Çözüldü abnormal program termination hatası

  • Konuyu açan Konuyu açan TheAdmin33
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 8
  • Gösterim Gösterim 162
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

TheAdmin33

Ah, bu şarkıların gözü kör olsun
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Editör
Mesaj
1.171
Çözümler
62
Beğeni
3.693
Puan
1.859
Ticaret Puanı
0
login ekranından sonra böyle hata veriyor;
Ekran Alıntısı.webp


client sourceyi temileyip tekrar derledim hata yok. binary kısmında da hata yok. server tarafında da hata yok ama oyuna gireceğim zaman bu hatayı veriyor nasıl çözerim?
 
Çözüm
Büyük ihtimalle client srcde bir yerde kabul edilemez derecede hatalı veya mantık dışı bir kod var. Bu bahsettiğim kodun build aşamasına etkisi yoktur, sorunsuzca build alabilirsin fakat çalışma zamanında(runtime) patlar.

Bunun yaşanması için de birden fazla sebep var. Eğer elinde yedek varsa yedeklerden kontrol sağlayabilirsin veya yaptığın son değişiklikleri gözden geçirmeni tavsiye ederim.
Hatanın çözümü oldukça basit metin2'ye sağ tıklayın özellikler deyin
uyumluluk yerine gelip bu dosyanın çalışacağı işletim sistemi modunu Windows 7
yapın ve aşağıdaki "Bu programı yönetici olarak çalıştır"
seçeneğini işaretleyip uygula tamam deyin ve hepsi bu kadar!

Böyle bi yorum var ama ne kadar doğrudur bilmiyorum bi dene istersen
 
Hatanın çözümü oldukça basit metin2'ye sağ tıklayın özellikler deyin
uyumluluk yerine gelip bu dosyanın çalışacağı işletim sistemi modunu Windows 7
yapın ve aşağıdaki "Bu programı yönetici olarak çalıştır"
seçeneğini işaretleyip uygula tamam deyin ve hepsi bu kadar!

Böyle bi yorum var ama ne kadar doğrudur bilmiyorum bi dene istersen
denedim olmuyor.
 
Büyük ihtimalle client srcde bir yerde kabul edilemez derecede hatalı veya mantık dışı bir kod var. Bu bahsettiğim kodun build aşamasına etkisi yoktur, sorunsuzca build alabilirsin fakat çalışma zamanında(runtime) patlar.

Bunun yaşanması için de birden fazla sebep var. Eğer elinde yedek varsa yedeklerden kontrol sağlayabilirsin veya yaptığın son değişiklikleri gözden geçirmeni tavsiye ederim.
 
Çözüm
Max item count ta item sayısının arasına nokta eklemek konusunda @asilords 'a yardım edecem diye SetSlotCount fonksiyonunda düzenleme yapmıştım geri almayı unutmuşutum ondan hata veriyormuş. Sorun çözüldü oyuna girebildim.

C++:
Genişlet Daralt Kopyala
void CSlotWindow::SetSlotCount(DWORD dwIndex, DWORD dwCount)
{
    TSlot* pSlot;

    if (!GetSlotPointer(dwIndex, &pSlot))
        return;

    if (dwCount <= 0)
    {
        if (pSlot->pNumberLine)
        {
            delete pSlot->pNumberLine;
            pSlot->pNumberLine = nullptr;
        }

        return;
    }

    std::string countStr = std::to_string(dwCount);
    std::string formattedCount;
    BYTE length = countStr.length();
    BYTE counter = 0;

    for (BYTE i = length - 1; i >= 0; --i)
    {
        formattedCount += countStr[i];
        counter++;

        if (counter % 3 == 0 && i != 0)
        {
            formattedCount += '.';
        }
    }

    std::reverse(formattedCount.begin(), formattedCount.end());

    if (!pSlot->pNumberLine)
    {
        CNumberLine* pNumberLine = new UI::CNumberLine(this);
        pNumberLine->SetHorizontalAlign(CNumberLine::HORIZONTAL_ALIGN_RIGHT);
        pNumberLine->Show();
        pSlot->pNumberLine = pNumberLine;
    }

    pSlot->pNumberLine->SetNumber(formattedCount.c_str());
}
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst