fix

  1. MEKA

    K Envanter Depoya Sürükleme Hatası Fix

    input_main safeboxcheckout altında arat if (!ch->IsEmptyItemGrid(p->ItemPos, pkItem->GetSize())) return; altına ekle; // slot başlangıç ve bitişlerini kendi k envanterinize göre ayarlayın, sandık vs kullanıyorsanız for ( WORD k_envanter = SKILL_BOOK_INVENTORY_SLOT_START...
  2. tayfun5110191

    Aksesuar özelliklerinde görünüm eksikliği (Cevher özelliklerini tam göstermeme sorunu)

    Bu konuya gidip daha detaylı bilgi alabilirsiniz.(Tıkla) Kısaca sorunu anlatayım ; Biliyorsunuz ki metin2 de cevherler bulunuyor ve bu cevherleri iç itemlere ekleyip yeni özellikler kazanabiliyoruz. Fakat 90 level üstü Safir bilezik , turmalin bilezik gibi iç itemlere cevherlerini ekledikten...
  3. aditus255

    Analyze: login phase does not handle this packet! header xxx Çözümü

    Başlıktanda belirttiğim üzre bunun çözümünü ele alıcam bu konuda kesin çözümdür :) Analyze: login phase does not handle this packet! header 109! diyor mesela burda anlatılmak istenen şudur input_login.cpp içerisindeki int CInputLogin::Analyze(LPDESC d, BYTE bHeader, const char * c_pData) kod...
  4. aditus255

    Wolfman ekleyenlerin sık sık aldığı hatalardan birtanesi ve çözümü

    Wolfman ekleyenlerin sık sık yaptığı hatalardan birisinin çözümünü paylaşıcağım. Hatayı resimde detaylı şekilde görebilirsiniz ; Çözümü : Ordaki kısım normalde 4 'dür 5 yapılır kolay gelsin.
  5. N

    Bineklerin koşarken geriye atma sorunu fixed

    Game sourcede bulunan input_main.cpp açılır ; ARAT : if (((false == ch->IsRiding() && fDist > 25) || fDist > 40) && OXEVENT_MAP_INDEX != ch->GetMapIndex()) DEĞİŞTİR : if (((false == ch->IsRiding() && fDist > 750) || fDist > 999) && OXEVENT_MAP_INDEX != ch->GetMapIndex()) İdeal Olanı (Tavsiye...
  6. Z

    TR Tipi Karakter Alanı Quest Ekranda Kalma Fix

    Evet arkadaşlar konular başlamadan önce bir kaç şey belirtmek istiyorum. Bu çözümü başka bir sitede paylaştım fakat oradaki yetkililer konuyu baltalayıp kapattığı için bende bu siteyi tercih ettim. Çoğu kişi kodlama yapıyor gibi görünseler de kendileri bile çözüm olarak açtıkları konularda...
  7. LDrago

    Köstüm silah bugu fix

    Sorun : Fix : char.cpp açılır WORD CHARACTER::GetOriginalPart(BYTE bPartPos) const Üsteki kod bloğunun altındaki case PART_WEAPON: Bloğu değiştirilir : case PART_WEAPON: if (GetWear(WEAR_COSTUME_WEAPON) != 0) { return GetPart(PART_WEAPON); } return 0;
Geri
Üst