if (pkVictim->IsNPC())
{
if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_ANIMAL))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_ANIMAL)) / 100;
else if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_UNDEAD))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_UNDEAD)) / 100;
else if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_DEVIL))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_DEVIL)) / 100;
else if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_HUMAN))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_HUMAN)) / 100;
else if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_ORC))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_ORC)) / 100;
else if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_MILGYO))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_MILGYO)) / 100;
else if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_INSECT))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_INSECT)) / 100;
else if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_FIRE))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_FIRE)) / 100;
else if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_ICE))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_ICE)) / 100;
else if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_DESERT))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_DESERT)) / 100;
else if (pkVictim->IsRaceFlag(RACE_FLAG_TREE))
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_TREE)) / 100;
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_MONSTER)) / 100;
if (pkVictim->IsStone())
iAtk += (iAtk * pkAttacker->GetPoint(POINT_ATTBONUS_METIN)) / 100;
}
if (pkVictim->IsStone())
if ((pkVictim->GetRaceNum() >= 8000 && pkVictim->GetRaceNum() <= 8114))
Dediğiniz gibi değiştirdim, fakat sonuç hala aynı. Değerleri 1500 Metin falan yaptım ama hasarda bir artış olmuyor.IsStone çalışmıyor sanırım
yerine bunu deneKod:if (pkVictim->IsStone())
Kod:if ((pkVictim->GetRaceNum() >= 8000 && pkVictim->GetRaceNum() <= 8114))
char.cpp atar mısınDediğiniz gibi değiştirdim, fakat sonuç hala aynı. Değerleri 1500 Metin falan yaptım ama hasarda bir artış olmuyor.
Dosyanın hepsini atmama gerek yok sanırım, zaten char.cpp'ye sadecechar.cpp atar mısın
void CHARACTER::PointChange(BYTE type, int amount, bool bAmount, bool bBroadcast)
case POINT_ATTBONUS_METIN:
SetPoint(type, GetPoint(type) + amount);
val = GetPoint(type);
break;
POINT_ATTBONUS_METIN veya sende karşılığı neyse point olarakta eklemelisin + 1500 değerini 100 yap 1500 de vuracağı varsa da vurmazDosyanın hepsini atmama gerek yok sanırım, zaten char.cpp'ye sadece
içerisine case olarak aşşağıdaki kodu ekledim.Kod:void CHARACTER::PointChange(BYTE type, int amount, bool bAmount, bool bBroadcast)
Kod:case POINT_ATTBONUS_METIN: SetPoint(type, GetPoint(type) + amount); val = GetPoint(type); break;
Nasıl ekleyebilirim o şekilde ?POINT_ATTBONUS_METIN veya sende karşılığı neyse point olarakta eklemelisin + 1500 değerini 100 yap 1500 de vuracağı varsa da vurmaz
bunu aratıp altına ekleyebilirsin aynı şekildeNasıl ekleyebilirim o şekilde ?
case POINT_ATTBONUS_DEVIL: