 )
 
Çözüm
hocam ekledim tabikii ama oyunda gözükmüyor ve bunları .startamı ekliyoruz boşluklar var arada o yüzden sordum
 
Hayır starta degil direk quest veya .lua içerisine
 
Hocam bende tam bilmiyorum ama anladığım kadarıyla .lua uzantılı dosyayı questin içine atıp puttyden tanımlatınca gerekli olan bütün yerlere gidiyor zaten
 
sen questi okuttugun zaman kendiliginden o dosyaları oluşturuyor onlara ekleme yapmana gerek yok
 
sorun çözülmüştür konu kapatılabilir

çözümü:İşlemlerinizi yaptıktan sonra puttyden ..../quest/ dizinine girip ./qc dosya_adi.lua yazıp enter yaptınız mı ? Değişiklik sonrası questi tekrar okutmanız gerekiyor.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst