Çözüldü İtem giyince gözükmeme

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

ByExpert

Üye
Üye
Mesaj
82
Çözümler
1
Beğeni
20
Puan
414
Ticaret Puanı
0
2 yeni kostüm ekledim zırh ve kask köstümü herşey tamam ama giyince gözükmüyor

Kostüm dosyalarını icon, pc ve pc2 içine düzgünce attım.Locale içinden de itemin kodunu, adını ve özelliğini ekeldim.Oyunda itemin kodunu yazınca çıkıyor giydiğim zaman karakterin üstünde gözükmüyor.

Zırh Gözükmeme Sorunu.webp


item_liste eklediğim
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
32003    ARMOR    icon/item/32003.tga
32004    ARMOR    icon/item/32004.tga
1453    ARMOR    icon/item/1453.tga
1454    ARMOR    icon/item/1454.tga

item_protoya eklediğim
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
32003    ??A??    ITEM_COSTUME    COSTUME_BODY    MASK_ITEM_TYPE_COSTUMES    MASK_ITEM_SUBTYPE_COSTUMES_COSTUME_BODY    2    ANTI_FEMALE | ANTI_WOLFMAN | ANTI_STACK    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    REAL_TIME_FIRST_USE    86400    LIMIT_NONE    0    APPLY_MAX_HP    2000    APPLY_ATTBONUS_HUMAN    7    APPLY_ATT_GRADE_BONUS    100    5    0    0    32003    0    0    30    0    0
32004    ??B??    ITEM_COSTUME    COSTUME_BODY    MASK_ITEM_TYPE_COSTUMES    MASK_ITEM_SUBTYPE_COSTUMES_COSTUME_BODY    2    ANTI_MALE | ANTI_WOLFMAN | ANTI_STACK    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    REAL_TIME_FIRST_USE    86400    LIMIT_NONE    0    APPLY_MAX_HP    2000    APPLY_ATTBONUS_HUMAN    7    APPLY_ATT_GRADE_BONUS    100    5    0    0    32004    0    0    30    0    0
1453    ??C??    ITEM_COSTUME    COSTUME_HAIR    MASK_ITEM_TYPE_COSTUMES    MASK_ITEM_SUBTYPE_COSTUMES_COSTUME_HAIR    1    ANTI_WOLFMAN | ANTI_STACK |    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    REAL_TIME    604800    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    5    0    0    1453    0    0    0    0    0
1454    ??D??    ITEM_COSTUME    COSTUME_BODY    MASK_ITEM_TYPE_COSTUMES    MASK_ITEM_SUBTYPE_COSTUMES_COSTUME_BODY    2    ANTI_WOLFMAN | ANTI_STACK    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    REAL_TIME    604800    LIMIT_NONE    0    APPLY_MAX_HP    2000    APPLY_ATTBONUS_HUMAN    7    APPLY_ATT_GRADE_BONUS    100    5    0    0    1454    0    0    0    0    0

İtemin adınıda yazdım
Python:
Genişlet Daralt Kopyala
32003    Yeni Kostüm
32004    Yeni Kostüm
1453    Kirmizi Ejderha Kaski
1454    Kirmizi Ejderha Kostümü
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
Vanilla paylaşılan dosyalarda GetItemTypeBySlot bu fonksiyon bulunmuyor. Ben de biraz araştırdım ve chest view drop sistemi ile beraber eklenen bir fonksiyon olduğunu öğrendim. Bu kayıtların sorununuzla ilgili olacağını düşünmüyorum. Oyuna giriş yapın itemleri giyip çıkarın ve sonrasında syserr kayıtları atın. Eğer bunlar dışında bir kayıt yoksa root içinde ki msm dosyalarında modelleri düzgün eklendiğinden emin olunuz.

Şimdi warrior_m.msm dosyasını açıp biraz inceleyelim. (Erkek savaşçı)

Eğer yeni bir zırh veya kostüm ekleyecekseniz ilk önce şu aşağıda ki ShapeDataCount değerini ekleyeceğiniz grup miktarı arttırmanız gerekiyor.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    PathName    "d:/ymir Work/pc/warrior/"

    ShapeDataCount...
Client syserr'e bakar mısınız? Beyaz gözüküyorsa texture yüklenemediği içindir.
 
Kask tamamen ayrı bir eşya. Kaskları saç stili olarak eklemiş olabilirler. Siz zırh olan modele zırhın texturesini yazın. Kask için kaskını yazın.
Modellerde hangi texturelerin gözüktüğünü öğrenmek için granny viewer ile bakabilirsiniz.
 
granny .dds dosyasını açmıyor sadece gr açıyor
Aynen sadece gr2 (model dosyası) açıyor ve beyaz gösterebilir. Bunun sebebi texture crc hatasından kaynaklı. Oyunun normal eşyalarında da aynı durum var. Lakin program sayesinde bağlı olan texturenin adını öğrenebiliriz. Alt kısımda texture sekmesi var ona tıklarsanız gr2 dosyasına hangi texturenin bağlı olduğunu görebilirsiniz. Bağlı olan textureyi msm dosyasına yazmanız gerekli.
 
Aynı modele farklı farklı texture eklenmiş olabilir. Mesela keşiş plaka ile demir plaka zırhını aynı model dosyasından almasına rağmen textureleri değişiyor.
 
Granny ile bakınca bunlar çıkıyor 4 ünüde eklemem lazım 2 sini ekleyince olmuyor
 

Dosya Eklentileri

  • Screenshot_2.webp
    Screenshot_2.webp
    105,2 KB · Gösterim: 312
Textureler parçalı halde ayrılmış. Oyun dosyalarında zırh için tek bir texture gözüküyor.
Şu şekilde denediniz mi?
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
    Group ShapeData204
    {
        SpecialPath            "d:/ymir work/pc2/assassin/"
  
        ShapeIndex            1454
        Model                "kostium_new_1.GR2"
    }
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst