Çözüldü yohara debuff etkileri ve exp hk

  • Konuyu açan Konuyu açan enes turan
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 8
  • Gösterim Gösterim 152
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

enes turan

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
665
Çözümler
43
Beğeni
400
Puan
909
Ticaret Puanı
0
merhabalar geliştirdiğim filese yohara sistemini ekledim.

mapa ışınlandığımda official'de olduğu gibi debuff etkileri olmuyor sol üstteki efekt kısmındada gözükmüyor bunu nasıl ekleyebilirim ?

birde maplardaki moblardan hiçbir şekilde exp gelmiyor bunun nedeni ne olabilir ?

bilgisi olan fikir verebilirmi
 
Çözüm
char_battle.cpp de galiba eklenti yapman lazım mob_protoya da yeni bi stun ekle onlara da sayı ekle vereceği exp sonra char_battle.cpp de şunu diyeceksin eğer yohara seviyesindeysem pointchange (POINT_YOHARA_EXP, mob_protodaki_yeni_stunun_expsi)

Bir kaç yer daha var aynı dosyada oralara da ekleme yapman lazım yani exp alımı ile alakalı yerleri dist ile başlıyordu sanırım yapmıştım daha önce.
basic olan yohara sistemlerinde bu dediğin yok. daha detaylı fileslerden sökmek lazım bunu. benim fileste yok. exp gelmemesini ve bu kısmını official fileslerden sökebilirsin.
 
char_battle.cpp de galiba eklenti yapman lazım mob_protoya da yeni bi stun ekle onlara da sayı ekle vereceği exp sonra char_battle.cpp de şunu diyeceksin eğer yohara seviyesindeysem pointchange (POINT_YOHARA_EXP, mob_protodaki_yeni_stunun_expsi)

Bir kaç yer daha var aynı dosyada oralara da ekleme yapman lazım yani exp alımı ile alakalı yerleri dist ile başlıyordu sanırım yapmıştım daha önce.
 
Çözüm
char_battle.cpp de galiba eklenti yapman lazım mob_protoya da yeni bi stun ekle onlara da sayı ekle vereceği exp sonra char_battle.cpp de şunu diyeceksin eğer yohara seviyesindeysem pointchange (POINT_YOHARA_EXP, mob_protodaki_yeni_stunun_expsi)

Bir kaç yer daha var aynı dosyada oralara da ekleme yapman lazım yani exp alımı ile alakalı yerleri dist ile başlıyordu sanırım yapmıştım daha önce.
Yarın dosyayı kontrol edeceğim birşey çıkarsa dönüş yaparım teşekkür ederim
 
Yarın dosyayı kontrol edeceğim birşey çıkarsa dönüş yaparım teşekkür ederim
Olmazsa işten döndüğümde eski dosyamdan arat ekle olarak veririm sana.

Debufa gelecek olursakta şöyle bir mantık yapabilirsin ister jsondan ister sqldan

Yohara haritasına girdiğinde

Jsonda map_index değerlerini alacak eğer eşleşen map_index varsa

Eğer sendeki yohara statuleri jsondaki statülerden küçük ise hareket hızını yavaşlatacaksın. Hareket hızı statüsü küçükse hareketi yavaşlat diğerleri küçük ise onlara ayar yap.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Olmazsa işten döndüğümde eski dosyamdan arat ekle olarak veririm sana.
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_CONQUEROR_LEVEL
    if (to->IsConquerorMap(to->GetMapIndex()))
    {
        to->PointChange(POINT_CONQUEROR_EXP, iExp, true);
        from->CreateFly(FLY_CONQUEROR_EXP, to);
    }   
    else
    {
        to->PointChange(POINT_EXP, iExp, true);
        from->CreateFly(FLY_EXP, to);
    }
#else
    to->PointChange(POINT_EXP, iExp, true);
    from->CreateFly(FLY_EXP, to);
#endif

bahsettiğin kod bloğu bu sanırım ?
 
Son düzenleme:
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
#ifdef ENABLE_CONQUEROR_LEVEL
    if (to->IsConquerorMap(to->GetMapIndex()))
    {
        to->PointChange(POINT_CONQUEROR_EXP, iExp, true);
        from->CreateFly(FLY_CONQUEROR_EXP, to);
    }  
    else
    {
        to->PointChange(POINT_EXP, iExp, true);
        from->CreateFly(FLY_EXP, to);
    }
#else
    to->PointChange(POINT_EXP, iExp, true);
    from->CreateFly(FLY_EXP, to);
#endif

bahsettiğin kod bloğu bu sanırım ?
Evet bu daha mantıklı.
 
Evet bu daha mantıklı.
evet sorunu çözdüm fikirlerin için teşekkür ederim :)
ayrıca bu şekilde mob_protoya yeni bir stun eklemeyede gerek kalmadı

aynı sorunu yaşayan olursa
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
filesten eksikleri karşılayabilir

not:
eksikleri aldıktan sonra map indexlerini düzenlemeyi unutmayın
length.h:
Genişlet Daralt Kopyala
enum EConquerorMap
{
    EASTPLAIN_01 = 371,
    EASTPLAIN_02 = 372,
    EASTPLAIN_03 = 373,
    EMPIRECASTLE = 370,
};
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst