Auto Sell

  • Konuyu açan Konuyu açan MCB
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 17
  • Gösterim Gösterim 511

MCB

Yardımsever Üye
Premium Üye
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
462
Çözümler
33
Beğeni
303
Puan
930
Ticaret Puanı
1
Herkese öncelikle merhaba;

Forumda olmayan bir diğer sistemler arasında otomatik sat sistemi gözüme çarptı köşemde duracağına herkesin işine yarasın istedim.
NOT : Sistem sorunsuz çalışıyor tek grid sorunu var. Onuda çözebilen olursa bu konunun altında paylaşabilirsiniz eminim hekresin işine yarar.

autosell.webp


Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.
 

Dosya Eklentileri

Son düzenleme:
Merhaba, sistemle ilgili herhangi bir görsel veya video ekleyebilir misiniz?
 
Herkese öncelikle merhaba;

Forumda olmayan bir diğer sistemler arasında otomatik sat sistemi gözüme çarptı köşemde duracağına herkesin işine yarasın istedim.
NOT : Sistem sorunsuz çalışıyor tek grid sorunu var. Onuda çözebilen olursa bu konunun altında paylaşabilirsiniz eminim hekresin işine yarar.

21376 eklentisini görüntüle

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Alıntılarda özel içerikler gözükmez.
Grid sorunu nasıl hocam pencerede taşma mı oluyor
 
Sorun alan arkadaşlar verdiğim .py'yi kullansınlar grid kısmında hata alanlar konuda belirtsin tekrardan yardımcı olurum ayriyeten char_item.cpp kısmından hem düşenleri hemde sandıktan çıkanları sil olarak düzenlemeyi de unutmayın.
 

Dosya Eklentileri

evet grid sorunu kalkıyorda aç kapa yapıldığı zaman eklenenler gidiyor pencereden.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
0205 12:43:03028 :: Traceback (most recent call last):

0205 12:43:03028 ::   File "game.py", line 2367, in BINARY_ServerCommand_Run

0205 12:43:03028 ::   File "stringCommander.py", line 69, in Run

0205 12:43:03028 ::   File "stringCommander.py", line 35, in __call__

0205 12:43:03028 ::   File "stringCommander.py", line 21, in __call__

0205 12:43:03028 ::   File "uideleteitems.py", line 195, in AddItem

0205 12:43:03028 :: NameError
0205 12:43:03028 :: :
0205 12:43:03028 :: global name 'iWidth' is not defined
0205 12:43:03028 ::
böylede bi syserr veriyor.

aşağıda belirttiğim bölümde ;
" (itemWidth, itemHeight) = item.GetItemSize() " itemWidth ve item Height olarak tanımlanıp , iWidth, iHeight olarak tanımlanmayan fonksiyon çağırılmış. Ancak şöyle bir sıkıntı var ki iWidth, iHeight olan kısımları itemWidth, itemHeight olarak değiştirdiğimizde eklenenler kalkmıyor syserr kalkıyor ancak grid olaycığımız devam ediyor.
Aynı şekilde zaten tanımlı olan " (itemWidth, itemHeight) = item.GetItemSize() " bu kısımdaki itemWidth, itemHeight olanları iWidth, iHeight olarak değiştirdiğimizde yine sorun kalkıyor grid problemi devam ediyor.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    def AddItem(self, vnum):
        if int(vnum) <= 0: return
        item.SelectItem(vnum)
        (itemWidth, itemHeight) = item.GetItemSize()
        iPos = self.FindBlank(iWidth, iHeight)
        if iPos != -1:
            self.m_pGrid.Put(iPos, iWidth, iHeight)
            self.SetBuildItem(iPos, int(vnum), 0)
            details = [ iPos, int(vnum), 1, -1, -1, -1, -1 ]
            self.information[iPos] = details
 
Son düzenleme:
evet grid sorunu kalkıyorda aç kapa yapıldığı zaman eklenenler gidiyor pencereden.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
0205 12:43:03028 :: Traceback (most recent call last):

0205 12:43:03028 ::   File "game.py", line 2367, in BINARY_ServerCommand_Run

0205 12:43:03028 ::   File "stringCommander.py", line 69, in Run

0205 12:43:03028 ::   File "stringCommander.py", line 35, in __call__

0205 12:43:03028 ::   File "stringCommander.py", line 21, in __call__

0205 12:43:03028 ::   File "uideleteitems.py", line 195, in AddItem

0205 12:43:03028 :: NameError
0205 12:43:03028 :: :
0205 12:43:03028 :: global name 'iWidth' is not defined
0205 12:43:03028 ::
böylede bi syserr veriyor.

aşağıda belirttiğim bölümde ;
" (itemWidth, itemHeight) = item.GetItemSize() " itemWidth ve item Height olarak tanımlanıp , iWidth, iHeight olarak tanımlanmayan fonksiyon çağırılmış. Ancak şöyle bir sıkıntı var ki iWidth, iHeight olan kısımları itemWidth, itemHeight olarak değiştirdiğimizde eklenenler kalkmıyor syserr kalkıyor ancak grid olaycığımız devam ediyor.
Aynı şekilde zaten tanımlı olan " (itemWidth, itemHeight) = item.GetItemSize() " bu kısımdaki itemWidth, itemHeight olanları iWidth, iHeight olarak değiştirdiğimizde yine sorun kalkıyor grid problemi devam ediyor.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    def AddItem(self, vnum):
        if int(vnum) <= 0: return
        item.SelectItem(vnum)
        (itemWidth, itemHeight) = item.GetItemSize()
        iPos = self.FindBlank(iWidth, iHeight)
        if iPos != -1:
            self.m_pGrid.Put(iPos, iWidth, iHeight)
            self.SetBuildItem(iPos, int(vnum), 0)
            details = [ iPos, int(vnum), 1, -1, -1, -1, -1 ]
            self.information[iPos] = details
deneyip sonucunu bildirirmisin
 

Dosya Eklentileri

pecereyi aç kapa yaptığımızda aynı itemler birbirine giriyor.
 
bendede bu sistemden var iç içe girmesini ne yaptıysam çözemedim
 
Reload kısmını kaldırsak çözülür gibi aslında yani itemler aç kapa yaptığımızda sıraya girdiği için slot genişliğini hesaplayamıyor pek üstünde durmadım ama durup bildiricem.
 
def Open fonksiyonunda bir kaç değişiklik yaptım şuanda kapat aç yaptığımızda itemler birbirine girmiyor sadece oyundan komple çıkıp tekrar girdiğimizde itemler birbirine giriyor ona da çözüm üretmeye çalışıcam.
işlemin burasına kadar olan bölümü hemen aktarıyorum.

aşağıda verdiğim kısımları direkt olarak değiştirin.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    def Open(self):
        if hasattr(self, "isLoaded") and self.isLoaded: 
            self.Show()
            return
        if not hasattr(self, "ItemListIdx"):
            self.ItemListIdx = {
            player.DRAGON_SOUL_INVENTORY : [],
            player.INVENTORY : [],
            }
        self.SetTop()
        self.SetCenterPosition()
        self.Show()
        net.SendChatPacket("/automatic_item_process list 1")
        self.isLoaded = False

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    def Close(self):
        self.isLoaded = True
        self.Hide()
 
Geri
Üst