Yardım Zindana Girişte Grubu Kaldırma

  • Konuyu açan Konuyu açan LethalStrikeR
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 0
  • Gösterim Gösterim 224
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

LethalStrikeR

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
701
Çözümler
41
Beğeni
166
Puan
609
Ticaret Puanı
0
Herkese merhaba;

Kristal zindan odasına girişte ki grup koşulu kaldırmayı nasıl yapabilirim?

Lua (Quest):
Genişlet Daralt Kopyala
quest crystal_dungeon1 begin
    state start begin
        --Functions
        function settings()
            return
            {
                ["map_index"] = 9,
                ["spawm_pos"] = {
                    [1] = {21272, 29576},
                    [2] = {663+20992, 248+29440},
                    [3] = {241+20992, 639+29440},
                    [4] = {406+20992, 648+29440},
                    [5] = {776+20992, 740+29440},
                },
                ["level_check"] = {
                    ["minimum"] = 85,
                    ["maximum"] = 120
                },
                ["keys"] = {19985, 19986, 19987},
                ["metin_stones"] = {8411, 8412, 8413, 8414},
            };
        end
        
        function spawn_boss(level)
            local boss_settings = {
                [3] = {948, 741, 191},
                [5] = {949, 431, 544},
                [7] = {950, 773, 681}
                };
            
            return d.spawn_mob(boss_settings[level][1], boss_settings[level][2], boss_settings[level][3])
        end
        
        function spawn_metins_4thfloor()
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            local r = number (1,8)
            if r == 1 then
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][3], 250, 659)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 239, 714)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 257, 745)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 282, 777)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 321, 767)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 371, 770)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 397, 737)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 410, 714)
            elseif r == 2 then
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 250, 659)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][3], 239, 714)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 257, 745)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 282, 777)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 321, 767)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 371, 770)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 397, 737)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 410, 714)
            elseif r == 3 then
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 250, 659)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 239, 714)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][3], 257, 745)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 282, 777)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 321, 767)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 371, 770)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 397, 737)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 410, 714)
            elseif r == 4 then
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 250, 659)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 239, 714)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 257, 745)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][3], 282, 777)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 321, 767)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 371, 770)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 397, 737)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 410, 714)
            elseif r == 5 then
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 250, 659)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 239, 714)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 257, 745)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 282, 777)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][3], 321, 767)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 371, 770)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 397, 737)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 410, 714)
            elseif r == 6 then
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 250, 659)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 239, 714)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 257, 745)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 282, 777)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 321, 767)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][3], 371, 770)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 397, 737)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 410, 714)
            elseif r == 7 then
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 250, 659)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 239, 714)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 257, 745)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 282, 777)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 321, 767)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 371, 770)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][3], 397, 737)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 410, 714)
            elseif r == 8 then
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 250, 659)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 239, 714)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 257, 745)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 282, 777)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 321, 767)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 371, 770)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][2], 397, 737)
                d.spawn_mob(setting["metin_stones"][3], 410, 714)
            end
        end
        
        function make_dungeon()
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            
            d.new_jump_party(setting["map_index"], setting["spawm_pos"][1][1], setting["spawm_pos"][1][2])
            d.setf("lair_check", 1)
            d.setf("level_four_login", 0)
            crystal_dungeon1.get_regens(1)
        end

        function get_regens(level)
            local regens = {
                [1] = "data/dungeon/crystal_dungeon/regen_1.txt",
                [2] = "data/dungeon/crystal_dungeon/regen_2.txt",
                [3] = "data/dungeon/crystal_dungeon/regen_3.txt",
                [4] = "data/dungeon/crystal_dungeon/regen_4a.txt",
                [5] = "data/dungeon/crystal_dungeon/regen_4b.txt",
                [6] = "data/dungeon/crystal_dungeon/regen_5.txt",
                [7] = "data/dungeon/crystal_dungeon/regen_5_metins.txt"};
            
            return d.set_regen_file(regens[level])
        end
        
        function party_get_member_pids()
            local pids = {party.get_member_pids()}
            
            return pids
        end
        
        ------
        ------[Dungeon enter]
        ------
        when 9215.chat."Kristal Zindan" begin
            addimage(35,35,'kristal.tga')
            local settings = crystal_dungeon1.settings()
            
            say_title_center(mob_name(9215))
            say("")
            
            if game.get_event_flag("enable_crystal_dungeon") == 1 then
                say("")
                say("")
                say("")
                say("")
                say("")
                say_reward_center("Harita şuanda bakım modunda.")
                return
            end
            
            if not party.is_party() then
                addimage(35,35,'kristal.tga')say("")say("")say("")say("")

                say_center("Bu zindana giriş yapabilmen için,")
                say_center("bir grupta bulunman gerekiyor .")
                return
            end
            
            if not party.is_leader() then
                addimage(35,35,'kristal.tga')say("")say("")say("")say("")

                say_center("Bu zindana giriş yapabilmen için,")
                say_center("bir grubun lideri olmalısın .")
                return
            end
            
            if party.get_near_count() < 2 then
                addimage(35,35,'kristal.tga')say("")say("")say("")say("")

                say_center("Bu zindana giriş yapabilmen için,")
                say_center("bir grupta bulunmalısınız.")
                return
            end
            
            local levelCheck, maximlevelCheck, itemCheck, durationCheck = true, true, true, true
            local noDurationMembers, noLevelMembers, noitemCheckMembers = {},{},{}

            for i, pid in next, crystal_dungeon1.party_get_member_pids(), nil do
                q.begin_other_pc_block(pid)
                
                if pc.get_level() < settings["level_check"]["minimum"] then
                    table.insert(noLevelMembers, pc.get_name())
                    levelCheck = false
                end
                if pc.get_level() > settings["level_check"]["maximum"] then
                    table.insert(noLevelMembers, pc.get_name())
                    maximlevelCheck = false
                end
                if pc.count_item(55034) <= 0 then
                    table.insert(noitemCheckMembers, pc.get_name())
                    itemCheck = false
                end
                
                if get_time() < pc.getqf("cy_player_time_duration") then
                    table.insert(noDurationMembers, pc.get_name())
                    durationCheck = false
                end
                
                q.end_other_pc_block()
            end
            
            if not levelCheck then
                addimage(35,35,'kristal.tga')say("")say("")say("")say("")

                say_center("Bu zindana giriş yapabilmen için,")
                say_center("grubun her üyesi")
                say_center(string.format("Minimum seviye: %s.", settings["level_check1"]["minimum"]))
                say_center("")
                say_center("Grubunuzdaki bazı üyeler bu şartı yerine getirmiyor !")
                for i, name in next, noLevelMembers, nil do
                    say(color(1,1,0), "    "..name)
                end
                return
            end
            
            if not maximlevelCheck then
                addimage(35,35,'kristal.tga')say("")say("")say("")say("")
    
                say_center("Bu zindana giriş yapabilmen için,")
                say_center("grubun her üyesi ")
                say_center(string.format("Minimum seviye:   %s.", settings["level_check1"]["maximum"]))
                say_center("")
                say_center("Grubunuzdaki bazı üyeler bu şartı yerine getirmiyor !")
                for i, name in next, noLevelMembers, nil do
                    say(color(1,1,0), "    "..name)
                end
                return
            end
            
            if not itemCheck then
                -- Quest window dungeon image
                addimage(35,35,'kristal.tga')say("")say("")say("")say("")

                say_center("Bu zindana giriş yapabilmen için,")
                say_center("grubun her üyesinin zindan biletine")
                say_center("sahip olması gerekiyor bir üyenin")
                say_center("Envanterinde yeterli miktarda yok:")
                say_item(item_name(55034),55034, "")
                for i, name in next, noitemCheckMembers, nil do
                    say(color(1,1,0), "    "..name)
                end
                return
            end
            
            if not durationCheck then
                -- Quest window dungeon image
                addimage(35,35,'kristal.tga')say("")say("")say("")say("")

                say_center("Bu zindana giriş yapabilmen için,")
                say_center("grubun her üyesinin soguma süresinin")
                say_center("sona ermiş olması gerekiyor")
                say_center("soguma süresini tamamlamamış olanlar var:")

                for i, name in next, noDurationMembers, nil do
                    say(color(1,1,0), "    "..name)
                end
                return
            end
            if (pc.get_channel_id() == 2 or pc.get_channel_id() == 3 or pc.get_channel_id() == 4 or pc.get_channel_id() == 5 or pc.get_channel_id() == 6) then
                addimage(35,35,'kristal.tga')say("")say("")say("")say("")
                say_center("Sadece 1. kanaldan giriş yapabilirsin.")
                return
            end

            
            for i, pid in next, crystal_dungeon1.party_get_member_pids(), nil do
                q.begin_other_pc_block(pid)
                pc.remove_item(55034, 1)
                pc.setqf("cy_player_time_duration", get_time()+60*60*3)
                q.end_other_pc_block()
            end

            addimage(35,35,'kristal.tga')say("")say("")say("")say("")

            say_center("Kristal zindana ışınlanıyorsun,")
            say_center("'Devam' dedikten sonra bütün üyeler ışınlanacaklar .")
            wait()
            crystal_dungeon1.make_dungeon()
        end
        when 9215.chat."Mağara Süre sıfırla " with (game.get_event_flag("cy_dung_time") == 1) begin
            local select_timer = select("Sıfırla", "Sıfırlama")
            if select_timer == 1 then
                pc.setqf("cy_player_time_duration", 0)
            end
        end
        ----
        ----Dungeon start
        ----
        when login begin
            local mid = pc.get_map_index()
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            if mid == setting["map_index"] then
                if not pc.in_dungeon() then
                    warp_to_village()
                end
            end
        end
        when logout with pc.get_map_index() >= 90000 and pc.get_map_index() < 99999 begin
            ------------ Dungeon Turn Back System ----------------------
            pc.setf("Crystal","dungeon_turn",1)
            ------------------------------------------------------------
        end
        
        
        when kill with npc.get_race() == 940 or npc.get_race() == 941 or npc.get_race() == 942 begin
            local count, check = d.getf("mobs") + 1, false;
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            
            if d.getf("lair_check") == 1 then
                d.zodiac_notice_clear()
                d.zodiac_notice("Haritadaki bütün canavarları temizle !")
                        --83
                if count < 82 and check == false then
                    d.setf("mobs", count)
                    local c = 82-d.getf("mobs")
                    d.zodiac_notice_clear()
                    d.zodiac_notice("Haritadaki bütün canavarları temizle ! Kalan yaratık: "..c.."")
                else
                    if d.getf("metin_stone") == 0 then
                        d.clear_regen()
                        d.kill_all()
                        d.spawn_mob(setting["metin_stones"][1], 261, 276)
                        d.spawn_mob(setting["metin_stones"][1], 242, 303)
                        d.spawn_mob(setting["metin_stones"][1], 293, 305)
                        d.zodiac_notice_clear()
                        d.zodiac_notice("(1.2 Görev) Metinleri yoket !")
                        d.notice(string.format(" %s Belirdi onları yoket ! ", mob_name(8411)))
                        d.setf("metin_stone", 1)
                    end
                    check = true
                end
            end
        end
        
        when kill with npc.get_race() == 8411 and pc.in_dungeon() begin
            local count, check_metin1 = d.getf("metins") + 1, false;
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            
            if d.getf("lair_check") == 1 then
                if count < 3 and check_metin1 == false then
                    d.setf("metins", count)
                else
                    if d.getf("metin_stone1") == 0 then
                        d.notice("Harika! İlk görevi başarı ile tamamladın, sonraki kata gönderiliyorsun !")
                        d.kill_all()
                        d.setf("lair_check", 2)
                        d.setf("metin_stone1", 1)
                        cleartimer("level_timer")
                        timer("level_timer", 7)
                    end
                    check_metin1 = true
                end
            end
        end
        
        
        when 942.kill or 943.kill or 944.kill begin
            local count, check_2 = d.getf("mobs_2") + 1, false
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            
            if count < 72 and check_2 == false then
                d.setf("mobs_2", count)
                local w = 72-d.getf("mobs_2")
                d.zodiac_notice_clear()
                d.zodiac_notice("Haritadaki bütün canavarları temizle ! Kalan yaratık: "..w.."")
            else
                if d.getf("crystal_seal") == 0 then
                    game.drop_item(setting["keys"][1], 1)
                    d.setf("crystal_seal", 1)
                end
                check_2 = true
            end
        end
        
        
        when 9210.take with item.vnum == 19985 and pc.in_dungeon() begin
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            local n = number (1,2)
            
            if n == 1 then
                d.clear_regen()
                pc.remove_item(setting["keys"][1], 1)
                d.zodiac_notice_clear()
                d.zodiac_notice("Mühür anıtı açmadı, Şansını denemeye devam et!")   
                d.notice("Bu iyi bir mühür değil .")
                d.notice("Git ve iyi bir tane ara !")
                d.spawn_mob(9211, 753, 172)
                timer("effect_purge", 10)
                d.setf("mobs_2", 1)
                crystal_dungeon1.get_regens(2)
                d.setf("crystal_seal", 0)
            else
                d.notice("Güzel bir mühür !")
                d.kill_unique(9210)
                d.clear_regen()
                d.kill_all()
                d.setf("lair_check", 3)
                pc.remove_item(setting["keys"][1], 1)
                cleartimer("level_timer")
                timer("level_timer", 12)
            end
        end
        
        when 940.kill or 943.kill or 944.kill or 945.kill begin
            local count, check3 = d.getf("mobs_3") + 1, false;
            
            if d.getf("lair_check") == 3 then
                        --105
                if count < 104 and check3 == false then
                    d.setf("mobs_3", count)
                    local q = 105-d.getf("mobs_3")
                    d.zodiac_notice_clear()
                    d.zodiac_notice("Haritadaki bütün canavarları temizle ! Kalan yaratık: "..q.."")
                else
                    if d.getf("crystal_boss1") == 0 then
                        d.kill_all()
                        d.clear_regen()
                        d.zodiac_notice_clear()
                        d.zodiac_notice("Ejderhanın yavrusunu yoket ! ")
                        timer("third_boss", 10)
                        d.setf("third_boss", 1)
                        d.setf("crystal_boss1", 1)
                    end
                    check3 = true
                end
            end
        end
        
        when 948.kill begin
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            
            if d.getf("lair_check") == 3 then
                d.clear_regen()
                d.kill_all()
                d.setf("lair_check", 4)               
                d.notice("Kristal Canavar öldürüldü !")
                d.notice("30 saniye içinde sizi bir sonraki seviyeye ışınlayacağız .")
                cleartimer("level_four_timer")
                cleartimer("level_timer")
                timer("level_timer", 10)
            else
                return
            end
        end
        
        when 8412.kill begin
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            
            if d.getf("lair_check") == 4 then
                game.drop_item(setting["keys"][2],1)
            end               
        end
        
        when 8413.kill begin
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            
            if d.getf("lair_check") == 4 then
                game.drop_item(setting["keys"][3],1)
            end
        end
        
        when 9212.take with item.vnum == 19986 and pc.in_dungeon() begin
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            pc.remove_item(setting["keys"][2], 1)
            d.spawn_mob(9213, 405, 687)
            timer("wait_eff1", 2)
        end
        
        when 9212.take with item.vnum == 19987 and pc.in_dungeon() begin
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            pc.remove_item(setting["keys"][3], 1)
            d.spawn_mob(9213, 405, 687)
            timer("wait_eff2", 2)
        end
        
        when 944.kill or 945.kill or 946.kill begin
            local count, check_4 = d.getf("mobs_5") + 1, false;
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            
            if d.getf("lair_check") == 5 then
                        --75
                if count < 74 and check_4 == false then
                    d.setf("mobs_5", count)
                    local q = 74-d.getf("mobs_5")
                    d.zodiac_notice_clear()
                    d.zodiac_notice("Haritadaki bütün canavarları temizle ! Kalan yaratık: "..q.."")
                else
                    if d.getf("crystal_dino") == 0 then
                        d.clear_regen()
                        d.kill_all()
                        timer("crystal_dino", 10)
                        d.setf("crystal_dino", 1)
                    end
                    check_4 = true
                end
            end
        end
        
        when 949.kill with pc.in_dungeon() begin
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            
            if d.getf("lair_check") == 5 then
                d.clear_regen()
                d.kill_all()
                d.setf("lair_check", 6)               
                d.notice("Kristal Dino öldürüldü !")
                d.notice("10 saniye içinde sizi bir sonraki seviyeye ışınlayacağız .")
                cleartimer("level_timer")
                timer("level_timer", 10)
            else
                return
            end
        end

        when 8414.kill with pc.in_dungeon() begin
            local count, check_5 = d.getf("metins_6") + 1, false;
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            
            if d.getf("lair_check") == 6 then
                if count < 7 and check_5 == false then
                    d.setf("metins_6", count)
                    local t = 7-d.getf("metins_6")
                    d.zodiac_notice_clear()
                    d.zodiac_notice("Metinleri yok et ve Kristal Ejderha ile yüzleş! Kalan Metin: "..t.."")
                else
                    if d.getf("crystal_dragon") == 0 then
                        d.zodiac_notice_clear()
                        d.zodiac_notice(string.format("%s göründü ! onu mağlub et !", mob_name(950)))
                        d.notice("Kısa sürede tüm metin taşları kırıldı !")
                        d.notice("Kristal Ejderha yakında görünecek !")
                        cleartimer("level_six_timer")
                        cleartimer("level_timer")
                        d.kill_all()
                        d.setf("lair_check", 7)
                        d.setf("crystal_dragon", 1)
                        cleartimer("level_timer")
                        timer("level_timer", 7)
                    end
                    check_5 = true
                end
            end
        end

        when 950.kill with pc.in_dungeon() begin
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            
            if d.getf("lair_check") == 7 then
                d.clear_regen()
                d.kill_all()
                d.notice("Kristal Ejderha öldürüldü !")
                d.notice("Zindanı başarıyla tamamladın !")
                d.notice("3 dakika içinde ışınlanacaksın .")
                cleartimer("level_timer")
                timer("final", 3 * 60)
            else
                return
            end
        end

        ---
        --- Dungeon end
        ---
        
        ---
        --- TIMERS
        ---       
        when effect_purge.timer begin
            d.kill_unique(9211)
        end
        
        when third_boss.timer begin
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            
            if d.getf("third_boss") == 1 then
                crystal_dungeon1.spawn_boss(3)
                d.setf("third_boss", 0)
            else
                return
            end
        end
        
        when crystal_dino.timer begin
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            
            if d.getf("crystal_dino") == 1 then
                crystal_dungeon1.spawn_boss(5)
                d.zodiac_notice_clear()
                d.zodiac_notice(string.format("%s belirdi ! Onunla mücadele et", mob_name(949)))
                d.setf("crystal_dino", 0)
            else
                return
            end
        end
        
        when wait_eff1.timer begin
            d.notice("Bu iyi bir taş değil !")
            d.notice("Şansını tekrar dene .")           
        end
        
        when wait_eff2.timer begin
            d.notice("Bu taş çok değerli !")
            d.notice("Bir sonraki göreve gönderiliyorsun .")
            d.kill_unique(9212)
            d.clear_regen()
            d.kill_all()
            d.setf("lair_check", 5)
            cleartimer("level_timer")
            timer("level_timer", 12)
        end
        
        when level_four_timer.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.set_warp_location(41, 9694, 2786)
                d.notice("Zindan sonuna kadar gidilmedi !")
                d.notice("Zaman doldu !")
                
                server_timer("exit_before", 10,d.get_map_index())
            end
        end
        
        when level_six_timer.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.set_warp_location(41, 9694, 2786)
                d.notice("Zindan sonuna kadar gidilmedi !")
                d.notice("Zaman doldu  !")
                
                server_timer("exit_before2", 10,d.get_map_index())
            end
        end

        when final.timer begin
            clear_server_timer("level_six_timer",d.get_map_index())
            clear_server_timer("final_warp",d.get_map_index())
            clear_server_timer("level_four_timer",d.get_map_index())
            d.exit_all_to_start_position()
        end

        when level_timer.timer begin
            local get_flag = d.getf("lair_check")
            local setting = crystal_dungeon1.settings()
            
            d.clear_regen()
            d.kill_all()
            
            if get_flag == 2 then
                d.jump_all (setting["spawm_pos"][2][1], setting["spawm_pos"][2][2])
                crystal_dungeon1.get_regens(2)
                d.spawn_mob(9210, 753, 172)
                d.setf("lair_check", 2)
                d.zodiac_notice_clear()
                d.zodiac_notice("Dikkat! Canavarları Temizle anahtarı bul ve anıtı yoket !")
            end
            if get_flag == 3 then
                d.jump_all (setting["spawm_pos"][2][1], setting["spawm_pos"][2][2])
                crystal_dungeon1.get_regens(3)
                d.setf("lair_check", 3)
                d.zodiac_notice_clear()
                d.zodiac_notice("Dikkat! Canavarları Temizle !")
            end
            if get_flag == 4 then
                d.jump_all (setting["spawm_pos"][3][1], setting["spawm_pos"][3][2])
                crystal_dungeon1.get_regens(4)
                d.setf("lair_check", 4)
                d.zodiac_notice_clear()
                d.zodiac_notice("Dikkat! Metinlerden kristal magma elde et ve Kristal Kuleye ver !")
                crystal_dungeon1.spawn_metins_4thfloor()
            end
            if get_flag == 5 then
                d.jump_all (setting["spawm_pos"][4][1], setting["spawm_pos"][4][2])
                crystal_dungeon1.get_regens(5)
                d.zodiac_notice_clear()
                d.zodiac_notice("Dikkat! Canavarları Temizle !")
                d.setf("lair_check", 5)
            end
            if get_flag == 6 then
                d.jump_all (setting["spawm_pos"][5][1], setting["spawm_pos"][5][2])
                crystal_dungeon1.get_regens(6)
                crystal_dungeon1.get_regens(7)
                d.zodiac_notice_clear()
                d.zodiac_notice("Dikkat! Metinleri temizle ve Kristal Ejderhayı çağır !")
                d.setf("lair_check", 6)
            end
            if get_flag == 7 then
                crystal_dungeon1.spawn_boss(7)
                d.zodiac_notice_clear()
                d.zodiac_notice("Patronu katlettin! Görev tamamlandı !")
                d.setf("lair_check", 7)
            end
        end
    end
end
 
Üst