- Mesaj
- 4.038
- Çözümler
- 390
- Beğeni
- 4.159
- Puan
- 1.849
- Ticaret Puanı
- 0
Kolay gelsin arkadaşlar. Önceki konum olan Oyuna Yeni Zırh Ekleme | Tam Detaylı | Merak Edilen Her Şey sayfasında en alttaki soruya cevap olarak bu konuyu açıyorum.
Bazen servere zırh eklemek istediğimizde, elimizdeki zırha ait .dds dosyalarının sayısı fazla olabiliyor.
4 tane 7 tane vs. MSM dosyalarında genellikle en fazla;
SourceSkin
TargetSkin
SourceSkin2
TargetSkin2
şeklinde .dds tanımlaması yapılabilir. Eğer elinizde bu sayıdan fazla dds dosyası mevcut ise, bu konudaki işlemleri uygulamadan TargetSkin2'den sonrası okunamaz.
Böyle bir durumda zırha ait sayıca fazla olan tüm .dds dosyalarını .msm ye nasıl ekleriz hemen başlayalım;
Bulduğunuz bu bloğun altına isteğiniz doğrultusunda ekleme yapabilirsiniz. Mesela ben 10'a kadar arttırdım.
Kısaca şu şekilde;
(Tab düzenine dikkat edin.)
Kodu incelediğinizde;
sourceskin3
targetskin3
--------
sourceskin4
targetskin4
diye arttığını göreceksiniz. Makul bir sayıya kadar bunu arttırabilirsiniz.
Elinizdeki .dds dosyalarının .msm ye de ekleme şekli şu şekilde olacak. Her bir dds dosyasını sourceskin/targetskin ikilisine atayacaksınız.
Kaydedip kapatın ve clienti build ettikten sonra yeni .exe dosyanızı kullanmaya başlayın.
İyi çalışmalar.
Bazen servere zırh eklemek istediğimizde, elimizdeki zırha ait .dds dosyalarının sayısı fazla olabiliyor.
4 tane 7 tane vs. MSM dosyalarında genellikle en fazla;
SourceSkin
TargetSkin
SourceSkin2
TargetSkin2
şeklinde .dds tanımlaması yapılabilir. Eğer elinizde bu sayıdan fazla dds dosyası mevcut ise, bu konudaki işlemleri uygulamadan TargetSkin2'den sonrası okunamaz.
Böyle bir durumda zırha ait sayıca fazla olan tüm .dds dosyalarını .msm ye nasıl ekleriz hemen başlayalım;
- ClientSource/GameLib/RaceDataFile.cpp dosyasını açın.
C++:
if (TextFileLoader.GetTokenString("sourceskin2", &strSourceSkin) &&
TextFileLoader.GetTokenString("targetskin2", &strTargetSkin))
{
AppendShapeSkin(dwShapeIndex, 0, (strPathName + strSourceSkin).c_str(), (strPathName + strTargetSkin).c_str());
}
Bulduğunuz bu bloğun altına isteğiniz doğrultusunda ekleme yapabilirsiniz. Mesela ben 10'a kadar arttırdım.
Kısaca şu şekilde;
C++:
if (TextFileLoader.GetTokenString("sourceskin3", &strSourceSkin) &&
TextFileLoader.GetTokenString("targetskin3", &strTargetSkin))
{
AppendShapeSkin(dwShapeIndex, 0, (strPathName + strSourceSkin).c_str(), (strPathName + strTargetSkin).c_str());
}
if (TextFileLoader.GetTokenString("sourceskin4", &strSourceSkin) &&
TextFileLoader.GetTokenString("targetskin4", &strTargetSkin))
{
AppendShapeSkin(dwShapeIndex, 0, (strPathName + strSourceSkin).c_str(), (strPathName + strTargetSkin).c_str());
}
if (TextFileLoader.GetTokenString("sourceskin5", &strSourceSkin) &&
TextFileLoader.GetTokenString("targetskin5", &strTargetSkin))
{
AppendShapeSkin(dwShapeIndex, 0, (strPathName + strSourceSkin).c_str(), (strPathName + strTargetSkin).c_str());
}
(Tab düzenine dikkat edin.)
Kodu incelediğinizde;
sourceskin3
targetskin3
--------
sourceskin4
targetskin4
diye arttığını göreceksiniz. Makul bir sayıya kadar bunu arttırabilirsiniz.
Elinizdeki .dds dosyalarının .msm ye de ekleme şekli şu şekilde olacak. Her bir dds dosyasını sourceskin/targetskin ikilisine atayacaksınız.
Kaydedip kapatın ve clienti build ettikten sonra yeni .exe dosyanızı kullanmaya başlayın.
İyi çalışmalar.
Son düzenleme: